بهترین سایت های خرید گوشی موبایل + سایت های خرید اقساطی

بلاگ

امروزه با سایت‌های معتبری مانند دیجی کالا و بسیاری برند دیگر خرید گوشی موبایل به صورت اینترنتی راحت‌تر و البته مطمئن‌تر از همیشه شده است. مواردی مانند ضمانت بازگشت محصول که تقریبا تمامی فروشگاه‌ها ارائه می‌کنند باعث شده تا کاربران بیشتری به صورت اینترنتی موبایل مورد نظرشان را تهیه کنند. البته سایت‌های فعال در این زمینه به اندازه کافی معروف هستند، اما ما در این مقاله سعی کرده‌ایم بهترین سایت های خرید گوشی موبایل را معرفی کنیم. همچنین در انتهای صفحه نیز به معرفی بهترین سایت های خرید اقساطی موبایل نیز می‌پردازیم و پیشنهاد می‌کنم که تا انتهای صفحه با من همراه باشید.

هزاره کالا

فروشگاه هزاره کالا یکی از بهترین سایت‌های خرید گوشی موبایل در ایران به شمار می‌رود. شما این امکان را خواهید داشت تا محصولات متنوعی از برندهای محبوب مانند سامسونگ را از این فروشگاه تهیه نمائید.

همچنین این امکان را خواهید داشت تا سایر لوازم الکترونیک را نیز از طریق هزاره کالا بخرید.

پیشنهاد: اکنون که صحبت از لوازم الکترونیک شد پیشنهاد می‌کنیم بهترین سایت‌های خرید لوازم دیجیتال را از طریق نت چین بشناسید.

همچنین لازم به ذکر است که هزاره کالا اولین فروشگاه اینترنتی است که خدمات نیز ارائه می‌کند. دقیقا، خدمات!

شما این امکان را خواهید داشت تا از طریق بخش خدماتی این فروشگاه بتوانید اینترنت پرسرعت تهیه کنید یا برای تهیه دستگاه ATM اقدام کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر در این زمینه وارد سایت هزاره کالا شده و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

خرید انواع گوشی موبایل و تجهیزات جانبی

دیجی کالا

بدون شک دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران به شمار می‌رود. مثال قدیمی از پوست شیر تا جون انسان تو این فروشگاه پیدا میشه و یکی از نقاط قوت دیجی مربوط به تخفیف‌های روزانه‌ای هست که اعمال می‌کنه.

تو زمینه خرید گوشی هوشمند هم دیجی کالا یکی از بهترین‌سایت‌ها به شمار میره؛ به طوری که تقریبا هر کسی که میخواد گوشی بخره (چه حضوری و چه آنلاین) اول یه سر به این سایت میزنه تا از قیمت‌ها مطلع بشه.

به اندازه کافی همه با این برند آشنا هستند، اما باید به این نکته اشاره کنم که مزیت دیگه که باعث میشه دیجی کالا مناسب باشه برای گوشی خریدن، این هست که می‌تونید به صورت اقساط هم برای خرید گوشی مورد نظرتون اقدام کنید.

پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات تکمیلی وارد سایت دیجی بشید.

آدرس سایت

مرجع موبایل ایران (Mobile.ir)

سایتی قدیمی اما شامل اطلاعاتی کامل و دقیق از فروشندگان گوشی موبایل در سراسر کشور. می‌توانید مرجع موبایل ایران را به عنوان یک موتور جستجو درنظر بگیرید که تمامی گزینه‌های مختلف و آگهی‌های فروش را به شما ارائه می‌کند. می‌توانید برای قیمت گرفتن نیز از این سایت استفاده نمائید.

شما محصول خود را از فروشنده یا فروشگاه دیگری تهیه می‌کنید، اما موبایل دات آی ار این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید قیمت‌های متنوع و مدل‌های مختلف گوشی موبایل را مورد بررسی قرار دهید و ببینید کدام یک برای شما مناسب‌تر هستند.

به دلیل اینکه این سایت مرجع موبایل ایران هست آن را در این صفحه معرفی کردیم. اما اگر می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌هایی مثل ترب و ایمالز استفاده کنید. در این صورت نتیجه کاملا مناسبی خواهید گرفت و از تخفیفات تمامی سایت‌ها در سراسر کشور نیز مطلع خواهید شد.

