بهترین سایت های لوازم یدکی / لوازم جانبی خودرو - نت چین

بلاگ

احتمالا برای شما هم پیش اومده که وقت سفر نیاز به لوازم جانبی داشته باشید. طبق قانون مورفی، در این زمان‌ها هیچ یدکی فروشی در مسیر شما نیست! بهترین کار این است که یک یا دو کسب‌وکاری که در این زمینه به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند را به خاطر سپرده یا قبل از سفر خریدهای خود را انجام دهید. به همین دلیل امروز درباره بهترین سایت‌های لوازم یدکی یا لوازم جانبی خودرو صحبت می‌کنیم.

کینگ اسپرت

کینگ اسپرت یکی از بهترین سایت های خرید لوازم یدکی خودرو در ایران به شمار می‌رود. شما این امکان را خواهید داشت تا محصولات متنوعی را تاز طریق این برند تهیه کنید. همچنین باید بدانید که به صورت روزانه، برخی محصولات در بخش فروش ویژه قرار می‌گیرند.

کینگ اسپرت - بهترین سایت لوازم جانبی خودرو

پیشنهاد می‌کنیم به صورت روزانه از کینگ اسپرت بازدید کنید تا بتوانید کالای مورد نظرتان را با قیمتی مناسب بخرید. محصولات این برند مناسب خودروهای سایپا، پارس خودرو، ایران خودرو و بسیاری برند ایرانی دیگر می‌باشد.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

تهلوکس

ارائه انواع لوازم جانبی خودرو اصلی ترین هدفی است که در سایت تهلوکس در نظر گرفته شده. Tehlux از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و بازار اولیه این برند، تولید و فروش انواع روکش صندلی خودرو بود.

پیشنهاد: اگر به زمینه خودرو علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم دسته بندی ما درباره بهترین سایت های خرید و فروش ماشین را بررسی کنید.

اکنون مشتریان بالقوه به راحتی می‌توانند محصولات مورد نظرشان را تنها با چند کلیک پیدا کنند. از لنت ترمز گرفته تا کفپوش و چراغ در سایت تهلوکس موجود است و خبر خوب اینکه می‌توانید برخی از کالاها را در بخش تخفیف خورده‌ها نیز پیدا کنید و مبلغ کمتری برای آنها بپردازید.

لازم به ذکر است که کارشناسان این مجموعه برای خرید مشاوره تخصصی نیز ارائه می‌کنند و عودت کالاهای معیوب نیز انجام خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات کامل در این زمینه با کارشناسان آنها تماس بگیرید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

ماشین نو

ماشین نو یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم جانبی خودرو به شمار می‌رود. کافیست وارد این سایت شده و برند تولید کننده خودرو خود را انتخاب کنید تا گزینه‌های با کیفیتی برای ماشین خود در اختیار داشته باشید.

پیشنهاد: در صورتی که علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنم مقاله ما در زمینه بهترین سایت های مشاوره حقوقی را بخوانید

لازم به ذکر است که این برند به عنوان قطعه یاب فعالیت می‌کند و شما از طریق سایت ماشین نو این امکان را دارید تا پیشنهادهای فروشندگان مختلف را بررسی کنید. سپس با توجه به قیمت و کیفیت ارائه شده توسط فروشنده، می‌توانید گزینه مناسبی را انتخاب نمائید.

برندهای ارائه دهنده خدمات سایت ماشین نو

ماشین نو از سال 94 فعالیت خود را شروع کرده و هدف اصلی آن ساده کردن مسیر خرید قطعات با کیفیت خودرو است.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

ماشین اسپرت

در صورتی که می‌خواهید یک ماشین همه پسند داشته باشید، ماشین اسپرت یکی از بهترین برندها برای این کار محسوب می‌شود. شما این امکان را خواهید داشت تا از دسته‌بندی‌های متنوع مانند آرم و برچسب، قالپاق، لوازم تزئینی خودرو، تزئینات فرمان و دنده، روشنایی، ایمنی، اسپری و سوئیچ استفاده کنید.

در زمان انتشار این محتوا، ماشین اسپرت بیش از 6 سال در حال فعالیت بوده و یکی از سایت‌های مناسب در زمینه لوازم جانبی به شمار می‌رود. در صورتی که علاقه‌ای به استفاده از سایت ندارید، می‌توانید از طریق واتس اپ برای موجودی کالاها و در نهایت خرید آنها نیز اقدام نمائید. همچنین از اینستاگرام این برند نیز می‌توانید بازدید کنید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

شاهین لوکس 

سایت شاهین لوکس به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و شروع کار آنها به سال 1400 برمی‌گردد. در ابتدا فعالیت خود را در زمینه کاور و در اینستاگرام شروع کرد و اکنون در فضای وب سایت نیز خدمات رسانی می‌کند. در زمان انتشار این مقاله محصولات متنوعی توسط این برند منتشر می‌شوند که در دسته بندی ‌های متنوع قرار دارند.

