بهترین سایت های خرید کیف مردانه و زنانه

بلاگ

یکی از محصولاتی که در زیبایی و خوش پوش بودن آقایان و خانم‌ها تاثیر گذار بوده کیف است. خصوصا برای مردان و زنانی که شاغل هستند. همچنین به این دلیل نیز می‌تواند باشد که هر مدل آنها برای شرایط خاصی طراحی و تولید شده‌اند. اکثر اوقات ما برای راحتی، زیبایی و نشان دادن سطح خودمان از کیف‌ها استفاده می‌کنیم. در این مقاله از نت چین، بهترین سایت های خرید کیف را معرفی می‌کنیم.

فروشگاه کیف زنانه

فروشگاه کیف زنانه از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرده و محصولات آن همه از نوع چرم طبیعی دست دوز هستند. از طریق این فروشگاه می‌توانید زیباترین کیف‌های زنانه را با قیمتی مناسب تهیه کرده و همچنین در بخش تخفیفات نیز می‌توانید قیمت‌های جذابی را مورد بررسی قرار دهید.

به راحتی می‌توانید محصولاتی مانند کیف پول، جاکارتی، انواع ست هدیه و بسیاری موارد دیگر را از این فروشگاه خریداری کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از طریق فرم تماس یا شماره‌های ثبت شده در سایت با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از محصولات موجود از لینک زیر استفاده کنید.

کیف زنانه

کیف آنلاین تک

با استفاده از سایت کیف آنلاین تک شما این امکان را خواهید داشت تا انواع مختلفی از کیف‌های زنانه را تهیه کنید. این لیست شامل کیف اسپرت، مجلسی، پول، دستی، پاسپورت و بسیاری موارد دیگر می‌باشد.

در حال حاضر تمامی محصولات مناسب خانم‌هاست، اما در آینده‌ای نزدیک کیف‌های مناسب آقایان نیز به سایت اضافه می‌شود.

همچنین بخش حراجی نیز در سایت درنظر گرفته شده که شامل تخفیف‌های گسترده‌ای تا 50 درصد نیز می‌شود. در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی داشته باشید می‌توانید از طریق شماره تماس که در سایت کیف آنلاین تک درج شده با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. باید بدانید که کیف آنلاین تک به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید کوله پشتی نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

کادنزا

کادنزا یکی از برندهای شناخته شده در زمینه کیف و البته یکی از بهترین سایت های خرید کفش نیز به شمار می‌رود. این سایت به صورت تخصصی روی محصولات ویژه بانوان تمرکز دارد که شامل انواع کیف و کفش می‌شود.

کیف مردانه چرم با رنگ روشن

با توجه به محصولات زیادی که در سایت وجود دارد، شما این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از فیلترهای تعریف شده به راحتی محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. به عنوان مثال، کالاهای ارزان و گران یا محبوب‌ها از هم جدا شده‌اند و با توجه به نیازتان می‌توانید این فیلترها را اعمال کنید.

در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی می‌توانید با کارشناسان مجموعه از طریق تماس ارتباط گرفته یا در شبکه‌های اجتماعی به کارشناسان کادنزا پیام بدهید.

آدرس سایت

کیف شیک

طیف گسترده‌ای از کیف زنانه در سایت کیف شیک وجود دارد که شامل کیف پول، اسپرت، اداری، کوله و بسیاری موارد دیگر می‌شود. لازم به ذکر هست که روی محصولات هیچ گونه تخفیفی اعمال نشده و در سایت نیز بخش تخفیفات روزانه، هفتگی یا ماهانه نیز وجود ندارد.

علاوه بر کیف، در این سایت می‌توانید محصولات دیگری همچون شال، روسری و صندل نیز تهیه نمائید. گزینه‌هایی بسیار مناسب برای ساخت یک ست کامل که بیش از همیشه جذابیت شما را افزایش دهد.

آدرس سایت

هانا گالری

فروشگاه هانا گالری نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید کیف به شمار می‌رود که همانند سایر برندهایی که در این صفحه معرفی کردیم طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌کند. باید بدانید که کیف‌های قرار گرفته در سایت ویژه خانم‌هاست.