پیشنهاد: شما می‌توانید موتورهای جستجوی کالا را در دسته بندی جداگانه‌‌ای در نت چین بشناسید.

آدرس سایت

تکنولایف

تکنولایف یکی از بهترین سایت های خرید گوشی موبایل در ایران و تهران به شمار می‌رود. ابتدا تمرکز اصلی این برند روی موبایل و تبلت بود و اکنون در زمینه‌های دیگر لوازم دیجیتال نیز فعالیت می‌کند. شما این امکان را خواهید داشت تا هر روز از لوازم دیجیتالی که توسط تکنولایف تخفیف خورده استفاده کنید و حتی بسیاری از این موارد شامل گوشی‌های موبایل نیز می‌شوند.

تکنولایف همچنین یکی از بهترین سایت‌های خرید لپ‌تاپ نیز به شمار می‌رود. شما می‌توانید انواع لپ‌تاپ با قیمت‌های متنوع را نیز توسط این فروشگاه خریداری کنید. در حال حاضر دسته بندی لوازم خانگی نیز به این فروشگاه اضافه شده و پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات کامل از محصولات این برند از سایت آنها بازدید نمائید. لازم به ذکر است که تکنولایف یکی از بهترین سایت های خرید تبلت نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

کالاتیک

در صورتی که قصد خرید گوشی هوشمند دارید کالاتیک یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید موبایل به شمار می‌رود. طیف گسترده‌ای از محصولات در این فروشگاه موجود بوده و به راحتی قابل تهیه هستند. همچنین لازم به ذکر است که روی برخی از محصولات تخفیف‌های چند درصدی اعمال می‌شود که می‌توانید کالای مورد نظرتان را با قیمت بهتری نیز خریداری کنید.

همچنین فروش ویژه به صورت روزانه نیز در فروشگاه کالاتیک در نظر گرفته شده که اکثرا گوشی هوشمند نیز بخشی از این فروش ویژه روزانه به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که سایر لوازم دیجیتال مانند لپ‌تاپ، هدفون، ساعت هوشمند، تجهیزات گیمینگ و … را نیز می‌توانید از کالاتیک تهیه نمائید.

آدرس سایت

گوشی شاپ

همانطور که از نام این برند مشخص است به صورت تخصصی در زمینه فروش گوشی هوشمند فعالیت دارد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ می‌توانید بهترین برندهای دنیا مانند اپل و سامسونگ را به راحتی تهیه کرده و حتی محصولات آنها را با تخفیف تهیه کنید. فروش ویژه‌ای در سایت در نظر گرفته شده که اکثر این تخفیف‌‌ها شامل گوشی‌ها می‌شوند.

همچنین این امکان را خواهید داشت تا از سایت گوشی شاپ محصول مورد نظرتان را به صورت اقساط تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع دقیق از جزئیات و مراحل کار با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر این موارد، این برند در زمینه‌های دیگر لوازم دیجیتال مانند لپ‌تاپ، ساعت هوشمند، هدفون، کنسول بازی و بسیاری موارد دیگر فعالیت دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع کامل از محصولات گوشی شاپ از سایت این فروشگاه بازدید نمائید. باید بدانید که گوشی شاپ نیز به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید شارژر موبایل نیز فعالیت دارد.

آدرس سایت

موبایل 140

در سال‌‌های اخیر و با تبلیغات گسترده موبایل 140 به یکی از معروف‌ترین برندهای خرید موبایل یا گوشی هوشمند تبدیل شده است. با حضور اسطوره‌ای به نام علی دایی این برند کاملا شناخته شده است. تخفیف‌های ویژه‌ای در سایت درنظر گرفته شده که پیشنهادهای شگفت انگیز موبایلی از سایر دسته‌بندی‌های محصولی مجزا درنظر گرفته‌ شده‌اند. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا موبایل خود را بیمه کنید و نگران آسیب دیدن آن نباشید.

محصولات دیگری نیز توسط این برند به فروش می‌رسد که شامل هدفون، لپ‌تاپ، تجهیزات گیمینگ و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تمامی محصولات از سایت موبایل 140 بازدید نمائید.

