بهترین سایت های خرید هدست، هدفون و هندزفری (14 فروشگاه)

بلاگ

همه ما سرگرمی‌ها و علاقه‌مندی‌هایی داریم که می‌تواند شامل گوش دادن موزیک، دیدن فیلم و سریال و یا مشاهده ویدئوهای آموزشی باشد. با داشتن هدست، هدفون یا هندزفری مناسب می‌توانیم بدون هر گونه نویز از گذراندن لحظات فراغت خود بیشترین لذت را ببریم. در ادامه این مقاله قصد دارم بهترین سایت های خرید هدست، هدفون و هندزفری را به شما معرفی کنم تا بتوانید این محصولات را از معتبرترین برندها تهیه نمائید. با من همراه باشید.

 

دیجی کالا

اگر در زمینه خرید آنلاین فعال باشید حتما می‌دانید که دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی به شمار می‌رود. از طریق این فروشگاه می‌توانید هدفون، هندزفری یا هدست مورد نظر خود را از بین حداقل 25 هزار کالا تهیه نمائید و همچنین امکان خرید آنها با تخفیف را نیز خواهید داشت. حتی برخی از محصولات در این دسته بندی تا 50 درصد تخفیف را نیز شامل می‌شوند.

با خیال راحت می‌توانید از دیجی کالا خرید کنید چون تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه دریافت خواهید کرد و همچنین می‌توانید مبلغ سفارش را درب منزل خود ارائه دهید.

آدرس سایت

تهران اسپیکر

تهران اسپیکر یکی از بهترین سایت های خرید هدفون، هدست و هندزفری در ایران به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از این محصولات را ارائه می‌کند. این برند در زمینه ارائه محصولات اورجینال فعالیت داشته و اگر قصد خرید کالاهای لاکچری را دارید پیشنهاد می‌کنم از سایت این مجموعه بازدید کنید. لازم به ذکر است که ضمانت 10 روزه از محصول را نیز دریافت خواهید کرد.

در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت دارد و در بین بهترین سایت های پاوربانک نیز قرار گرفته است. پیشنهاد می‌کنم از طریق لینک زیر از تمامی محصولات تهران اسپیکر مطلع شوید.

آدرس سایت

ایران هدفون

این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه ارائه انواع هدفون نو و کارکرده فعالیت دارد و با توجه به بودجه خود می‌توانید طیف گسترده‌ای از این محصولات را در این فروشگاه تهیه کنید. همچنین بخش ویژه‌ای در سایت در نظر گرفته شده و به شما این امکان را می‌دهد تا با قیمتی کاملا مناسب، کالای مورد نظرتان را بخرید.

از هر کجای کشور که هستید می‌توانید در فروشگاه ایران هدفون سفارش ثبت کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که برندهای ارائه شده توسط این فروشگاه شامل بهترین‌ها می‌شوند؛ برندهایی همچون سونی، ریزر، بیتس، جی بی ال و …

آدرس سایت

تکنولایف

در تکنولایف بیش از 300 هدفون، هدست و هندزفری وجود دارد که با توجه به نیاز خود می‌توانید این فروشگاه را نیز برای خرید در نظر بگیرید. خصوصا تخفیفات تکنولایف باعث می‌شود که اشتیاق به خرید از آن را داشته باشید. در زمان انتشار این محتوا، برخی کالاها تا 40 درصد تخفیف را شامل شده‌اند.

احتمالا می‌دانید که تکنولایف نیز یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی کشور به شمار می‌رود و در بسیاری از زمینه‌ها فعالیت دارد. می‌توانید از طریق آن لوازم گیمینگ، لوازم اداری، لوازم شبکه، لوازم دیجیتال و بسیاری موارد دیگر را بخرید.

باید بدانید که تکنولایف به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید گوشی شناخته می‌شود.

آدرس سایت

لیون کامپیوتر

در صورتی که به دنبال بهترین هدست‌ها و هدفون‌ها هستید، لیون کامپیوتر یکی از معتبرترین سایت‌ها در این زمینه به شمار می‌رود. محصولات این فروشگاه همگی اورجینال بوده و برخی از آنها نیز با تخفیف ارائه می‌شوند.

در صورتی که به سایر لوازم دیجیتال و شبکه نیز علاقه‌مند هستید این سایت برای شما گزینه‌ای بسیار مناسب به شمار می‌رود. به این دلیل که در زمینه ارائه انواع آل این وان، لپ‌تاپ، کنسول، گجت، موبایل و بسیاری موارد دیگر فعالیت دارد.

لیون کامپیوتر به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید کامپیوتر نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

اگزوگیم

اگزوگیم یکی از سایت‌های فعال در حوزه بازی و سرگرمی به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از هدست، هدفون و هندزفری را ارائه می‌کند. محصولات این فروشگاه عموما تولید شده توسط برندهای معروف مانند سونی، ریزر و هایپر هستند.

علاوه بر این محصولات، می‌توانید برای خرید انواع بازی و کامپیوترهای گیمینگ نیز از این فروشگاه استفاده کنید. باید بدانید که اگزوگیم یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ در ایران به شمار می‌رود. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی برای خرید می‌توانید از طریق شماره تماس با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

هندزفری لند

هندزفری لند یکی دیگر از بهترین سایت های خرید هدفون و هدست به شمار می‌رود و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. برندهای ارائه شده توسط این فروشگاه جزو بهترین‌ها هستند و شما این امکان را دارید تا در این فروشگاه محصول مورد نظر خود را حتی با قیمتی کمتر از 1 میلیون تومان نیز خریداری کنید.

