بهترین سایت های دانلود انیمه یا انیمیشن (18 سایت)

بلاگ

در این مطلب قصد داریم به طور کامل بهترین سایت های دانلود انیمه یا انیمیشن را به شما معرفی کنیم. از آنجایی که ما در نت چین معرف بهترین سایت های ایرانی هستیم، بنابراین قصد داریم تمام تلاشمان را انجام دهیم تا بهترین نتایج ممکن را به شما ارائه کنیم. برخی از وب سایت‌هایی که در این مقاله با آنها آشنا خواهید شد خدمات رایگانی ارائه می‌کنند و برخی دیگر نیز هزینه‌های اشتراکی را شامل می‌شوند. ما به صورت جداگانه لیست سایت‌های دانلود رایگان انیمه و انیمیشن را نیز به شما معرفی می‌کنیم. همچنین به آدرس وب سایت آنها نیز دسترسی خواهید داشت.

دلایل اصلی برای دانلود از سایت های انیمه

  • رایگان بودن
  • آرشیو قوی
  • به روز بودن سایت
  • سرعت بالای دانلود
  • امکان ساخت لیست علاقه‌مندی
  • بدون سانسور
  • زیرنویس فارسی چسبیده
  • و …

بهترین سایت های دانلود انیمه یا انیمیشن ایرانی

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که از کجا انیمه دانلود کنید. به دلیل محبوبیت بالای این سبک محتواهای آسیای شرقی در ادامه معروف ترین وب‌سایت‌ها برای دانلود انیمه را به شما معرفی می‌کنیم.

مووی سورس

مووی سورس یکی از بهترین سایت های دانلود انیمیشن در ایران به شمار می‌رود و شما این امکان را دارید تا از طریق این سایت بتوانید انیمیشن‌های جدید و قدیمی را به راحتی دانلود کنید. بیش از 100 انیمیشن از طریق مووی سورس در اختیار شما خواهد بود که پیشنهاد می‌کنم حتما از این سایت بازدید بفرمائید.

بهترین سایت های دانلود انیمیشن

باید بدانید که برای دانلود محتواهای مورد علاقه‌تان لازم است اشتراک سایت را تهیه کنید که نسبت به محتواهایی که در اختیارتان است مبلغی اندک به شمار می‌رود.

دانلود انیمیشن

انیمه لیست

بدون شک وب سایت انیمه لیست از بهترین سایت های دانلود انیمه‌ای در ایران به شمار می‌رود. این امکان را خواهید داشت تا انیمیشن‌های مورد علاقه خود و اعضای خانواده‌تان را با کیفیت‌های متنوع دانلود نمائید.
مسئولان وب سایت برای راحتی هرچه بیشتر مراجعه کنندگان، یک بخش برای انیمیشن در نظر گرفته‌اند تا به راحتی امکان دسترسی به تمامی محتواهای این زمینه را داشته باشید.
 
سایت انیمه لیست - بهترین سایت های دانلود انیمه یا انیمیشن
 
همچنین باید بدانید که Anime-list یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال نیز به شمار می‌رود. البته باید به این موضوع توجه کنید که برای وارد شدن به وب سایت لازم است که آی‌پی خود را تغییر دهید؛ چون وب سایت با آی‌پی ایران قابل دسترس نیست.
در این سایت علاوه بر دسترسی به بهترین انیمیشن‌ها، این امکان را خواهید داشت تا انیمیشن نیز درخواست کنید.
 
آدرس وب سایت

ناین انیمه

یکی دیگر از بهترین سایت های برای دانلود انیمه با زیرنویس فارسی چسبیده سایت ناین انیمه است. برای مشاهده و دانلود انیمه‌های جدید لازم است که اشتراک سایت را تهیه کنید. البته این امکان را خواهید داشت تا برخی از برنامه‌ها را به صورت رایگان نیز ببینید. از طریق دسته‌بندی‌های ایجاد شده در سایت به راحتی می‌توانید محتوای مورد نظرتان را پیدا کنید.

با استفاده از بنر زیر می‌توانید به سایت ناین انیمه وارد شوید.

 

دانلود انیمه از ناین انیمه

اوتاکو تیلز

اوتاکو تیلز به شما این امکان را می‌دهد تا انیمیشن‌های متنوعی را دانلود نمائید. از طریق این وب سایت به راحتی می‌توانید به بهترین انیمیشن‌هایی که اخیرا منتشر شده‌اند دسترسی داشته باشید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا به صورت رایگان محتوای مورد نظرتان را دانلود کرده و از زیرنویس‌های فارسی فراهم شده نیز استفاده نمائید.
حال که صحبت از زیرنویس شد، پیشنهاد می‌کنیم مقاله دیگر ما که درباره سایت های زیرنویس فارسی است را مشاهده نمائید. در آن صفحه 16 وب سایت معرفی کرده‌ایم که برای شما بسیار کارآمد خواهند بود.
 
