بهترین سایت های مشاوره حقوقی (+11 سایت تخصصی حقوق)

بلاگ

حوزه وکالت و حقوقی یکی از شلوغ‌ترین حوزه‌ها در کشورمان به شمار می‌رود. با توجه به آمار زیاد اختلاف بین زوجین، خانواده‌ها و … مشاورین بسیاری در حال فعالیت و به اتمام رساندن پرونده‌ها می‌باشند. البته آمار ثبت اسناد و ازدواج نیز بالا بوده و به این خاطر که تقاضای بسیاری در این بازار وجود دارد، رقابت شدیدی نیز شکل گرفته است. در ادامه قصد دارم که بهترین سایت‌های مشاوره حقوقی را به شما معرفی کنم و از طریق همین صفحه نیز می‌توانید به صفحات آنها نیز مراجعه نمائید.

موسسه حقوقی اترس

اترس به عنوان بزرگترین موسسه حقوقی کشور و با دارا بودن مجوز رسمی از کانون وکلای دادگستری مرکز در زمینه های مختلف و توسط دپارتمان های تخصصی، مشاوره حقوقی میدهد.

اترس یک پلتفرم واسطه بین وکیل و موکل نیست و شخصا و از طریق وکلای  متخصص عضو  خود ، خدمات حقوقی ارائه می کند و  این موسسه حقوقی مجاز ، شخصا پاسخگوی خدمات ارائه شده می باشد.

موسسه حقوقی اترس به جز مشاوره  ، سایر خدمات حقوقی مانند دفاع در دعاوی ، تنظیم قرارداد ، تنظیم لوایح دفاعیه ، دادخواست و شکوائیه را توسط وکلای متخصص دپارتمان مربوطه خود انجام می دهد.

تعرفه های انواع خدمات حقوقی اترس  ، به صورت شفاف و صریح در سایت اعلام شده است و این رابطه مبتنی بر شفافیت، تصمیم گیری را برای موکل ساده تر می کند.

یکی از مهمترین مزیت های اترس ، ارسال گزارش های اقدامات انجام شده و برنامه های بعدی پرونده توسط پیامک به موکلین خود می باشد.

سایت اترس

بنیاد وکلا

یکی از برندهایی که می‌توانید برای دریافت مشاوره و انجام کارهای خود به آن اعتماد کنید بنیاد وکلا است. این امکان را خواهید داشت تا به صورت آنلاین و تلفنی از متخصصین مشاوره دریافت نمائید. همچنین برای پیدا کردن وکیل مجرب بر اساس تخصص یا نسبت به شهری که سکونت دارید نیز می‌توانید اقدام کنید.

با مراجعه به سایت بنیاد وکلا می‌توانید از هزینه‌های مشاوره نیز آگاه شده و حتی برای دریافت اولین مشاوره می‌توانید از تخفیف نیز بهره مند شوید.

آدرس سایت

دادیاب

دادیاب یکی از بهترین سایت های مشاوره حقوقی در ایران به شمار می‌رود و در تمامی زمینه‌ها می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. خدمات این سایت شامل وکیل خانواده، وکیل ملکی، وکالت اسناد تجاری و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از خدمات دادیاب به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

همچنین این امکان را خواهید داشت تا از طریق سایت سوالات خود را بپرسید و به صورت آنلاین پاسخ خود را دریافت کنید. امکان مشاوره تلفنی را نیز خواهید داشت و در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

وکیل وند

با حداقل 5 سال تجربه کاری وکیل وند در خدمت مشتریان بالقوه است که نیاز به خدمات حقوقی دارند. کاربران این امکان را دارند تا به صورت تلفنی و از طریق سایت پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. در زمان انتشار این مطلب، هزینه پرسیدن هر سوال در سایت وکیل وند 8000 تومان می‌باشد.

خدمات متنوعی توسط این مجموعه ارائه می‌شود که مربوط به ارث، دیه، دادرسی، مهریه، خسارت و بسیاری موارد دیگر می‌شود. علاوه بر تهران، خدمات وکیل وند در برخی از شهرهای ایران نیز ارائه می‌شود و حتی در کشور ترکیه نیز این برند فعالیت دارد. در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات تکمیلی پیشنهاد می‌کنم وارد سایت آنها شوید.