البته تخفیف‌های بسیاری نیز در هندزفری لند در نظر گرفته شده که پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع دقیق وارد این فروشگاه آنلاین شوید. لازم به ذکر است که هندزفری لند نیز به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید ساعت هوشمند شناخته می‌شود.

آدرس سایت

جانبی

در بین بیش از صدها محصول می‌توانید هدفون، هندزفری یا هدست مورد نظر خود را از طریق فروشگاه اینترنتی جانبی تهیه کنید. همچنین این شانس را خواهید داشت تا از تخفیفات فروشگاه نیز بهره مند شده و کالای مورد نظرتان را با بهترین قیمت بخرید.

همانطور که از نام آن مشخص است فروشگاه جانبی یکی از بهترین سایت های خرید لوازم جانبی موبایل شناخته می‌شود و در این زمینه به برندی معتبر تبدیل شده است. پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده کرده تا از تمامی محصولات این فروشگاه مطلع شوید.

آدرس سایت

دیجی لند

دیجی لند نیز بیش از 300 محصول متنوع در دسته بندی هدفون و هدست به شما ارائه می‌کند و این امکان را دارید تا برخی از آنها را نیز با تخفیف خریداری کنید. می‌توانید از طریق فیلترهای ایجاد شده در سایت، محصول مورد نظرتان را بر اساس بودجه خود تهیه نمائید.

دیجی لند در زمینه ارائه لوازم دیجیتال کاملا فعال بوده و می‌توانید از این فروشگاه برای خرید گوشی موبایل، لپ‌تاپ، کامپیوتر، لوازم صوتی و تصویری و بسیاری موارد دیگر اقدام کنید. باید بدانید که دیجی لند نیز یکی از بهترین سایت های خرید تبلت به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مقداد آی تی

در فروشگاه مقداد آی تی نیز می‌توانید هدست، هدفون یا هندزفری مورد علاقه خودتان را در طیف گسترده‌ای از محصولات انتخاب کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. هزاران محصول در این دسته بندی قرار گرفته‌اند و همچنین باید بدانید که این برند یکی از برندهای معتبر در سراسر کشور به شمار می‌رود.

علاوه بر این محصولات، در این فروشگاه می‌توانید برای تهیه کامپیوتر، لوازم جانبی کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی موبایل، تبلت، لوازم اداری، لوازم شبکه و بسیاری موارد دیگر اقدام نمائید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از محصولات، از لینک زیر استفاده کنید. باید بدانید که مقداد آی تی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید SSD به شمار می‌رود.

آدرس سایت

کالاتیک

کالاتیک یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه لوازم دیجیتال به شمار می‌رود و در زمان انتشار این مقاله بیش از 300 محصول در دسته بندی هدست و هندزفری این فروشگاه قرار گرفته است. می‌توانید با استفاده از فیلترهای سایت، محصول مورد نظرتان را بر اساس برند سازنده و بودجه قیمتی خود تهیه کنید.

علاوه بر این محصولات، کالاتیک در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت داشته و محصولاتی همچون لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، کامپیوتر، تجهیزات گیمینگ، ساعت هوشمند و بسیاری محصول دیگر را ارائه می‌کند.

آدرس سایت

دیجی شهر

دیجی شهر یکی دیگر از بهترین سایت های خرید هندزفری، هدفون و هدست به شمار می‌رود و همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین سراسر کشور است. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از این محصولات را در دسته بندی هدفون پیدا کرده و پس از خرید آنها را درب منزل تحویل بگیرید.

این فروشگاه به صورت اقساطی نیز کالاهای مورد نظر شما را ارائه می‌کند که تقریبا در تمامی زمینه‌ها نیز فعالیت دارند. محصولاتی همچون گوشی، ساعت هوشمند، کنسول بازی، کامپیوتر، دوربین و بسیاری محصول دیگر توسط دیجی شهر ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است که یکی از بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مبیت

با تخفیفات متنوع و مناسب این امکان را خواهید داشت تا از طریق فروشگاه اینترنتی مبیت بتوانید هدفون، هدست یا هندزفری مورد علاقه خود را تهیه کنید. بیش از 800 کالا در این زمینه در سایت درج شده‌اند که با بررسی آنها می‌توانید بهترین گزینه ممکن را خریداری نمائید.

همچنین باید بدانید که مبیت در سایر زمینه‌ها همچون فروش موبایل، تبلت، لوازم جانبی موبایل، لپ‌تاپ، کامپیوتر و سایر لوازم دیجیتال نیز فعالیت دارد. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات بیشتر از محصولات از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

دارسو

دارسو نیز گزینه‌های بسیاری برای خرید انواع هدفون، هدست و هندزفری به شما ارائه می‌کند و تنها کافیست با مراجعه به این فروشگاه آنها را مورد بررسی قرار دهید. قیمت‌های این محصولات نیز از چند میلیون تومان و چند صدهزار تومان نیز متغیر است.

علاوه بر این محصولات، دارسو در زمینه ارائه انواع گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، لوازم جانبی، سیستم صوتی، لپ‌تاپ و بسیاری موارد دیگر فعالیت می‌کند. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات کامل از محصولات موجود این فروشگاه وارد سایت آنها شوید.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید انواع هدست، هدفون و هندزفری را به شما عزیزان معرفی کنم. ما در نت چین تلاش می‌کنم تا بهترین سایت ها را به شما معرفی کنیم و همواره در تلاشیم تا خدمات بهتری در اختیار شما بگذاریم.

امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اگر از محتوای این صفحه راضی بودید سایر صفحات معرفی شده این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید. پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را نیز مورد بررسی قرار دهید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1