معرفی سایت اوتاکو تیلز برای دانلود انیمه
 
البته باید بدانید که این وب سایت در زمینه فیلم نیز فعالیت دارد؛ اما فیلم‌های انیمیشنی ژاپن و چین در وب‌سایت آپلود می‌شوند و فعالیتی در زمینه محتواهای هالیوودی ندارد.

آیوفیلم

همانطور که از نام آیوفیلم می‌توانید حدس بزنید، یک سایت انحصاری در زمینه دانلود انیمه نیست. در واقع آیوفیلم امکان دانلود انواع فیلم‌ها، سریال‌ها و کارتون‌ها را فراهم کرده است. عموما محتواهای کره‌ای در این وب سایت منتشر می‌شوند، اما برنامه‌های هالیوودی، ترکیه‌ای و بسیاری کشورهای دیگر نیز در وب سایت وجود دارند.
 
سایت آیوفیلم - بهترین سایت های دانلود رایگان انیمه و انیمیشن
 
این امکان را خواهید داشت تا بسیاری از محتواهای سایت را به صورت دوبله فارسی مشاهده کنید و همچنین از مواردی که بزودی در سایت منتشر خواهند شد نیز مطلع می‌شوید. خبر خوب این است که محتواهای وب سایت را می‌توانید به صورت رایگان دریافت نمائید.
آدرس وب سایت

ویپو فیلم

ویپو فیلم ارائه کننده فیلم‌ها و سریال‌های ترکیبی ایرانی و خارجی است. هر روزه جدیدترین محتواهای منتشر شده در وب سایت قرار می‌گیرد. انیمیشن‌ها نیز بخش مهمی از وب سایت را تشکیل می‌دهند. شما این امکان را خواهید داشت تا محتوای دلخواه‌تان را به صورت رایگان دانلود نمائید. کیفیت‌های متنوعی همراه با زیرنویس و دوبله فارسی نیز در اختیار کاربران قرار دارد. همچنین از طریق لینک زیر می‌توانید انیمیشن‌های دلخواه خود را از این سایت دانلود نمائید.

دیجیتون

دیجیتون یکی از مناسب‌ترین وب‌سایت‌ها برای کودکان به شمار می‌رود تا از تمامی انیمیشن‌های بارگذاری شده لذت ببرند. علاوه بر انیمیشن، بازی‌هایی نیز برای سرگرمی بچه‌ها درنظر گرفته شده و برنامه‌های درسی و آموزشی نیز در سایت وجود دارد.
این امکان وجود دارد که از طریق اپلیکیشن و تلویزیون به دیجیتون دسترسی داشته باشید و والدین می‌توانند روی محتوایی که کودکانشان می‌بینند، کنترل داشته باشند.
موضوعی که باید بدانید این است که محتوای دیجیتون رایگان نیست و برای مشاهده انیمیشن‌ها و بسیاری موارد دیگر ابتدا باید حساب کاربری داشته باشید و سپس اقدام به تهیه اشتراک وب سایت کنید.
آدرس وب سایت

آفرینک

آفرینک نیز یکی از بهترین سایت های دانلود انیمه یا انیمیشن به شمار می‌رود. برنامه‌های سینمایی و سریالی بسیاری در وب سایت آپلود شده که به راحتی می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. این امکان وجود دارد که در وب‌سایت تمامی محتواها را به صورت رایگان مشاهده کنید.
 
سایت آفرینک - دانلود رایگان انیمیشن
 
از طریق وب سایت آفرینک به راحتی می‌توانید کودکان خود را ساعت‌ها سرگرم کرده و به کارهای خود رسیدگی کنید. همچنین بسیاری فیلم سینمایی نیز در وب سایت وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به دزدان دریایی کارائیب، هری پاتر، آلیس در سرزمین عجایب و نارنیا اشاره داشت.
آدرس وب سایت

سی نما

وب سایت سی نما یکی از سایت‌های بنام ایران در زمینه دانلود فیلم و سریال است. البته در زمینه انیمیشن نیز فعالیت دارد و از طریق آن می‌توانید به طیف گسترده‌ای از انیمه‌های جدید و قدیمی دسترسی داشته باشید. تیم محتوایی آن فایل‌های دوبله و انکودرهای متنوع برای رضایت هرچه بیشتر کاربران ارائه می‌کنند.
باید درنظر داشته باشید که دانلود از سی نما رایگان نیست و برای این کار حتما باید عضو سایت بوده و اشتراک تهیه کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا با مراجعه به وب سایت به صورت آنلاین محتواهای مورد علاقه خود را مشاهده نمائید. برای استفاده از وب سایت لازم است تا آی‌پی خود را تغییر دهید.
آدرس وب سایت

مونت مووی

از طریق مونت مووی نیز می‌توانید جدیدترین انیمیشن‌ها را دانلود کرده و از دیدن آنها به همراه بچه‌ها و حتی سایر اعضای خانواده لذت ببرید.
 
