بهترین سایت های درآمد دلاری - نت چین

بلاگ

درآمد دلاری، چیزی که با توجه به سال 1402 می‌تونه به ما ایرانی‌ها امکان زندگی در سطح متوسط رو بده! از چندین سال گذشته و با توجه به بالا رفتن قیمت ارز سایر کشورها، افراد زیادی به این سبک درآمدی روی آوردند؛ خصوصا جوان‌ها. در ادامه بهترین سایت‌های درآمد دلاری را معرفی می‌کنیم تا با توجه به مهارت و زمانی که صرف می‌کنید، دریافتی مناسبی داشته باشید.

چطور می‌توانیم درآمد دلاری داشته باشیم؟

قبل از هرچیزی باید بدانید که چطور می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید. چندین کار باید انجام دهید، ابتدا اینکه با توجه به تحریم بودن کشور ما باید یک کیف پول آنلاین داشته باشید. در حال حاضر سایت‌های بسیاری این امکان را ارائه می‌کنند مانند تاپ چنج، والکس و …

در مرحله دوم شما باید مهارتی داشته باشید که بتوانید به دلار درآمد کسب کنید؛ مانند معامله، کار، خرید و فروش و از این قبیل موارد.

بعد از طی کردن این موارد می‌توانید مبلغ خود را دریافت کنید، در صورت نیاز آن را تبدیل کرده و مایحتاج زندگی را تهیه کنید.

یکی از بهترین روش‌ها برای این سبک درآمد انجام معاملات در بازارهای مالی است. این معاملات می‌تواند در بازار فارکس، ارز دیجیتال، سهام و بسیاری بازارهای دیگر انجام شود که عموما ارزهای پرداختی آنها دلار، یورو و پوند است.

 

بهترین سایت‌های درآمد دلاری

به طور کلی سایت‌های بسیاری وجود دارند که از طریق آنها می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید. از کلیک کردن روی آگهی‌ها گرفته تا خرید و فروش.

در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا بهترین موارد را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

آلپاری

آلپاری یکی از معروف‌ترین بروکرها در ایران به شمار می‌رود و به شما این امکان را می‌دهد تا در بازارهای مالی بین‌المللی فعالیت کنید. برای کسب درآمد از طریق این وب‌سایت لازم است که آموزش‌‌هایی در زمینه معاملات دیده باشید. در این صورت، این بروکر به شما کمک می‌کند تغییر چشم‌گیری در درآمدهای خود ایجاد کنید.

کسب درآمد دلاری از طریق سایت آلپاری

البته بدون سرمایه گذاری می‌توانید از آلپاری دلار دریافت کنید. یک طرح تشویقی ایجاد شده که با معرفی هر دوست و ثبت نام کامل آنها، می‌توانید برای معاملات 35 دلار دریافت کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات دقیق از سایت آلپاری بازدید کنید.

آدرس سایت

 

یوتیوب

یکی از بهترین سایتهای درآمد دلاری یوتیوب به شمار می‌رود و تقریبا برای هر زمینه‌ای این امکان را ایجاد کرده تا افراد بتوانند کسب درآمد کنند. البته به این معنی نیست که کاری آسان پیش رو دارید؛ اگه اینجوری بود همه تا الان یوتیوبر شده بودن.

برای اینکه بتوانید در این موتور جستجوی ویدیویی درآمد کسب کنید لازم است ابتدا یک کانال ایجاد کنید که از طریق حساب جیمیل به راحتی قابل انجام است. پس از آن باید ویدیوهایی منحصر بفرد آپلود کنید تا کاربران آنها را ببینند. لازمه اینکه بتوانید از یوتیوب پول دربیاورید این است که 1000 سابسکرایبر (فالوور) داشته باشید و علاوه بر آن، کانال شما بیش از 4000 ساعت بازدید شده باشد. این موارد را می‌توانید در پنل کاربری‌تان مشاهده کنید.

شرایط مانیتاز شدن در یوتیوب

با توجه به اینکه کشور ما تحریم است به صورت مستقیم امکان کسب درآمد از یوتیوب را ندارید. اما شرکت‌هایی هستند که این خدمات را ارائه می‌کنند که می‌توانید در صورت نیاز با آنها ارتباط برقرار کنید. کافیست در گوگل جستجو کنید.

 

سایت‌های فریلنسری خارجی

در صورتی که معتقدید مهارت کاری مناسبی دارید، می‌توانید مهارت خود را به بازار کار بین‌المللی ارائه کنید و در ازای آن درآمد دلاری درخواست کنید. البته برای این کار لازم است که تجربه چندین ساله در زمینه کاری خود داشته باشید یا اینکه نمونه کارهای قوی ارائه کنید. همچنین زبان انگلیسی بالاتر از حد متوسط نیز لازمه قبول شدن شما توسط کارفرماست.

