بهترین شرکت قهوه ایران - بهترین برندهای قهوه ایرانی

بلاگ

قهوه در چند سال اخیر به یکی از نوشیدنی‌های محبوب ما ایرانی‌ها تبدیل شده و به همین منظور در تمامی شهرهای ایران، کافی‌شاپ‌های بسیاری تاسیس شده‌اند. در بسیاری از این کافه‌ها، قهوه‌های تازه از سراسر جهان سرو شده و همچنین برخی از برندهای ایرانی نیز به مشتریان معرفی می‌شوند. به همین دلیل در این صفحه قصد دارم بهترین برندهای قهوه ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنم. پیشنهاد می‌کنم تا انتهای صفحه با من همراه باشید.

 

بن مانو

بن مانو یکی از بهترین شرکت های قهوه ایرانی به شمار می‌رود که احتمالا تبلیغات محیطی یا تبلیغات تلویزیونی آن را دیده‌اید. این برند سال‌‌هاست در زمینه ارائه قهوه با کیفیت فعال بوده و طعم قهوه‌های آن نیز فوق‌العاده است.

به تازگی محصولات جدیدی نیز توسط بن مانو ارائه شده که در فروشگاه‌های سراسر کشور موجود می‌باشند. متاسفانه در زمان انتشار این مقاله، سایت بن مانو از دسترس خارج شده و امکان ارتباط با وب‌سایت این مجموعه وجود ندارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنم برای مشاهده محصولات از پیج آنها بازدید کنید.

پیج اینستاگرام

قهوه لِم

قهوه لم نیز یکی دیگر از برندهای ایرانی به شمار می‌رود و محصولات این برند مناسب مصرف خانواده و همچنین مناسب رستوران‌ها، کافه‌ها و مصارف بالا می‌باشد. این برند در سال 1396 ایجاد شده تا بتواند خلا قهوه با کیفیت را در کشورمان پر کند. از اصلی‌ترین ویژگی‌های برند لم، توجه به تازگی، عطر و مزه نهایی قهوه است.

قهوه لم

علاوه بر قهوه، برند لم در زمینه تهیه انواع چای، دمنوش و پودرهای نوشیدنی نیز فعالیت دارد. همچنین کارگاه‌هایی نیز توسط این برند برگزار می‌شود که در زمینه آموزش قهوه هستند. در صورت خرید از این برند تا مبلغ 1 میلیون تومان، می‌توانید سفارش خود را به صورت رایگان دریافت نمائید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه کنید. باید بدانید که قهوه لم یکی از بهترین سایت های خرید قهوه به شمار می‌رود.

آدرس سایت

قهوه آلبا

برند آلبا نیز یکی دیگر از بهترین برندهای قهوه ایرانی به شمار می‌رود و یکی از زیباترین بسته بندی‌ها را نیز به خود اختصاص داده است. آلبا یک شرکت تولیدی بازرگانی است که با دو شرکت از کشور نیوزیلند مشارکت دارد.

تمرکز این برند بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بالقوه در این زمینه است. باید بدانید که قهوه‌های فروخته شده توسط این برند به صورت کاملا مستقیم از کشورهای تولید کننده تامین می‌شوند. علاوه بر قهوه، می‌توانید از این برند چای، دمنوش، پودرهای فوری و ابزارهای دم‌آوری قهوه را تهیه کنید. اطلاعات بیشتر در وب‌سایت مجموعه درج شده است.

آدرس سایت

قهوه شاران

شاران یکی از قدیمی‌ترین برندهای قهوه در ایران به شمار می‌رود و از سال 1390 در حال فعالیت است. این برند واقع در اصفهان بوده و به عنوان شرکت فراکوش دانه پیشنهاد نیز شناخته می‌شود. قهوه شاران اولین برند تولید کننده قهوه در شهر اصفهان نیز به شمار می‌رود.

محصولات ارائه شده توسط شاران در پک‌های آلومینیومی سوپاپ‌دار ارائه می‌شود که باعث می‌شود دانه‌ها برای مدت طولانی تازگی داشته باشند.