سایت مونت مووی
 
محتوای انیمه عموما شامل سریال‌های کره‌ای، چینی و ژاپنی می‌شود و عموما نیز بدون فیلتر یا بدون سانسور هستند.
البته نسخه‌های دوبله فارسی نیز در وب سایت وجود دارد و خبر خوش این است که به صورت رایگان این امکان را خواهید داشت تا از مونت مووی محتوای مورد نظرتان را دانلود کنید.
آدرس وب سایت

سیریز مینیک

سایت سیریز مینیک یکی از بهترین گزینه‌ها در ایران برای دانلود انیمه به شمار می‌رود. آرشیو سایت کامل بوده و بسیاری از انیمه‌های سریالی چینی و کره‌ای را می‌توانید به راحتی دانلود نمائید. به صورت رایگان این امکان را خواهید داشت تا محتواهای مورد علاقه خود را دریافت کرده، اما با تهیه اشتراک می‌توانید برخی از محتواهای ویژه را دانلود کرده و سرعت بالاتری را برای دریافت فایل‌ها تجربه کنید.

آدرس وب سایت

نما تی وی

سایت نما تی وی نیز همانند بسیاری از برندهای معرفی شده در این صفحه یکی از بهترین سایت های دانلود انیمه یا انیمیشن به شمار می‌رود. البته که مقصود اصلی ساخت این وب سایت برای دانلود سریال‌های ایرانی است؛ اما بخشی از آن به تماشای کارتون‌ها اختصاص داده شده است.
انیمیشن‌ها عموما سینمایی هستند و معدود برنامه‌های تلویزیونی نیز برای دانلود در اختیار کاربران قرار داده شده‌اند. به صورت رایگان این امکان را خواهید داشت تا محتوای مورد نظرتان را با کیفیت دلخواه دانلود نمائید. همچنین دسترسی به زیرنویس و دوبله فارسی را نیز در نما تی وی خواهید داشت.
آدرس وب سایت

مووینه

از تماشای آنلاین و دانلود رایگان با کیفیت بالای انیمیشن‌های مد نظرتان در مووینه لذت خواهید برد. همچنین لازم به ذکر است که ترافیک در وب سایت مووینه به صورت نیم بها لحاظ می‌شود. با مراجعه به این سایت بیش از 200 انیمیشن به صورت رایگان در اختیار شما خواهد بود تا آنها را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین مشاهده کنید. علاوه بر انیمه، امکان دانلود و تماشای فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی نیز در مووینه امکان پذیر است.
آدرس وب سایت

فیلمر

سایت فیلمر نیز یکی از بهترین سایت‌های دانلود انیمه به شمار می‌رود و این امکان را خواهید داشت تا محتوای مورد نظر خود را به صورت رایگان دریافت نمائید. کیفیت‌های متنوعی در اختیار کاربران وجود دارد و فایل‌های دوبله نیز روی بسیاری از برنامه‌ها قرار گرفته تا کاربران در صورت نیاز استفاده کنند.
 
سایت فیلمر - بهترین سایت های دانلود انیمیشن و انیمه
 
همچنین انیمیشن‌ها، فیلم‌ها و یا سریال‌هایی که نیاز به زیرنویس فارسی دارند، عموما به صورت چسبیده با برنامه دانلود می‌شوند. جدید‌ترین انیمه‌ها را به راحتی می‌توانید از طریق وب سایت فیلمر دریافت کنید و از تماشای آنها لذت ببرید.
آدرس وب سایت

دانلود روز

فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی را به راحتی می‌توانید از وب سایت دانلود روز دریافت کنید و به صورت روزانه محتوای جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین تعداد زیادی انیمیشن نیز در اختیار علاقه‌مندان به این زمینه قرار گرفته و بسیاری از آنها شامل فایل دوبله فارسی نیز می‌شوند.
دانلود از سایت کاملا رایگان بوده و در صورت نیاز می‌توانید از کیفیت‌های عالی که آپلود شده استفاده نمائید. همچنین محتواهایی که در سایت قرار گرفته، در کانال تلگرام نیز وجود دارند که به راحتی می‌توانید به کانال نیز دسترسی پیدا کنید.
آدرس وب سایت

هکس دانلود

در وب سایت هکس دانلود انیمیشن‌های سریالی و سینمایی در دسترس هستند که به صورت رایگان می‌توانید آنها را مشاهده نمائید. البته باید توجه داشته باشید که ترافیک تمام بها برای شما محاسبه خواهد شد.
 