آدرس سایت

دادراه

دادراه یکی از بهترین سایت های مشاوره حقوقی رایگان به شمار می‌رود و شما می‌توانید از طریق سایت آنها سوالات خود را به صورت رایگان پرسیده و از مشاوره وکلا بهره‌مند شوید. این برند به عنوان یک واسط عمل می‌کند و وکلا را به مردم متصل می‌کند تا باری از روی دوش هر دوی آنها برداشته باشد.

علاوه بر ارتباط با وکیل از طریق سایت، می‌توانید از دانش وکلای مورد نظر خود به صورت حضوری و به صورت تلفنی نیز بهره‌مند شوید. همچنین اطلاعات کاملی نیز از وکلای مورد نظرتان می‌توانید در سایت دادراه مشاهده کنید.

آدرس سایت

موسسه حقوقی اوستا

خدمات بسیار گسترده‌ای را می‌توانید از طریق موسسه حقوقی اوستا دریافت کنید که شامل خدمات حقوقی، خانواده، ملکی، کیفری، اقامت و مهاجرت می‌شوند. همچنین برای ثبت شرکت و ثبت برند نیز می‌توانید از این موسسه استفاده کنید.

در سایت اوستا یک فروم در نظر گرفته شده که در صورت نیاز می‌توانید سوالات خود را بپرسید. همچنین می‌توانید در این بخش آخرین سوالات سایر افراد را ببینید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از طریق سایت با مشاورین موسسه حقوقی اوستا در ارتباط باشید. این امکان را دارید تا به صورت رایگان نیز از مشاوره تلفنی بهره مند شوید.

آدرس سایت

گروه وکلای پاسارگاد

این موسسه فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرد و در این سال‌ها همواره در حال فعالیت بوده است. خدمات آنها در زمینه خانواده، کیفری، ملکی، مالی و ثبت احوال می‌باشد که در صورت نیاز می‌توانید به راحتی با وکلای این مجموعه ارتباط برقرار کنید. از طریق شماره تماس‌هایی که در سایت مجموعه ثبت شده امکان ارتباط با مشاورین را خواهید داشت.

همچنین از طریق سایت می‌توانید سوالات خود را نیز بپرسید. در حال حاضر، امکان پرسیدن سوال در زمینه‌های طلاق، مهریه، چک و سرقفلی وجود دارد. ممکن است در آینده این زمینه‌ها نیز افزایش یابند.

آدرس سایت

مشاوره حقوقی دینا

گروه حقوقی دینا این امکان را ایجاد کرده تا متقاضیان خدمات حقوقی بتوانند از سراسر کشور با آنها تماس گرفته و مشکلاتشان را برطرف کنند. البته باید بدانید که صحبت کردن با مشاورین مجرب این مجموعه شامل هزینه می‌شود که در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان آنها بپرسید.

شما می‌توانید خدمات متنوعی در زمینه وکیل خانواده، حقوقی، کیفری، تجاری و ثبتی دریافت کنید و پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از تمامی خدمات این مجموعه به سایت آنها سر بزنید. همچنین این امکان را نیز خواهید داشت تا از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز با این برند در ارتباط باشید.

آدرس سایت

گروه وکلای آپادانا (دادخواست‌ها)

گروه وکلای آپادانا نیز یکی دیگر از بهترین سایت های مشاوره حقوقی در ایران به شمار می‌روند که با نام دادخواست‌ها نیز شناخته می‌شوند. این گروه در بخش‌های متنوعی مانند حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین‌المللی و دیگر امور حقوقی مشاوره می‌دهند و متقاضیان را از روند پرونده‌ها نیز مطلع می‌کنند.

خدمات مجوعه به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌شود تا کسانی که در شهر تهران نیز زندگی نمی‌کنند بتوانند از تخصص وکلای مجرب این گروه بهره‌مند شوند. در صورتی که نیاز دارید به صورت اینترنتی کار خود را انجام دهید، می‌توانید از طریق سایت دادخواست‌ها فرم را تکمیل کرده تا کارشناسان این مجموعه با شما ارتباط برقرار کنند.

آدرس سایت

گروه وکلای حکمت

برای دریافت مشاوره حقوقی در زمینه‌های مختلف مانند ملکی، مهریه، وقف، خانواده و ثبت شرکت به راحتی می‌توانید با گروه وکلای حکمت ارتباط برقرار کنید. مشاورین مجموعه به صورت تلفنی در خدمت شما هستند و در صورتی که ساکن تهران هستید به صورت حضوری نیز می‌توانید مراجعه نمائید.