آدرس سایت

لمیز

اگر اهل قهوه باشید، احتمالا با نام لمیز و شعبه‌‌های آن در سراسر کشور آشنا هستید. به عنوان یکی از بهترین برندهای قهوه در ایران به شمار می‌رود و علاوه بر فروش محصول، در شعب متنوع نیز خدمات ارائه می‌کند.

شعبه قهوه لمیز در تهران - بهترین شرکت های قهوه ایران

محصولات این برند شامل قهوه اختصاصی لمیز، انواع کپسول، قهوه ترک، قهوه باریستا، قهوه باریستا و بسیاری محصول دیگر می‌شود. از طریق این برند می‌توانید محصولات ترکیب شده را نسبت به سلیقه خود تهیه کنید و همچنین انواع ابزار دم‌آوری قهوه نیز ارائه می‌شود.

آدرس سایت

قهوه رستم

قهوه رستم نیز با استفاده از بهترین دانه‌ها از سراسر جهان تلاش می‌کند تا قهوه‌ای مناسب ذائقه ما ایرانی‌ها تامین کند. این برند نیز با بسته بندی‌های خاص خود محصولاتی تازه و با کیفیت ارائه می‌کند. محصولات آن نیز شامل قهوه یرگاچف، سیدامو، ترک، قلاف و بسیاری موارد دیگر می‌باشد.

قهوه سِت

برند ست سال‌هاست که در زمینه ارائه قهوه فعالیت دارد، اما به صورت رسمی در سال 1394 مجوز خود را برای آغاز فعالیت دریافت کرده است. همچنین باید بدانید که این برند از سال 2007 به عضویت انجمن تخصصی قهوه اروپا درآمده است.

قهوه ست - بهترین برندهای قهوه ایرانی

محصولات این برند در انواع سایز ارائه شده که شامل وزن‌های 250 گرم و 1 کیلوگرم نیز می‌‌شود. همچنین انواع کپسول و قهوه فوری توسط برند ست عرضه می‌شوند که در صورت نیاز می‌توانید از طریق سایت آنها محصول مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

آدرس سایت

قهوه هایک

هایک نیز یکی دیگر از بهترین شرکت های قهوه ایران به شمار می‌رود و همواره تلاش می‌کند با استفاده از قهوه‌های ترکیبی، خاص، اسپرسو و … تجربه بی‌نظیری برای شما از نوشیدن یک فنجان قهوه ایجاد کند.

شعبه قهوه هایک در تهران

محصولات ارائه شده توسط برند هایک به صورت خالص و تازه هستند و با قیمتی مناسب نیز به مشتریان ارائه می‌شوند. علاوه بر انواع قهوه، امکان تهیه لوازم دم آوری قهوه و تجهیزات مصرفی مانند انواع پاک کننده‌ها نیز وجود دارد. برند هایک در بسیاری از مناطق کشور مانند بام‌لند، گلسار رشت و متل‌قو شعبه دارد.

آدرس سایت

قهوه موآ

کارخانه موآ در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و هدف اصلی این برند، تهیه قهوه با بالاترین کیفیت است. برند موآ از زیباترین بسته بندی‌ها برای ارائه محصول خود استفاده می‌کند و همین موضوع باعث اشتیاق خرید مشتریان بالقوه می‌شود.

در سایت این مجموعه نیز راهنمایی برای انتخاب قهوه در نظر گرفته شده و علاوه بر آن، شما می‌توانید از طریق شماره تماس از کارشناسان نیز راهنمایی برای خرید دریافت کنید. پیشنهاد می‌کنم برای مشاهده تمامی محصولات از لینک زیر استفاده نمائید.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا بهترین برندهای قهوه ایران را به شما معرفی کنم. در صورتی که فکر می‌کنید برند دیگری باید به این صفحه اضافه شود، حتما در بخش انتهایی همین صفحه مطرح نمائید. از شما ممنونم که تا انتهای این صفحه با من همراه بودید. اگر از کیفیت محتوای این صفحه رضایت داشتید پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را بخوانید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1