بهترین سایت های خرید کامپیوتر (10 فروشگاه اینترنتی)

بلاگ

امروزه با توجه به پیشرفت‌هایی که در حوزه تکنولوژی به وجود آمده خرید کامپیوتر مانند سابق پرطرفدار نیست. بسیاری محصول جدید مانند تبلت و لپ‌تاپ باعث شده تا به راحتی امکانات کامپیوتر را در هر جایی داشته باشیم. اما هنوز کامپیوتر طرفداران خودش را دارد و اکثرا شرکت‌ها به دنبال این محصول هستند. بنابراین در این مقاله بهترین‌ سایت‌های خرید کامپیوتر را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با بررسی نظرات ثبت شده درباره آنها گزینه مناسب برای خرید را انتخاب کنید.

پی سی کالا

پی سی کالا نیز همانطور که از نامش مشخص است یکی از بهترین سایت های خرید کامپیوتر در ایران به شمار می‌رود. مشتریان بالقوه این برند به راحتی می‌توانند گزینه‌های پیشنهادی را مشاهده کرده و لیست قیمت‌ها را نیز مشاهده کنند. باید بدانید که به صورت اقساط نیز می‌توانید از پی سی کالا کامپیوتر مورد نیاز خود را تهیه کنید که لازم است وارد سایت شده و اطلاعات دقیق آن را بخوانید.

بهترین سایت خرید کامپیوتر

همچنین این امکان را خواهید داشت تا قطعات مورد نیاز کامپیوتر را تهیه کرده و در صورت علاقه‌مندی به خرید لپ‌تاپ نیز می‌توانید این محصول را از این فروشگاه تهیه نمائید.

خرید کامپیوتر

لیون کامپیوتر

لیون کامپیوتر یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در زمینه قطعات کامپیوتر به شمار می‌رود. همچنین یکی از بهترین سایت‌های خرید لپ‌تاپ در ایران نیز محسوب می‌شود. اگر به دنبال لپ‌تاپ هستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

از طریق این فروشگاه می‌توانید تمامی محصولات مورد نیاز مانند کیس، قطلعات اصلی کیس و لوازم جانبی را به راحتی تهیه کنید. همچنین خبر مناسب این است که به صورت اقساط نیز می‌توانید از این سایت خرید کنید و تنها کافیست وارد سایت مجموعه شده و اطلاعات کامل را مشاهده کنید.

آدرس سایت

اگزو

وب سایت اگزو سیستم‌های فوق‌العاده جذاب و قدرتمند ارائه می‌کند که در زمان انتشار این مقاله قیمت گران‌ترین آنها نزدیک به 300 میلیون است. به راحتی این امکان را خواهید داشت تا سیستم گیمینگ و سیستم‌های طراحی را توسط این فروشگاه تهیه کنید. اگزو یکی از بهترین سایت های خرید قطعات کامپیوتر به شمار می‌رود و می‌توانید طیف گسترده‌ای از این لوازم را در این فروشگاه مشاهده کنید.

بهترین سایت های خرید کامپیوتر

علاوه بر کامپیوتر می‌توانید از اگزو محصولات دیگری همچون لپ تاپ، کنسول و تجهیزات شبکه نیز خریداری کنید. همچنین فراموش نکنید که از تخفیفاتی که در فروشگاه وجود دارد نیز بازدید کرده و در صورتی که کالای مورد علاقه شما در این لیست قرار گرفته می‌توانید با قیمت مناسبی آن را تهیه نمائید.

آدرس سایت

ایران پی سی

ایران پی سی نیز در زمینه کامپیوتر و محصولات مورد نیاز آن مانند مانیتور، مادربرد، سی پی یو و … فعالیت دارد که با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید محصول مورد نیازتان را به راحتی تهیه نمائید. لازم به ذکر است که کیس‌های آماده شده مناسب ادارات و مناسب گیم در این سایت وجود دارد.

همچنین این امکان را خواهید داشت تا کامپیوترهای All in one را نیز از ایران پی سی تهیه کرده و علاوه بر آن می‌توانید لپ‌تاپ و ماشین‌های مورد نیاز ادارات را نیز خریداری کنید. 

آدرس سایت

پی سی تک

پی سی تک دنیای کامپیوتر است که کاربران می‌توانند انواع مختلف این محصول را مشاهده کرده و گزینه مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند. از طریق این فروشگاه می‌توانید کامپیوتر مناسب اداره، طراحی گرافیک، گیمینگ، برنامه نویسی و … را تهیه کنید.

خرید کیس های حرفه ای از فروشگاه اینترنتی خرید کامپیوتر

همچنین می‌توانید لوازم جانبی سیستم مورد نیاز خود را از پی سی تک بخرید که شامل مانیتور، کیس، قطعات داخلی و همچنین قطعات کارکرده می‌شود. پیشنهاد می‌کنی از سایت پی سی تک بازدید کرده و نمونه کارهای انجام شده توسط این فروشگاه را ببینید.