یکی از ویژگی‌های شاهین لوکس ارسال سریع کالا (حداکثر 3 روزه) است و همچنین تضمین اصالت کالا را نیز ارائه می‌کند. امکان دریافت مشاوره رایگان برای خرید کالاها نیز وجود دارد که می‌توانید این امکان را از طریق واتس اپ یا اینستاگرام دریافت نمائید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

اینصب

اینصب یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های لوازم جانبی خودرو در تهران است و لوازم بسیاری مناسب ماشین و موتور سیکلت ارائه می‌کند. علاوه بر این، لوازم ایمنی مختلفی از جمله ردیاب‌ها، سیستم‌های نظارتی و سیستم‌های حفاظتی در وب سایت اینصب موجود بوده که به راحتی امکان تهیه آنها وجود دارد.

ممکن است به صورت دوره‌ای برخی از محصولات شامل تخفیف شوند که تعداد اندکی محصول را در بر می‌گیرد.

یکی از سایت‌های قدیمی در این زمینه به شمار می‌رود و از سال 1395 به کار خود ادامه داده است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این برند که از نام آن نیز می‌توان حدس زد، امکان نصب محصولات در محل فقط برای ساکنین تهران می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات کامل از خدمات ویژه اینصب به صورت رایگان با مشاورین این شرکت در ارتباط باشید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

یدک مال

با مراجعه به سایت یدک مال این امکان را خواهید داشت تا از دسته‌بندی‌های مناسب برند خودروی خود استفاده کرده و سریع‌تر به محصول مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. چندین هزار محصول در این فروشگاه اینترنتی موجود بوده که به راحتی و از طریق سرچ یا استفاده از دسته‌بندی‌ها امکان خرید آنها را خواهید داشت.

بخش فروش ویژه نیز در سایت در نظر گرفته شده که عموما مناسب مغازه‌های کوچک بوده؛ چون این اجناس فقط به صورت عمده ارائه می‌شوند. برخی از قطعات ارائه شده در سایت یدک مال شامل قطعات موتوری، کمک فنر، لنت ترمز، قطعات بدنه و بسیاری موارد دیگر می‌شوند.

آدرس سایت

لوکسان کار

لوکسان کار فروشگاه اینترنتی کامل برای ارائه لوازم یدکی و لوازم جانبی خودرو می‌باشد. علاوه بر ارائه محصولات متنوع، تخفیف‌های گوناگونی نیز در نظر گرفته تا مشتریان بتوانند با مبلغی مناسب کالای مورد نظرشان را تهیه کنند.

از مزایای این برند ارسال سریع کالا، ضمانت بازگشت وجه و اصالت محصولات می‌باشد که برای اطمینان از این موارد بهتر است با کارشناسان آنها ارتباط بگیرید.

خرید از سایت لوکسان کار - بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو

بخشی در سایت برای درخواست کالا در نظر گرفته شده که با توجه به شرایط تحریم کشور و عدم موجودی برخی کالاها می‌تواند برای مشتریان کاملا مناسب باشد. شما می‌توانید از طریق این بخش، کالای مورد نظرتان را سفارش داده تا برند لوکسان کار آن را برای شما تهیه کرده و به درب منزل‌تان ارسال کند.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

گنجی پخش

فروشگاه گنجی پخش ارائه کننده انواع لوازم جانبی خودرو از بهترین برندهای جهان است. این برند از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و هر ساله تلاش دارد تا بهترین محصولات ممکن را به مصرف کنندگان ارائه کند.

گنجی پخش نماینده انحصاری برخی محصولات برندهای آلمانی بوده و از بابت کیفیت کالاها می‌توانید اطمینان داشته باشید. در سایت نیز فروش ویژه‌ای در نظر گرفته شده که در صورت نیاز می‌توانید محصول مورد نظرتان را با قیمتی مناسب تهیه نمائید.

فراموش نکنید که قبل از خرید می‌توانید از راهنمایی کارشناسان این مجموعه نیز بهره مند شوید. در صورتی که سوالی دارید می‌توانید از طریق شماره تماس، پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی راهنمایی دریافت کنید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

پارس اسپرت

پارس اسپرت نیز یکی از سایت های لوازم یدکی خودرو و موتور به شمار می‌رود؛ اما به نسبت سایر گزینه‌هایی که در این صفحه معرفی کردیم محصولات موجود کمتری دارد.

به این دلیل آن را معرفی کردیم چون یکی از گزینه‌های اصلی موتورهای جستجو است و ممکن است محصولی را داشته باشد که شما به دنبال آن هستید. در صورتی که ساکن استان همدان هستید، فروشگاه اینترنتی مناسبی برای شما به شمار می‌رود. در غیر این صورت ممکن است نتواند نیاز شما را برطرف کند.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا بهترین فروشگاه‌های لوازم جانبی خودرو را به شما معرفی کنم. امیدوارم که گزینه‌های مطرح شده در صفحه باعث شود شما برند مورد نظرتان را پیدا کنید. خیلی ممنونم که تا انتهای مقاله با من همراه بودید. اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، پیشنهاد می‌کنم مقالات دیگر من در وبلاگ نت چین را بخوانید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1