آدرس سایت

مقداد آی تی

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی این امکان را خواهید داشت تا از بین طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمائید. البته این برند به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت ندارد و نسبت به سایر برندها که در این صفحه معرفی شدند از اعتبار کمتری برخوردار است. اما به این معنی نیست که محصولات کمی معرفی کند و شما همچنان می‌توانید از این برند کالای مورد نظرتان را تهیه کنید.

مقداد آی تی بیشتر در زمینه کامپیوتر، لوازم جانبی و لپ تاپ فعالیت دارد. ما در مقالاتی جداگانه درباره خرید این لوازم نیز صحبت کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم آن صفحات را نیز مورد بررسی قرار دهید.

آدرس سایت

پیشنهاد: مقداد آی تی به عنوان یکی از بهترین سایت‌های خرید کامپیوتر و یکی از بهترین سایت‌های خرید لپ‌تاپ در ایران شناخته می‌شود.

بروز کالا 

بروز کالا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه تجهیزات شبکه فعالیت دارد و انواع مختلفی از این محصولات را به فروش می‌رساند. البته این برند در زمینه فروش انواع گوشی موبایل نیز فعالیت دارد که شامل محصولات و دسته‌بندی‌های متنوعی نیز می‌شود.

پیشنهاد: در صورت نیاز به شناخت بهترین سایت‌های تجهیزات شبکه پیشنهاد می‌کنیم این دسته بندی از نت چین را نیز بررسی بفرمائید.

این امکان را خواهید داشت تا گوشی هوشمند مورد نظرتان را از بروز کالا تهیه کنید و بسیاری از لوازم آی‌تی را نیز تهیه کنید. مانند مودم و تجهیزات شبکه، ماشین‌های اداری، لوازم جانبی کامپیوتر و بسیاری موارد دیگر که با مراجعه به سایت بروز کالا می‌توانید از تمامی آنها مطلع شوید.

آدرس سایت

19 کالا

فروشگاه اینترنتی 19 کالا نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید گوشی هوشمند به شمار می‌رود و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. یک بخش تخفیف ویژه در سایت درنظر گرفته شده که پیشنهاد می‌کنیم روزانه این بخش را بازدید کنید تا در صورتی که محصول مورد نظرتان شامل تخفیف شده بتوانید با قیمتی مناسب تهیه کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا از 19 کالا به صورت اقساطی خرید کرده و پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات کامل با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

لازم به ذکر است که علاوه بر گوشی همراه، 19 کالا در سایر زمینه‌ها نیز فعال بوده و شما این امکان را خواهید داشت تا محصولاتی مانند لوازم خانگی، ساعت هوشمند، تبلت، هدفون و هندزفری را نیز توسط این برند تهیه کنید. باید بدانید که 19 کالا یکی از بهترین سایت های خرید تلویزیون نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی

در ادامه این مطلب قصد دارم درباره بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی نیز توضیح بدهم. با توجه به وضعیت اقتصادی که در کشورمان داریم، سایت‌های زیر گزینه‌های مناسبی برای خرید تلفن همراه به شمار می‌رود و البته امکانات متنوعی نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که برای خرید اقساطی می‌توانید به آن اعتماد کنید. در زمینه خرید گوشی نیز بیش از 100 ها محصول توسط این برند ارائه می‌شود که به راحتی می‌توانید برای خرید آنها اقدام نمائید.

پس از ثبت نام در سایت و ثبت درخواست، لازم است که اعتبارسنجی مدارک انجام شود و پس از آن شما می‌توانید خرید خود را از این مجموعه انجام دهید. پیشنهاد می‌کنم قبل از هر کاری ابتدا با کارشناسان قسطی کلاب ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

دیجی پی

دیجی پی یکی از بهترین سایت های خرید اقساطی موبایل به شمار می‌رود و در زمان ثبت این مقاله شما می‌توانید تا 50 میلیون تومان برای خرید کالای قسطی از این مجموعه وام دریافت کنید. دیجی پی زیر نظر دیجی کالا کار می‌کند و البته می‌توانید وام مخصوص خرید از دیجی کالا را نیز دریافت نمائید.