البته در هانا گالری محصولات دیگری همچون کفش، شال، روسری، کمربند و ساک مسافرتی نیز به فروش می‌رسد. با ثبت نام در سایت این امکان را خواهید داشت تا محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس گرفته یا از طریق تلگرام با آنها در ارتباط باشید.

آدرس سایت

آلدو گالری

آلدو گالری یکی از فروشگاه‌هایی است که محصولات بسیاری در زمینه مد و پوشاک ارائه می‌کند. از طریق آلدو گالری شما این امکان را خواهید داشت تا محصولاتی همچون کیف، کفش، عینک، ساعت، پوشاک و انواع اکسسوری را تهیه نمائید.

بهترین سایت های خرید کیف مردانه و زنانه

باید بدانید که این محصولات مناسب بانوان بوده و در این فروشگاه محصولاتی برای آقایان به فروش نمی‌رسد. برخی از محصولات را نیز می‌توانید با تخفیف‌های اعمال شده تهیه نمائید در که وب سایت میزان تخفیف آنها مشخص شده.

آلدو گالری یکی از بهترین سایت های خرید لباس و شلوار نیز به شمار می‌رود که در نت چین تمامی فروشگاه‌های فعال در این زمینه را معرفی کرده‌ایم.

آدرس سایت

فروشگاه بوژان

فروشگاه اینترنتی بوژان به صورت تخصصی در زمینه فروش کیف و کفش ویژه خانم‌ها فعالیت دارد. طیف گسترده‌ای از این دو محصول را می‌توانید از طریق سایت با رنگ‌های متنوع تهیه کنید.

یک بخش حراج در وب سایت درنظر گرفته شده که این امکان را خواهید داشت تا حتی با تخفیف 50 درصد نیز محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید با کارشناسان مجموعه از طریق شماره تماس ارتباط گرفته یا از طریق واتس اپ سوالات خود را بپرسید.

آدرس سایت

بانی مد

بدون شک بانی مد یکی از بهترین سایت های ایرانی به شمار می‌رود که در زمینه مد و پوشاک فعالیت گسترده‌ای دارد. یکی از زمینه‌های فعالیت این سایت فروش کیف است که انواع مختلفی از این محصول برای آقایان و خانم‌ها موجود است.

محصولات ارائه شده توسط بانی مد کیفیت مناسبی دارند اما ممکنه قیمت این محصولات برای همه مناسب نباشه. بنابراین بهتره که در زمان جشنواره‌ها و تخفیف‌های ویژه محصولات مورد نظرتان را از این فروشگاه تهیه نمائید.

لازم به ذکر است که بانی مد یکی از بهترین سایت های خرید مانتو نیز به شمار می‌رود. در صورتی که برای خرید مانتو نیاز به راهنمایی دارید از لینکی که معرفی شد استفاده کنید.

آدرس سایت

خاطره

سایت خاطره ارائه کننده انواع کیف زنانه و مردانه است که در صورت خرید اینترنتی از این سایت می‌توانید از تخفیف‌های ویژه نیز بهره مند شوید و تا 20 درصد هزینه کمتری بپردازید.

علاوه بر تخفیف‌های اعمال شده بر سبد خرید، محصولات دیگری نیز شامل تخفیف می‌شوند که تا 50 درصد نیز از قیمت اولیه آنها کاهش می‌یابد. لازم به ذکر است که وب سایت خاطره علاوه بر فروش کیف، محصولات دیگری شامل کفش و اکسسوری مردانه و زنانه نیز به فروش می‌رساند. با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی می‌توانید محصولات بسیاری را مشاهده کرده و در صورت نیاز آنها را تهیه کنید.

آدرس سایت

بگ مگ استور

بگ مگ استور به صورت تخصصی در زمینه فروش کیف زنانه فعالیت دارد و محصولاتی همچون کیف دوشی، بلند بلند، روزانه، اسپرت، مجلسی و بسیاری موارد دیگر در این فروشگاه اینترنتی به فروش می‌رسد.

با توجه به سیاستی که این فروشگاه در نظر گرفته، (در زمان انتشار این مقاله) در صورتی که 500 هزار تومن خرید کنید، هزینه ارسال سفارش شما رایگان در نظر گرفته می‌شود. همچنین با مراجعه به وب سایت بگ مگ استور می‌توانید از تخفیف‌هایی که روی محصولات اعمال شده بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات این سایت ویژه بانوان است.