سایت هکس دانلود - معرفی بهترین سایت های دانلود رایگان انیمه یا انیمیشن
 
همچنین امکان دانلود آنها به صورت رایگان را نیز خواهید داشت. بسیاری از انیمه‌های آپلود شده در وب سایت شامل نسخه دوبله فارسی می‌شوند که برای بچه‌ها عالی است. قابل توجه است که بیش از 450 انیمیشن سینمایی و بیش از 100 انیمیشن سریالی در سایت هکس دانلود وجود دارد.
آدرس وب سایت

آپ تی وی

فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های جدید در وب سایت آپ تی وی به صورت روزانه منتشر می‌شوند. اما باید بدانید که استفاده از امکانات سایت رایگان نیست و لازم است برای دریافت محتوای مورد نظرتان هزینه‌ای بپردازید.
اما انیمه‌های بسیاری نیز در وب سایت وجود دارند که عموما دریافت آنها رایگان است و با کیفیت‌های متنوع می‌توانید آنها را دانلود نمائید. بسیاری از انیمیشن‌های سینمایی نیز در سایت وجود دارد و به صورت دوبله فارسی نیز می‌توانید آنها را دانلود نمائید.
آدرس وب سایت

فردیس فیلم

انیمیشن‌های به یادماندنی و جدید هالیوودی را با مراجعه به فردیس فیلم می‌توانید به صورت رایگان و با کیفیت‌های متنوع دانلود نمائید. همچنین این امکان وجود دارد که محتوای دوبله شده و محتوای همراه با زیرنویس فارسی را به صورت مجزا مشاهده کنید. در صورت نیاز به دانلود و مشاهده از طریق گوشی هوشمند، می‌توانید از طریق سایت اپلیکیشن فردیس فیلم را دانلود نمائید.
آدرس وب سایت

بهترین سایت های دانلود انیمه یا انیمیشن رایگان

ممکن است بخواهید از وب سایت‌هایی انیمه یا انیمیشن استفاده کنید که دانلود رایگان داشته باشند. ما در این مطلب این وب سایت ها را به شما معرفی کردیم و در ادامه اشاره‌ای به نام آنها خواهیم داشت:
  1. اوتاکو تیلز
  2. انیمه لیست
  3. سیریز مینیک
  4. مونت مووی
  5. نما تی وی
  6. ویپو فیلم
  7. فیلمر
  8. دانلود روز
  9. هکس دانلود
  10. آپ تی وی

حرف آخر

ما در نت چین به عنوان معرف سایت های ایرانی در تلاش هستیم تا بهترین گزینه ممکن را در زمینه‌های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
همچنین برای صاحبان کسب و کار امکان ثبت رایگان وب سایت را فراهم کرده‌ایم تا بتوانند در معرض دید مشتریان بالقوه‌شان قرار بگیرند. در صورتی که شما نیز صاحب یک وب سایت در زمینه فیلم یا سایر زمینه‌ها هستید به راحتی می‌توانید اطلاعات سایت خود را در نت چین به صورت رایگان ثبت کنید.
امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید. فراموش نکنید که در انتهای صفحه نظرات خود را اعلام کنید. مشتاقانه منتظر ارتباط با شما کاربران گرامی خواهیم بود.
در صورتی که از محتوای این صفحه لذت بردید پیشنهاد می‌کنیم مقالات مرتبط ما را نیز بخوانید:

سوالات متداول

بهترین سایت های دانلود انیمه یا انیمیشن کدامند؟

سایت های بسیاری برای دانلود انیمه یا انیمیشن وجود دارند که در این مقاله به آنها پرداخته‌ایم. در واقع مهم‌ترین آنها سایت‌های انیمه لیست، مینی تونز، سی نما و بسیاری سایت دیگر هستند که در این صفحه به معرفی آنها پرداخته‌ایم.

آیا سایت های رایگان برای دانلود انیمه یا انیمیشن وجود دارند؟

در این مقاله از نت چین تعدادی از بهترین سایت های رایگان برای دانلود انیمه یا انیمیشن را معرفی کرده‌ایم. و با استفاده از آدرس سایت به راحتی می‌توانید محتوای مورد علاقه‌تان را از آنها دریافت نمائید.

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 3.6
تعداد رای : 23