علاوه بر موبایل، برای تهیه سایر لوازم و حتی دریافت خدمات نیز می‌توانید از این مجموعه وام بگیرید. پیشنهاد می‌کنم از طریق لینک زیر استفاده کرده تا از تمامی خدمات دیجی پی مطلع شوید. در صورت نیاز به راهنمایی نیز می‌توانید با آنها تماس بگیرید یا از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام کنید.

آدرس سایت

لندو

مجموعه لندو این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به چک و ضامن وام خرید دریافت کنید. تنها کافیست در سایت لندو ثبت نام کرده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید تا بتوانید امکان دریافت وام را داشته باشید.

راهنمای کاملی در سایت برای این امر در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که شما به صورت مستقیم نمی‌توانید از لندو محصولی تهیه کنید، چون این یک فروشگاه اینترنتی نیست و تنها می‌توانید مبلغ خرید را از این مجموعه دریافت کنید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات کامل با کارشناسان لندو در ارتباط باشید.

آدرس سایت

کالا قسطی

کالا قسطی یکی از بهترین فروشگاه های خرید اقساطی گوشی به شمار می‌رود که می‌توانید محصول مورد نظر خود را دریافت کرده و به صورت ماهانه مبلغ آن را بپردازید. از طریق اپلیکیشن این مجموعه نیز می‌توانید برای خرید اقدام کرده، اما توصیه می‌کنم حتما راهنمای خرید را بخوانید.

علاوه بر گوشی، می‌توانید محصولات بسیاری از این فروشگاه تهیه کرده که شامل لوازم دیجیتال، لوازم خانه، لوازم زیبایی، مد، پوشاک و بسیاری موارد دیگر می‌شوند.

آدرس سایت

موبایل 7

موبایل 7 یکی از فروشگاه های اینترنتی کشور به شمار می‌رود که در فروش لوازم دیجیتال و لوازم خانگی فعالیت دارد. به صورت اقساطی می‌توانید برای خرید گوشی از طریق این برند اقدام کنید که امکانات متنوعی در اختیار شماست تا بتوانید از آنها استفاده کنید. مانند پرداخت 36 ماهه یا 18 ماهه.

شرایط خرید قسطی به صورت کامل در سایت مجموعه توضیح داده شده که پیشنهاد می‌کنم از طریق لینک زیر وارد سایت موبایل 7 شوید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی نیز می‌توانید با کارشناسان آنها از طریق شماره تماس یا شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

ازکی وام

از طریق وب سایت ازکی وام این امکان را خواهید داشت تا گوشی‌های تولید شده توسط بهترین برندهای دنیا مانند سامسونگ و اپل را خریداری کنید. برای این کار نیاز دارید که داخل سایت ثبت نام کرده، مدارک را بارگذاری و تحویل داده تا بتوانید به صورت اقساط خرید خود را انجام دهید. ازکی وام یکی از بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی به شمار می‌رود.

پیشنهاد می‌‌کنم از طریق لینک زیر وارد سایت شده تا از تمامی شرایط مطلع شوید و در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان این مجموعه نیز ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

دیجی شهر

از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی شهر نیز می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی اقدام کنید که با توجه به قیمت محصول مورد نظرتان می‌توانید مبلغ دریافتی را نیز انتخاب نمائید. برای دریافت وام نیاز به ارائه چک و ضامن است که پیشنهاد می‌کنم اطلاعات کامل را در سایت دیجی شهر مطالعه بفرمائید.

علاوه بر خرید گوشی، از طریق این فروشگاه می‌توانید برای خرید سایر کالای دیجیتال، لوازم خانگی، مد و پوشاک، لوازم زیبایی و بسیاری محصول دیگر اقدام نمائید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید از طریق شماره تماس با کارشناسان دیجی شهر در ارتباط باشید.

آدرس سایت

حرف نهایی

امیدواریم که از خواندن این مقاله در وبلاگ نت چین لذت برده باشید. ممنونیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید. پیشنهاد می‌کنیم اگر میخواهید بهترین سایت‌های ایرانی را بشناسید از وبلاگ یا دسته بندی‌های نت چین استفاده نمائید. پیشنهاد می‌کنم مقالات زیر را مورد مطالعه قرار دهید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 2