آدرس سایت

سارا بارا

فروشگاه اینترنتی سارا بارا از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از بهترین سایت های خرید کیف زنانه و مردانه به شمار می‌رود. طیف گسترده‌ای از محصولات در این سایت موجود بوده که شامل لباس، کیف، کفش، اکسسوری و لباس زیر می‌شود.

بر خلاف بسیاری از سایت‌هایی که در این صفحه معرفی شدند، فروشگاه اینترنتی سارا بارا محصولاتی مناسب آقایان، خانم‌ها و کودکان ارائه می‌کند. در بخش حراج سایت نیز محصولات بسیاری تا حداکثر 50 درصد تخفیف قرار گرفته‌اند که پیشنهاد می‌کنیم از این بخش سایت سارا بارا استفاده کرده و محصول مورد علاقه خود را سفارش دهید.

لازم به ذکر است که سارا بارا به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید سویشرت نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

چرم مشهد (کیف)

اگر به دنبال محصولات با کیفیت بالا و لاکچری هستید، فروشگاه اینترنتی چرم مشهد امکان تهیه این محصولات را برای شما فراهم می‌کند. محصولات اصلی فروشگاه شامل کیف، کفش و لباس می‌شود که هم مناسب خانم‌ها و هم مناسب آقایان هستند.

به دلیل کیفیت بالا و برند بودن محصولات، خرید آنها برای هر کس امکان پذیر نیست و در صورتی که علاقه‌مند به تهیه محصولات برند هستید پیشنهاد می‌کنیم از سایت چرم مشهد بازدید نمائید. 

در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی داشتید، می‌توانید از طریق شماره تماس که در سایت چرم مشهد درج شده با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

آدرس سایت

کیف پیک

سایت کیف پیک به صورت تخصصی در زمینه فروش کیف فعالیت دارد و با مراجعه به سایت این مجموعه می‌توانید محصولات بسیاری را مشاهده نموده و نیاز خود را برطرف نمائید.

محصولات این فروشگاه شامل کیف لپ‌تاپ، چرمی، اداری، دوشی، کوله پشتی، ساک، چمدان و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

یک بخش فروش ویژه برای مشتریان درنظر گرفته شده تا این امکان وجود داشته باشد که برخی محصولات با قیمتی پایین‌تر در اختیار مشتریان قرار گیرد. لازم به ذکر است که محصولات فروشگاه برای آقایان، خانم‌ها و کودکان نیز مناسب است. باید بدانید که کیف پیک به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید کیف لپ تاپ نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

تگموند

تگموند یکی از بهترین فروشگاه‌های مد و پوشاک در ایران است که محصولات برندهای مطرح خارجی و ایرانی را به‌صورت اورجینال و با بهترین قیمت به دست مصرف‌کننده ایرانی می‌رساند. تگموند این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید طیف گسترده‌ای از محصولات برندهای خارجی زنانه، مردانه و بچگانه را به‌صورت اورجینال، با پرداخت ریالی از طریق درگاه و پشتیبانی تلفنی تهیه کنید.
شایان‌ذکر است که تگموند بهترین مرجع اصلی خرید کیف چرم و اورجینال است. درصورتی‌که به دنبال خرید کیف چرم اصل هستید، از لینک معرفی شده استفاده کنید.
همچنین با فالوکردن پیچ اینستاگرام تگموند می‌توانید از تخفیف‌های ویژه باخبر شوید و خرید خود را بهترین قیمت انجام دهید.

آدرس سایت

حرف نهایی

از شما متشکریم که تا انتهای مقاله با ما در نت چین همراه بودید. اگر از خواندن این مقاله لذت بردید پیشنهاد می‌کنیم دسته بندی کامل ما درباره بهترین فروشگاه‌های اینترنتی را نیز مشاهده کرده و در صورتی که تجربه خریدی از این فروشگاه‌ها دارید در صفحات آنها به اشتراک بگذارید. همچنین در صورتی که از خواندن محتوای این صفحه لذت بردید پیشنهاد می‌کنیم سایر صفحات مرتبط ما در نت چین را نیز بررسی نمائید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 4.7
تعداد رای : 6