همچنین از طریق این موسسه می‌توانید برای درخواست وکیل نیز اقدام کرده که شامل موارد گسترده‌ای مانند وکیل شرکت، ملکی، کیفری، حقوقی، کلاهبرداری و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای مشاهده خدمات کامل این مجموعه وارد سایت آنها شوید.

آدرس سایت

دادسو

خدمات دادسو در زمینه ارث، دعاوی ملکی، خانواده، چک، دیه، کیفری و پزشکی می‌باشد. همچنین این مجموعه به ایرانیان خارج از کشور نیز خدماتی ارائه می‌کند که در صورت نیاز می‌توانید وارد سایت دادسو شده و اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید.

در صورت نیاز به انجام دادن کارها به صورت آنلاین می‌توانید از طریق فرمی که در سایت قرار گرفته اقدام کنید یا اینکه از طریق واتس اپ با وکلای این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا از خدمات پرسش آنلاین نیز بهره مند شوید.

آدرس سایت

دادگران حامی

دادگران حامی یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های حقوقی در ایران به شمار می‌رود و فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است. دفتر این مجموعه در شهر تهران بوده و ساکنین کرج و تهران به راحتی می‌توانند با وقت مشاوره، به این مجموعه مراجعه کنند.

همچنین امکان مشاوره غیر حضوری نیز در این مجموعه وجود دارد که به صورت تلفنی بوده و از طریق سوال پرسیدن نیز امکان پذیر است. برای این کار می‌توانید وارد سایت دادگران حامی شده و از طریق راه‌های ارتباطی سوالات خود را از مشاورین بپرسید.

علاوه بر این موارد، می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل نیز با دادگران حامی ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

سعیده اکبری

خانم سعیده اکبری یکی از بهترین مشاورین حقوقی کشور است. در زمینه پرونده‌های حقوقی، کیفری، قراردادها، مشاوره حضوری و تلفنی و بسیاری موارد دیگر فعالیت دارد. می‌توانید برای درخواست مشاوره به صورت آنلاین و حضوری از طریق سایت سعیده اکبری اقدام نمائید.

همچنین برای پرسیدن برخی سوالات خود به صورت آنلاین نیز می‌توانید از بخش چت آنلاین سایت استفاده نمائید. لازم به ذکر است که خانم سعیده اکبری در شهر مشهد فعالیت دارد.

آدرس سایت

گروه وکلای عدل ایرانیان

عدل ایرانیان نیز یکی دیگر از بهترین سایت های مشاوره حقوقی به شمار می‌رود و علاوه بر مشاوره، خدمات حقوقی نیز ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای وکیل جرائم رایانه‌ای، وکیل طلاق، کیفری و خانواده توسط این مجموعه اقدام نمائید. برای مشاوره نیز این امکان را خواهید داشت تا به صورت آنلاین و حضوری اقدام کنید.

همچنین بخش پرسش و پاسخ نیز در سایت وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید از این بخش نیز استفاده نمائید. برای اطلاع کامل از خدمات پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت این مجموعه شده و با کارشناسان آنها ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

گروه حقوقی فرشاد قاسمی

گروه حقوقی فرشاد قاسمی با رویکردی حرفه ای و متمایز، خدمات حقوقی برجسته ای را به مراجعین و موکلین خود ارائه می دهد. این گروه با تیمی مجرب و متخصص از وکلا و مشاوران حقوقی، در امور متنوعی از جمله مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین، دفاع در محاکم دادگستری، تنظیم و تهیه قرارداد و لایحه دفاعیه فعالیت دارند. 

گروه حقوقی فرشاد قاسمی با توجه به نیاز افراد، خدمات شخصی سازی شده ای ارائه می‌دهد تا به بهترین نحو ممکن به رفع مسائل حقوقی آنها بپردازد. این گروه با تمرکز بر روی کیفیت، اخلاق حرفه‌ای و قانون، به مراجعین خود اطمینان می‌دهد که مسائل حقوقی آنها به دست بهترین متخصصان حل خواهد شد و آنها را در مسیر حل و فصل مسائل حقوقی همراهی  می‌کند.

آدرس سایت

حرف نهایی

من تلاش کردم تا بهترین موسسات حقوقی را به شما معرفی کنم و امیدوارم که اطلاعات مفیدی از این مطلب بدست آورده باشید. از شما ممنونم که تا انتهای مقاله با من همراه بودید و زمان ارزشمندتان را به من دادید.

در صورتی که از محتوای این صفحه رضایت داشتید پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در وبلاگ نت چین را بخوانید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 3