بهترین سایت های خرید کادو و هدیه (+10 فروشگاه آنلاین)

بلاگ

نسبت به یک یا دو دهه گذشته، امروزه هدیه دادن کار ساده‌تری شده؛ البته که قیمت هدیه‌ها بسیار بالا رفته اما نمی‌توان لطف یک دوست نزدیک یا اعضای خانواده را جبران نکرد. بهترین سایت های خرید هدیه به ما کمک می‌کنند تا پکیج مناسبی برای نزدیکان خود تهیه کنیم و در روزهای مناسب به آنها کادو بدهیم. پیشنهاد می‌کنم با من همراه با من همراه باشید تا این فروشگاه‌ها را بررسی کنیم.

 

تک کادو

تک کادو یکی از بهترین سایت های خرید کادو به شمار می‌رود و شما این امکان را خواهید داشت تا پرداخت سفارش خود را درب منزل انجام دهید. علاوه بر آن، می‌توانید تا 7 روز زمان برای مطمئن شدن از خرید خود دریافت کنید و در صورت عدم رضایت، محصول را به فروشگاه عودت بدهید.

محصولات کادویی بسیار متنوعی در این فروشگاه موجود است که مناسب کادو ولنتاین و تولد هستند که در دسته بندی‌های مختلف مانند کیف، ساعت مچی، زیورآلات و … قرار گرفته‌اند.

پیشنهاد می‌کنم برای موجودی کامل محصولات از لینک زیر استفاده نمائید.

آدرس سایت

ویستور

در فروشگاه ویستور شما می‌توانید از گل و گیاه گرفته تا لگو و تخته نرد را تهیه کرده و به عنوان کادو به نزدیکان خود بدهید. یک بخشی برای تخفیفات ویژه در فروشگاه در نظر گرفته شده که در صورت نیاز می‌توانید کادوهای مورد نظر خود را با قیمتی مناسب از این بخش تهیه نمائید.

همچنین باید بدانید که بسته بندی‌های خاص نیز با توجه به سفارش شما انجام پذیر خواهد بود. بر اساس بودجه خود نیز می‌توانید تعیین کنید که چه محصولاتی باید بخرید و برای این کار پیشنهاد می‌کنم حتما از سایت ویستور بازدید بفرمائید.

آدرس سایت

کادومون

کادومون نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید کادو و هدیه به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید خریدهای سازمانی خود را انجام دهید. برای خریدهای سازمانی کافیست از طریق وب سایت یا از طریق شماره تماس با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

علاوه بر آن، شما می‌توانید از پشتیبانی رایگان نیز بهره مند شده و بهترین کادو را برای شخص مورد نظر تهیه کنید. مشاوره گرفتن با توجه به اینکه کادو خریدن کار سختی است یکی از بهترین خدمات ممکن در این زمینه به شمار می‌رود.

با تهیه هر کدام از محصولات کادومون می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن آنها را با کادوپیچی‌های خاص در صورت نیاز دریافت کنید.

آدرس سایت

مدیسه

مدیسه یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر به شمار می‌رود که محصولات متنوعی در زمینه هدیه ارائه می‌کند؛ از جمله ساعت مچی، کیف و زیورآلات. این امکان را خواهید داشت تا از طریق مدیسه ست‌های کادویی تهیه کنید یا اینکه از پیشنهادات این فروشگاه بهره مند شوید که شامل هدیه‌های خاص می‌شوند.

علاوه بر آن، می‌توانید محصولات متنوعی از طریق این فروشگاه تهیه کرده که شامل لباس زنانه، لباس مردانه، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، مایحتاج خانه و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از محصولات مدیسه از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

کادو رنگی

کادو رنگی یکی دیگر از فروشگاه هایی است که به راحتی می‌توانید از طریق آن انواع محصول مورد علاقه نزدیکان خود را تهیه کنید. لازم به ذکر است که می‌توانید بر اساس مخاطب مورد نظرتان و همچنین بر اساس هزینه مورد نیاز، از این سایت کادو تهیه کنید.

محصولات این فروشگاه شامل عروسک و لوازم دکوری می‌شوند و این امکان را خواهید داشت تا از طریق فیلترهای ایجاد شده، محصولات مناسب سنین مختلف را مشاهده کنید. در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید می‌توانید با مشاورین مجموعه ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

اکسیتو

از طریق اکسیتو این امکان را خواهید داشت تا محصولات متنوعی به عنوان کادو برای نزدیکان خود تهیه کنید. محصولاتی همچون لوازم دیجیتال، خوراکی، گل، گیاه، فلاسک، لوازم دکوری، نوشت افزار و بسیاری محصول دیگر.

