بهترین سایت های خرید کنسول پلی استیشن و ایکس باکس

بلاگ

کنسول‌های بازی در زندگی جوانان، نوجوانان و حتی برخی بزرگ‌سالان نقش زیادی دارند و برای هر کدام معنای متفاوتی خواهند داشت. به عنوان مثال، پسر یا دختری که از کوچکی گوشه‌گیر بوده احتمال زیادی دارد که علاقه‌مند به کنسول‌های بازی باشد. در واقع موارد بسیاری وجود دارند که علاقه ما را به این کالاها تعیین می‌کنند. در این صفحه می‌خواهم به شما بهترین سایت های خرید کنسول پلی استیشن و ایکس باکس را معرفی کنم تا در صورت نیاز بتوانید دستگاه مورد علاقه خود را از بهترین‌ها خریداری کنید.

الو گیم

اگر قصد دارید کنسول بازی مورد علاقه خود را از فروشگاهی معتبر تهیه کنید، الو گیم یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به شمار می‌رود. همچنین این امکان وجود دارد که بتوانید از پیشنهادهای ویژه سایت نیز استفاده کرده و خرید پلی استیشن یا خرید ایکس باکس را با قیمتی کاملا جذاب نهایی کنید. الو گیم تا به حال توانسته به بیش از 5000 نفر کمک کند تا بهترین کنسول بازی را نسبت به علایق‌شان تهیه کنند.

بهترین سایت های خرید کنسول بازی پلی استیشن و ایکس باکس

 

باید بدانید که خرید لوازم جانبی گیمینگ نیز مانند کنترلر پلی استیشن 4،5 ایکس باکس، هدفون، عینک، کیف حمل و نقل کنسول و بسیاری موارد دیگر نیز توسط فروشگاه الو گیم امکان پذیر است که به می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین این کار را انجام دهید. حتما پیشنهاد می‌کنم از بخش تخفیفات این سایت بازدید کرده تا بتوانید کالای مورد علاقه خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

بسیاری از جذاب‌ترین بازی‌های جهان که مناسب کنسول‌ پلی استیشن هستند نیز توسط این فروشگاه ارائه می‌شود که می‌توانید گزینه‌های متنوعی از بازی‌های کارکرده را نیز در این سایت مشاهده کرده و خریداری نمائید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید با کارشناسان این مجموعه از طریق چت، تماس صوتی و تصویری در ارتباط باشید.

دیجی کالا

دیجی کالا یکی از بهترین سایت های خرید کنسول بازی پلی استیشن و ایکس باکس به شمار می‌رود. همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید مواردی همچون لوازم جانبی، کنسول پرتابل، انواع بازی و انواع گیفت کارت را نیز خریداری کنید.

علاوه بر تهیه کنسول، می‌توانید از طریق دیجی کالا سایر محصولات مربوط به بازی، سرگرمی و بسیاری موارد دیگر را تهیه کنید. دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران به شمار می‌رود و بیش از صدها هزار کالا در دسته بندی‌های مختلف ارائه می‌کند.

آدرس سایت

پی اس پرو

اگر علاقه‌مند به خرید کنسول‌های بازی هستید، سایت پی اس پرو یکی از بهترین‌ها در این زمینه به شمار می‌رود. در بخش تخفیف‌های ویژه سایت می‌توانید محبوب‌ترین کالاها مانند کنسول، بازی و بسیاری موارد دیگر را با قیمتی مناسب خریداری کنید. بنابراین این شانس را خواهید داشت تا کنسول مورد علاقه‌تان را با تخفیف نیز تهیه نمائید.

همچنین می‌توانید از طریق این فروشگاه برای تهیه مانیتور، لوازم جانبی کنسول، اکشن فیگور، تجهیزات گیمینگ و بسیاری موارد دیگر اقدام کنید. لازم به ذکر است که پی اس پرو یکی از بهترین سایت های خرید کامپیوتر نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

اگزو گیم

همانطور که از نام این برند می‌توانیم حدس بزنیم، فعالیت پررنگی در زمینه گیمینگ دارد. اگزو گیم امکان خرید ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو را ایجاد کرده و با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی به راحتی می‌توانید کالای مورد علاقه خود را تهیه کنید.

علاوه بر این محصولات، این سایت در بسیاری زمینه دیگر فعالیت دارد که شامل لوازم جانبی گیمینگ، فروش لپ‌تاپ، کامپیوتر، قطعات کامپیوتر، بازی و تجهیزات شبکه می‌شود. باید بدانید که اگزو گیم یکی از بهترین سایت های خرید هدست و هدفون نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مرکز خرید

مرکز خرید یکی از بهترین سایت های خرید پلی استیشن در ایران به شمار می‌رود و به عنوان نماینده رسمی این برند فعالیت می‌کند. در صورت خرید از این فروشگاه اگر ساکن شهر تهران باشید، می‌توانید هزینه سفارش را درب منزل پرداخت کرده و برای تمامی خریداران 12 روز تست محصول ارائه می‌شود.