آدرس سایت

فروشگاه مرکزی

اگر قصد دارید یک کامپیوتر جدید با قیمت مناسب تهیه کنید پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه اینترنتی مرکزی بازدید نمائید. پکیج‌های ویژه‌ای با قیمت مناسب در سایت درنظر گرفته شده تا کاربران بتوانند با تخفیف محصول مورد نیازشان را تهیه کنند. از سایت مرکزی بازدید کرده تا بتوانید فروش‌های ویژه درنظر گرفته شده این برند را مشاهده کنید.

علاوه بر کامپیوتر، شما این امکان را خواهید داشت تا محصولات دیگری همچون لپ‌تاپ، لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم اداری و بسیاری موارد دیگر را از این فروشگاه خریداری کنید.

آدرس سایت

فروشگاه هاشمی

فروشگاه هاشمی به صورت اختصاصی در زمینه فروش کامپیوتر فعال بوده و به صورت حضوری نیز می‌توانید از این فروشگاه خرید کنید. همچنین باید بدانید که این برند در زمینه تعمیرات کامپیوتر و برند نیز فعالیت دارد.

بسیاری محصول دیگر نیز توسط این فروشگاه به فروش می‌رسد که از جمله آنها می‌توان به موس، کیبرد، فلش، کابل و … اشاره کرد. برای اطلاع از محصولات موجود این فروشگاه پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت شده و با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

تاپ رایان

تاپ رایان نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید کامپیوتر به شمار می‌رود که گزینه‌های متنوعی در این زمینه ارائه می‌کند. شما این امکان را خواهید داشت تا قطعات کامپیوتر مورد نظرتان یا سایر لوازم را با تخفیف‌‌های ویژه تهیه کنید. همچنین می‌توانید از محصولات all in one این فروشگاه نیز بازدید کرده و محصول مورد نیاز خود را بخرید.

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید کامپیوتر در ایران

تاپ رایان در زمینه‌های دیگر دیجیتال نیز فعال بوده و محصولاتی همچون لپ‌تاپ، گوشی، ماشین‌های اداری و بسیاری موارد دیگر را نیز ارائه می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع کامل از محصولات این فروشگاه از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

مقداد آی تی

در صورتی که نیاز دارید قطعات مورد نیاز کامپیوتر خود را تهیه کنید مقداد آی تی یکی از بهترین گزینه‌‌ها به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که کیس آماده توسط این فروشگاه به فروش نمی‌رسد و تنها مناسب خریدن لوازم جانبی است. لوازمی مانند کیس، رم، هارد، سی پی یو و …

این امکان را خواهید داشت تا با قیمت‌های مناسب از مقداد آی تی خرید خود را انجام دهید. فراموش نکنید که این سایت یکی از بهترین سایت های خرید لوازم دیجیتال در ایران نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مستر پی سی

یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید کامپیوتر در ایران مستر پی سی است که محصولات متنوعی مانند باندل، پاور، مانیتور، رم، مادربرد و … را ارائه می‌کند. همچنین سیستم آماده نیز ارائه می‌کند و محصولات این فروشگاه شامل لپ‌تاپ نیز می‌شود.

علاوه بر این موارد، شما این امکان را خواهید داشت تا سایر لوازم مورد نیاز شبکه را نیز از فروشگاه مستر پی سی تهیه نمائید.
آدرس سایت

حرف آخر

امیدواریم که از خواندن این مقاله در وبلاگ نت چین لذت برده باشید. پیشنهاد می‌کنیم نظرات و تجربیات خود از خرید از این برندها را نیز با ما به اشتراک بگذارید. 

در صورتی که از خواندن این مقاله لذت بردید پیشنهاد می‌کنیم مقالات زیر را نیز در لیست مطالعه و بررسی خود قرار دهید:

پی سی کالا

پی سی کالا نیز همانطور که از نامش مشخص است یکی از بهترین سایت های خرید کامپیوتر در ایران به شمار می‌رود. مشتریان بالقوه این برند به راحتی می‌توانند گزینه‌های پیشنهادی را مشاهده کرده و لیست قیمت‌ها را نیز مشاهده کنند. باید بدانید که به صورت اقساط نیز می‌توانید از پی سی کالا کامپیوتر مورد نیاز خود را تهیه کنید که لازم است وارد سایت شده و اطلاعات دقیق آن را بخوانید.

همچنین این امکان را خواهید داشت تا قطعات مورد نیاز کامپیوتر را تهیه کرده و در صورت علاقه‌مندی به خرید لپ‌تاپ نیز می‌توانید این محصول را از این فروشگاه تهیه نمائید.

آدرس سایت

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 2