بهترین شرکت ها و آژانس های دیجیتال مارکتینگ در ایران

بلاگ

اکنون در شرایطی به سر می‌بریم که شیوه‌های سنتی بازاریابی مانند سابق جوابگو نیستند و وجود فضای آنلاین دلیل اصلی این اتفاق است. حتی شرکت‌های ارائه کننده خدمات دیزل ژنراتور نیز در فضای اینترنت فعالیت دارند تا بتوانند با مشتریان بالقوه‌شان ارتباط برقرار کنند. در گذشته اگر ما یک بوتیک شیک و نقلی داشتیم می‌توانستیم میزان فروش بالایی را در آن ثبت کنیم؛ اما اکنون یک نفر یا اعضای خانواده با ایجاد یک پیج اینستاگرام یا با ایجاد وب‌سایت می‌توانند فروشی بسیار فراتر از چیزی که ما انتظار داریم را ثبت کنند.

نکته اینجاست که انجام این کار نیز به آن راحتی که تصور می‌شود نیست؛ در واقع بیشتر کسب‌وکارها نیاز دارند تا از بهترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ مشاوره دریافت کنند یا با این آژانس‌ها همکاری کنند.

در این صفحه قصد دارم اطلاعات مفیدی درباره آنها منتشر کنم و پیشنهاد می‌کنم تا انتهای مطلب با من همراه باشید.

دلیل اصلی همکاری با آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بسیاری از کسب‌وکارها و کارفرمایان در ایران معتقدند که نیازی به مشاوره دیجیتال مارکتینگ ندارند و خودشان کاری که انجام می‌دهند را بلدند. هیچ مشکلی در این موضوع نیست، اما برای پیشرفت مستمر ما نیاز داریم که با تیم یا شخصی کار کنیم که یا تجربه بیشتری از ما دارد یا اینکه دیدگاه متفاوتی به مسائل دارد.

کمی به این موضوع فکر کنید: بهترین ورزشکاران جهان مربی دارند که همواره به آنها مشاوره می‌دهد. با این حال، آن ورزشکار تمامی مواردی که باید را می‌داند؛ اما حتما دلیلی دارد که شخص یا گروهی را همراهی می‌کند تا بتواند از رقبایش بهتر عمل کند. حتی ممکن است ورزشکار از مربی اطلاعات تخصصی‌تری داشته باشد، اما باز هم نیاز دارد که شخصی او را در همه شرایط راهنمایی کند.

این یکی از اصلی ترین دلایلی است که باید با بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در ایران همکاری کنید. موارد دیگری نیز وجود دارند که به صورت خلاصه عرض می‌کنم:

  • صرفه جویی در زمان
  • بهره مندی از ابزارهای پیشرفته بازاریابی
  • امکان تجزیه و تحلیل بهتر در مورد بازار
  • انعطاف پذیری بیشتر
  • سنجش بهتر اهداف و هدف گذاری خلاق‌تر

در ادامه بهترین شرکت‌ها و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران را به شما معرفی می‌کنم.

ایران وب لایف

  • خدمات: طراحی سایت - طراحی اپ - سئو - خدمات تبلیغاتی - عکاسی - موشن گرافیک و …

ایران وب لایف یکی از بهترین مجموعه‌های ایران به شمار می‌رود اگر در زمینه وب‌سایت فعال باشید، باید بدانید که به عنوان یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت نیز شناخته می‌شود.

این شرکت در زمینه‌های متنوع دیجیتال مارکتینگ فعال بوده و خدمات اصلی آن در زمینه طراحی سایت، سئو، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، طراحی و اجرای تبلیغات و خدمات عکاسی می‌باشد. نمونه کارهای انجام شده توسط این تیم در وب سایت آنها درج شده که می‌توانید کیفیت کار آنها را از این طریق مشاهده کنید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته یا از طریق وب سایت آنها درخواست خود را ثبت کنید.