البته از طریق این فروشگاه می‌توانید محصولات ایکس باکس و نینتندو را نیز خریداری کنید. همچنین انواع تجهیزات گیمینگ و بازی‌های کنسول در این فروشگاه موجود بوده که پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده کرده تا از تمامی این محصولات آگاهی داشته باشید.

آدرس سایت

نخل مارکت

نخل مارکت یکی از بهترین سایت های خرید کنسول بازی به شمار می‌رود و اشتراک‌های حرفه‌ای برای بازی بدون حد و مرز را ارائه می‌کند. می‌توانید از طریق این فروشگاه کنسول‌هایی مانند پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو، کنسول‌های دستی، کنسول‌‌های کلاسیک و کنسول‌های کارکرده را به راحتی خریداری کنید.

علاوه بر این موارد، لوازم جانبی گیمینگ متنوعی در این فروشگاه موجود بوده و انواع بازی‌های کنسول نیز ارائه می‌شود. از هر کجای کشور که باشید می‌توانید سفارش خود را در این فروشگاه ثبت کرده و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین 12 روز ضمانت بازگشت کالا را نیز دریافت می‌کنید. باید بدانید که نخل مارکت نیز در بین بهترین سایت های خرید مانیتور قرار گرفته است.

آدرس سایت

تک سیرو

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید ایکس باکس و پلی استیشن فروشگاه تک سیرو است که علاوه بر این موارد، کنسول‌های نینتندو را نیز ارائه می‌کند. در صورتی که ساکن تهران باشید می‌توانید به صورت حضوری از 3 شعبه این مجموعه خرید خود را انجام داده و به صورت آنلاین نیز امکان سفارش را خواهید داشت.

علاوه بر کنسول، فروشگاه تک سیرو در زمینه ارائه انواع لوازم جانبی گیمینگ، لوازم مورد نیاز کامپیوتر، انواع بازی و انواع گیفت‌کارت‌ها فعالیت دارد. پیشنهاد می‌کنم برای مشاهده محصولات این فروشگاه از لینک زیر استفاده کنید. باید بدانید که تک سیرو به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید صندلی گیمینگ نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

تکنولایف

در صورتی که قصد خرید کنسول بازی را دارید، یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که می‌توانید به آن مراجعه کنید تکنولایف است. این فروشگاه با ارائه تخفیفات متنوع این امکان را به شما می‌دهد تا محصول مورد علاقه خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنم از لینک انتهای این بخش استفاده کرده تا وارد این فروشگاه اینترنتی شوید.

علاوه بر ارائه محصولات مرتبط با بازی، تکنولایف در بسیاری از زمینه‌ها فعالیت دارد و محصولاتی مانند لپ‌تاپ، کامپیوتر، هندزفری، هدفون، لوازم اداری و بسیاری محصول دیگر را ارائه می‌کند. باید بدانید که تکنولایف یکی از بهترین سایت های خرید گوشی نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مت استور

مت استور بیش از 6 سال در زمینه آنلاین فعالیت کرده و یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای علاقه‌مندان بازی به شمار می‌رود. شما می‌توانید از طریق این فروشگاه برای خرید پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ، انواع گیفت کارت و سایر لوازم جانبی گیمینگ مانند بازی‌ها اقدام کنید.

باید بدانید که بخشی در سایت مت استور برای فروش‌های ویژه در نظر گرفته شده که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید کالای مورد علاقه‌تان را با قیمتی مناسب تهیه نمائید. پیشنهاد می‌کنم از طریق لینک زیر به این فروشگاه سر بزنید.

آدرس سایت

فروشگاه آروند

فروشگاه آروند نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید کنسول ایکس باکس و پلی استیشن به شمار می‌رود و محصولات متنوعی از این برندها ارائه کرده است. می‌توانید از طریق فیلترهای اعمال شده در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و خریدتان را تکمیل کنید.

علاوه بر فروش انواع کنسول، این فروشگاه در سایر زمینه‌ها نیز فعال بوده و می‌توانید از طریق آن برای خرید لپ‌تاپ، ساعت، مچ بند، گوشی اپل، کامپیوترهای آل این وان و انواع لوازم جانبی اقدام نمائید. باید بدانید که فروشگاه آروند در بین بهترین سایت های خرید تبلت نیز قرار گرفته است.

آدرس سایت

پی اس استار

فروشگاه پی اس استار فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده و یک شعبه در ایران و شعبه دیگری در کشور امارات دارد. شما می‌توانید از طریق این فروشگاه برای خرید ایکس باکس یا پلی استیشن اقدام کرده و همچنین می‌توانید لوازم جانبی مورد نیاز آن را نیز به راحتی تهیه کنید.

باید بدانید که پی اس استار یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ نیز به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده کرده تا از تمامی محصولات موجود این فروشگاه مطلع شوید.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا بهترین سایت های خرید کنسول ایکس باکس و پلی استیشن را به شما معرفی کنم. امیدوارم که این سایت‌ها توانایی برطرف کردن نیاز شما را داشته باشند. از شما ممنونم که زمان گذاشتید و تا انتهای این صفحه با من همراه بودید.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 2