پیشنهاد می‌کنم برای مشاهده تمامی محصولات از لینک ایجاد شده در انتهای این پاراگراف استفاده کنید. اکسیتو در زمینه سفارش‌های سازمانی نیز فعال بوده و به راحتی می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین اقدام به خریدهای خود نمائید. فراموش نکنیم که اکسیتو یکی از بهترین سایت های خرید ماگ نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

گیفت آس

از طریق فروشگاه اینترنتی گیفت آس این امکان را خواهید داشت تا محصولاتی در زمینه مد و پوشاک، زیورآلات، اکسسوری، تنقلات، دکوری، گل، هدایای مناسبتی، بازی و سرگرمی را تهیه کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا محصولات مورد نظرتان را با تخفیفات متنوع خریداری نمائید.

می‌توانید از مشاوره کارشناسان گیفت آس نیز استفاده کرده تا محصولی مناسب شخصیت کسی که می‌خواهید را تهیه کرده و همچنین در زمان انتشار این مطلب با خرید 750 هزار تومان می‌توانید سفارش خود را رایگان درب منزل دریافت کنید.

لازم به ذکر است که گیفت آس یکی از بهترین سایت های خرید لباس نیز به شمار می‌رود و پیشنهاد می‌کنم سایت‌های فعال در این زمینه را نیز از طریق نت چین بشناسید.

آدرس سایت

دوراگیفت

سایت دوراگیفت مناسب خرید کادو سالگرد ازدواج، تولد، قدردانی و خریدهای سازمانی می‌باشد که تمامی محصولات آن مناسب آقایان و خانم‌ها است. به راحتی می‌توانید از پکیج‌های هدیه متنوعی که در سایت موجود هستند خرید خود را انجام داده و در مناسبت‌ها به عزیزان نزدیک خود هدیه بدهید.

لازم به ذکر است که می‌توانید از مشاوره رایگان این سایت نیز بهره مند شده و بهترین گزینه ممکن را تهیه کنید.

دوراگیفت محصولات متنوعی برای ارائه دارد که شامل گلدان، عروسک، باکس موزیک، فندک و بسیاری موارد دیگر می‌شود. این برند همچنین به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید عطر به شمار می‌رود.

آدرس سایت

رابین لند

رابین لند نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید هدیه به شمار می‌رود که 7 روز ضمانت بازگشت وجه را نیز ارائه می‌دهد. از طریق این فروشگاه می‌توانید محصولات مورد نظرتان را با قیمتی مناسب تهیه کنید که کافیست برای این کار به بخش شگفت انگیز ایجاد شده در سایت مراجعه نمائید.

همچنین هدایای سازمانی خود را نیز می‌توانید از طریق رابین لند تهیه کرده و برای این کار لازم است با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. صفحاتی نیز برای راهنمایی ثبت نام و راهنمایی سفارش در سایت درج شده که از طریق لینک زیر می‌توانید از تمامی این موارد مطلع شوید.

آدرس سایت

روبوبیکا

در فروشگاه روبوبیکا شما این امکان را دارید تا کادو مورد نظر خود را بر اساس مخاطب، نوع کالا یا بر اساس مناسبت پیش رو انتخاب نمائید. بیش از هزاران محصول در این فروشگاه وجود دارد که به راحتی می‌توانید از صفحه فروشگاه به آنها دسترسی داشته باشید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از طریق شماره‌تماس‌های سایت یا واتس اپ اقدام نمائید. برای دریافت تخفیف‌ها نیز باید این مجموعه را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید.

آدرس سایت

کادوساز

در صورتی که قصد دارید هدیه مورد نظرتان را با قیمتی مناسب تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنم به صورت روزانه یا هفتگی به بخش شگفت انگیز فروشگاه کادوساز سر بزنید. محصولات متنوعی با تخفیف‌های مناسب توسط این فروشگاه ارائه می‌شود که در صورت نیاز می‌توانید آنها را برای مناسب‌هایی مانند تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و … تهیه نمائید.

همچنین از طریق فیلترهای ایجاد شده در سایت این امکان را دارید که بر اساس بودجه نیز، پیشنهادهای متنوعی دریافت کنید. این فروشگاه محصولات متنوعی ارائه می‌کند که از کیف گرفته تا زیورآلات و لوازم آرایشی را شامل می‌شود. برای اطلاع از تمامی محصولات کادوساز پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

حرف نهایی

این بود بهترین فروشگاه‌های آنلاینی که در زمینه هدیه و کادو فعالیت می‌کنند. تلاش کردم تا به صورت خلاصه ویژگی‌ها و شرایط آنها را به شما توضیح بدهم. امیدوارم که از این مطلب رضایت داشته باشید.

همچنین از شما ممنونم که زمان گذاشتید و محتوای این صفحه را بررسی کردید. پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را نیز بررسی کنید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1