  • شماره تماس: 02188770451 | 02188678219
  • آدرس: تهران - بالاتر از میدان ونک - انتهای خیابان عطار - کوچه بوستان، پلاک 1

آدرس سایت

آژانس دیجیتال مارکتینگ تابان

  • خدمات: طراحی سایت - سئو - تبلیغات گوگل - مشاوره - طراحی لوگو - تیزر تبلیغاتی و … 

آژانس تابان نیز یکی دیگر از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ است که می‌توانید با آن برای پیشبرد پروژه‌های خود همکاری کنید. این شرکت نیز خدمات متنوعی ارائه می‌کند که شامل طراحی سایت، مدیریت اینستاگرام، تبلیغات گوگل، عکاسی صنعتی و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

همچنین باید بدانید که آژانس تابان یکی از بهترین شرکت های سئو به شمار می‌رود و پروژه‌های متنوعی نیز در این زمینه اجرا کرده است. در صورت نیاز پیشنهاد می‌کنم به سایت این مجموعه مراجعه کرده تا بتوانید نمونه کارهای انجام شده آنها را ببینید.

  • شماره تماس: 09123845470
  • آدرس: تهران - شهرک اکباتان - خیابان نفیسی - خیابان عظیمی - پلاک ۴۲ - واحد ۵

آدرس سایت

دیما

  • خدمات: تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات گوگل، تبلیغات جستجو، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات اپلیکیشن و …

شرکت دیما یکی از بهترین گزینه‌ها برای همکاری تبلیغاتی به شمار می‌رود و می‌توانید کمپین‌های متنوعی را از طریق متخصصین این شرکت اجرا کنید. خدماتی که می‌توانید از دیما دریافت کنید شامل موارد زیر می‌شود:

  1. تبلیغات جستجو
  2. تبلیغات ویدئویی
  3. تبلیغات اینستاگرام
  4. تبلیغات بنری
  5. گوگل ادز
  6. تبلیغات نصب اپلیکیشن
  7. و …

همچنین باید بدانید که دیما با بهترین سایت های رپورتاژ آگهی نیز همکاری می‌کند و برای دریافت این خدمات نیز می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

  • شماره تماس: 02182100621
  • آدرس: تهران - شهرک غرب - خیابان حسن سیف - کوچه پانزدهم - پلاک 10

آدرس سایت

لاوان

  • خدمات: تبلیغات دیجیتال، تولید محتوا، طراحی سایت، کمپین دیجیتال، مدیریت شبکه های اجتماعی و …

لاوان یکی دیگر از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود و افتخار همکاری با برندهای بزرگ مانند اوه، کوروش و بسیاری برند دیگر را داشته است. این شرکت در زمینه طراحی سایت، انواع تبلیغات دیجیتال، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند.

تیم لاوان یکی از بهترین شرکت های تولید محتوا نیز به شمار می‌رود که در نت چین این شرکت‌ها را نیز معرفی کرده‌ایم و پیشنهاد می‌کنم از آن دسته بندی بازدید کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از خدمات تیم لاوان از طریق لینک زیر وارد سایت آنها شوید.

  • شماره تماس: 02188679176
  • آدرس: تهران - بلوار آفریقا - خیابان ظفر - برج پم

آدرس سایت

راتین

  • خدمات: طراحی سایت، سئو، افزایش نصب اپلیکیشن، انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ

راتین یکی از قدیمی ترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ در ایران به شمار می‌رود و از سال 1387 تا به حال در حال فعالیت است. راتین با برندهای معروفی همچون سفر مارکت همکاری داشته و فعالیت اصلی آنها در حوزه تبلیغات است. باید بدانید که یکی از بهترین شرکت های تبلیغات گوگل در ایران نیز به شمار می‌رود. این مجموعه در شهرهای تهران، مشهد و استانبول فعالیت دارد.

همچنین این مجموعه در انواع زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ خدمات ارائه می‌کند که شامل طراحی سایت، سئو، افزایش نصب اپلیکیشن و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای آگاهی از شرایط همکاری از طریق شماره تماس با کارشناسان راتین ارتباط بگیرید یا وارد سایت آنها شوید.