مهارت‌های بسیاری در بازارهای کاری خارج از کشورمان مورد نیاز است که عموما مربوط به بحث زبان، تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ، کارهای اجرایی مثل طراحی سایت، ادیت یا ویرایش، پشتیبانی و بسیاری موارد دیگر هستند.

در صورتی که مهارت‌های مورد نیاز را ندارید هیچ گونه جای نگرانی نیست، چون در ایران سایت‌های زیادی هستند که می‌توانند در پروسه آموزش شما تاثیر گذار باشند. 

پیشنهاد: حال که صحبت از آموزش شد، پیشنهاد می‌کنیم بهترین سایت‌های آموزش آنلاین در نت چین را مورد بررسی قرار دهید.

برای اینکه کار شما را راحت تر کنیم برخی از سایت های فریلنسری خارجی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید از مهارت خود درآمد مناسبی کسب کنید.

 

درآمد دلاری از سایت توئیتر

یکی از بهترین سایت‌های درآمد دلاری برای ایرانیان توئیتر است که با مالکیت ایلان ماسک این امکان به وجود آمده. این درآمد از نمایش تبلیغات خواهد بود و کاربرانی که تعداد دنبال کننده بالایی دارند، در کنار توئیت آنها تبلیغات این شبکه اجتماعی نمایش داده می‌شود و بر اساس میزان نمایش درآمد کسب می‌کنند.

بر خلاف یوتیوب، در توئیتر این امکان وجود دارد که ایرانی‌ها نیز به راحتی درآمد خودشان را نقد کنند چون پرداختی‌ها با ارزهای دیجیتال انجام خواهد شد و دیگر نیازی به گوگل ادسنس یا این موارد نخواهد بود.

البته موارد زیر را باید داشته باشید تا بتوانید از شبکه درآمد دلاری بدست بیاورید:

  • تیک آبی داشته باشید (لازمه پرداخت هزینه)
  • بیش از 500 فالوور داشته باشید
  • حداقل در یک ماه گذشته فعالیت کرده باشید
  • بالاتر از 18 سال باشید

منبع: همیار کریپتو

 

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

من به شخصه طرفدار بازار ارزهای دیجیتال نیستم، اما یکی از بهترین شیوه‌های کسب درآمد دلاری به شمار می‌رود. با یک جستجو ساده که انجام دادم متوجه شدم که بیشتر از 22 هزار ارز متفاوت در بازار وجود دارد که می‌توانید برای معامله هرکدام از آنها اقدام کنید.

اما ورود به بازارهای مالی بدون اطلاعات تقریبا مانند خودکشی است. شاید شما زنده بمانید اما میزان صدمات بسیار زیاد خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم در یکی از صرافی‌های آنلاین ایرانی حساب باز کنید، آموزش ببینید و در بازار تمرین کنید تا بتوانید به درآمد مناسبی دست پیدا کنید. به عنوان کسی که در بازارهای مالی تجربه دارم، پیشنهاد می‌کنم به مدت 6 ماه تا 1 سال روی یک استراتژی متمرکز شوید و هدف خود را به جای پول درآوردن به تبدیل شدن به معامله گری بهتر تغییر دهید. همه هدف ما از معامله در بازارهای مالی رسیدن به پول است. اما اگر شما بهتر بتوانید معامله کنید و فقط به انجام درست پروسه تمرکز کنید، پول خودش را به شما نشان خواهد داد.

 

کسب درآمد دلاری از سایت خودتان!

برای اینکه بتوانید از سایت خودتان درآمد دلاری بدست بیاورید باید تبلیغات گوگل را در سایت خود نمایش دهید. از طریق اپلیکیشن گوگل ادسنس این امکان را خواهید داشت تا تبلیغات سایت‌های خارجی را نمایش دهید و به ازای نمایش یا کلیک درآمد دلاری کسب کنید. البته همانطور که قابل حدس است، برای نقد کردن این درآمد باید حساب بین المللی داشته باشید و لازم است با شرکت‌های واسطه که در ایران فعالیت دارند همکاری کنید.

ادسنس - بهترین سایت های کسب درآمد دلاری

برای اجرایی شدن این کار ابتدا باید در ادسنس یک حساب ایجاد کنید و پس از آن وب سایت خود را به آن حساب متصل کنید. در صورتی که تبلیغات روی سایت اعمال شوند، این امکان را خواهید داشت تا از طریق ادسنس میزان کلیک‌ها و درآمدی که کسب کردید را مشاهده کنید.

آدرس سایت

 

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. پیشنهاد می‌کنیم سایر مقالات ما در وبلاگ نت چین را نیز مورد بررسی قرار دهید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1