  • شماره تماس: 02191313103
  • آدرس: خیابان بهشتی، نرسیده به خیابان سهروردی، پلاک ۸۱، واحد ۴

آدرس سایت

آژانس HDM

  • خدمات: گوگل ادز، طراحی سایت، سئو، نصب اپلیکیشن، انواع تبلیغات

آژانس HDM نیز یکی دیگر از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در تهران به شمار می‌رود و خدمات متنوعی نیز ارائه می‌کند. این خدمات در زمینه‌های متنوع مانند گوگل ادز، طراحی سایت، سئو، نصب اپلیکیشن و انواع تبلیغات آنلاین می‌شود.

این آژانس از سال 97 فعالیت خود را آغاز کرده و همواره در تلاش است تا کمک کند بیزینس‌های بیشتری پیشرفت کنند و تعداد مشتری‌های آنها افزایش یابد. علاوه بر تمامی این خدمات، می‌توانید از دوره‌های آموزشی تخصصی این مجموعه نیز استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنم با استفاده از لینک زیر وارد سایت این مجموعه شوید.

  • شماره تماس: 02144155175
  • آدرس: تهران ، سازمان برنامه شمالی ، کوچه پنجم شرقی

آدرس سایت

لوتوس

  • خدمات: طراحی سایت، سئو، تبلیغات آنلاین، مشاوره مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی و …

آژانس لوتوس با بیش از یک دهه تجربه در خدمت شما عزیزان است تا بتوانید نیازهای کسب‌وکار خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ را برطرف کنید. این مجموعه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات ممکن را در زمینه‌هایی همچون طراحی سایت، طراحی گرافیکی و سئو سایت ارائه کند.

می‌توانید از طریق سایت لوتوس، نمونه کارهایی که توسط این مجموعه اجرا شده را مشاهده کنید و همچنین تعداد پروژه‌هایی که در آنها مشارکت داشته‌اند. پیشنهاد می‌کنم قبل از همکاری از مشاوره رایگان آژانس لوتوس استفاده نمائید و از هزینه‌ها یا مراحل کاری به صورت کامل مطلع شوید.

  • شماره تماس: 02188867764 | 09122789023
  • آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خیابان لطفی، پلاک 9 واحد 6B

آدرس سایت

نوین مارکتینگ

  • خدمات: تبلیغات گوگل، سئو، طراحی سایت، تولید محتوا، تبلیغات شبکه های اجتماعی و …

نوین مارکتینگ یکی دیگر از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ است که می‌توانید خدمات متنوعی در این زمینه از آنها دریافت کنید. این خدمات برای تمامی کسب‌وکارها و اشخاص مناسب بوده که شامل تولید محتوا، سئو، تبلیغات گوگل، طراحی سایت، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

علاوه بر این موارد، امکان نقد کردن درآمدهای یوتیوب خود را از طریق این مجموعه خواهید داشت و فقط کافیست با آنها تماس برقرار کنید. نمونه کارهای انجام شده نوین مارکتینگ را می‌توانید از صفحه ایجاد شده در سایت آنها مشاهده نمائید. برای اطلاع از هزینه‌ها و مراحل انجام کار پیشنهاد می‌کنم از طریق شماره تماس‌های زیر با کارشانسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

  • شماره تماس: 02122319165
  • آدرس: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان مجید - افشاری (ساقدوش) نبش بوستان هفتم غربی، پلاک ۹۶، طبقه ۴

آدرس سایت

نوین

خدمات: برگزاری دوره های دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات گوگل، طراحی سایت، سئو، انواع تبلیغات

نوین یکی از بزرگ‌ترین سایت‌ها در زمینه آموزش دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود. در این سایت دوره‌های بسیاری در این زمینه ارائه می‌شود و این مجموعه تا به حال به هزاران مشتاق ورود به بازار دیجیتال مارکتینگ آموزش‌های لازم را ارائه کرده است. همچنین می‌توانید خدمات در زمینه دیجیتال مارکتینگ را توسط این برند دریافت کنید.

مواردی همچون تبلیغات گوگل، انتشار رپورتاژ، سئو سایت، طراحی سایت، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و انواع تبلیغات. باید بدانید که نوین یکی از بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن نیز به شمار می‌رود که در صورت نیاز می‌توانید برنامه مورد نظر خود را به این شرکت بسپارید تا کارهای اجرایی آن را انجام دهند. همچنین شما می‌توانید برای ایجاد سایت مورد نظر خود با پرتال نیز همکاری کنید که یکی از برندهای زیرمجموعه نوین بوده و یکی از بهترین سایت سازهای ایرانی نیز به شمار می‌رود.

  • شماره تماس: 02163404
  • آدرس: تهران، فاطمی غربی، کوچه خزان، پلاک 2

آدرس سایت

ایران نوین

  • خدمات: انواع دیجیتال مارکتینگ، مدیریت رویداد، استراتژی، عکاسی تبلیغاتی، آتلیه گرافیک و …

کانون ایران نوین بیش از 30 سال است که در حوزه تبلیغاتی و اکنون در حوزه دیجیتال مارکتینگ نیز فعالیت دارد و یکی از معتبرترین برندها در این زمینه به شمار می‌رود. ایران نوین افتخار همکاری با برندهای مشهوری همچون ایرانسل، طبیعت، غنچه، بیژن، مزمز و بسیاری برند دیگر را دارد.

بیش از 700 نیروی متخصص در این مجموعه فعالیت می‌کنند و این امکان را به شما می‌دهند تا خدمات مورد نیاز خود را از تیمی حرفه‌ای و با تجربه دریافت کنید. خدمات این مجموعه شامل جلوه‌های ویژه بصری، چاپ دیجیتال،           مدیریت رویداد، انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ، عکاسی تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از خدمات این مجموعه به سایت ایران نوین مراجعه کنید.

  • شماره تماس: 02127634
  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک وی، کوچه مهناز، پلاک 27

آدرس سایت

لیدوما

  • خدمات: طراحی سایت، پشتیبانی سایت، سئو، گوگل ادز، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، طراحی لوگو و …

در صورتی که نیاز به دریافت خدمات متنوعی در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارید، لیدوما یکی از بهترین آژانس‌هایی است که می‌توانید با آن همکاری کنید. شما می‌توانید از طریق این مجموعه خدماتی همچون طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، ثبت برند، مشاوره کسب‌وکار و بسیاری موارد دیگر را دریافت نمائید.

همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شده تا بدانید دقیقا در چه مواردی نیاز به راهنمایی و دریافت خدمات دارید. برندهایی که لیدوما با آنها همکاری داشته شامل آیسی مانکی، گلستان و بسیاری برند دیگر می‌باشند.

  • شماره تماس: 02691010406 | 09100204528
  • آدرس: کرج، بلوار مطهری، بلوار استقلال، خیابان بسیج غربی، پلاک۱۴، واحد۳

آدرس سایت

شایگان

  • خدمات: طراحی سایت، سئو، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و …

آژانس شایگان نیز یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود و افتخار همکاری با برندهای معروف همچون بانک مسکن، آقای فرش، آپارات و بسیاری برند دیگر را داشته است. نمونه کارهای انجام شده توسط این برند را می‌توانید با مراجعه به سایت آنها مشاهده کنید و همچنین اطلاعات کاملی از تمامی خدمات آنها بدست خواهید آورد. پیشنهاد می‌کنم در صورت نیاز به اطلاع از هزینه‌ها با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

  • شماره تماس: 09124600656 | 09120538776
  • آدرس: کرج، آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمان مهدی، طبقه دوم، واحد۹

آدرس سایت

حرف نهایی

این بود تمامی مواردی که من قصد داشتم درباره بهترین شرکت ها و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران به شما عزیزان عرض کنم. امیدوارم که اطلاعات مفیدی از این مقاله کسب کرده باشید. همچنین اگر از این صفحه رضایت داشتید سایر صفحات من در نت چین را بخوانید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1