بهترین چراغ برای باغ (انواع مدل‌های مدرن و فلزی)

بلاگ

زیباترین محوطه‌ای که ما می‌توانیم در ویلا یا خانه باغ‌ها داشته باشیم مربوط به حیاط آن است. ممکن است برای زیبا شدن آن زمانی نگذاشته باشیم، اما همچنان نیاز داریم که آن محوطه نور یا روشنایی داشته باشید. من تلاش کردم در این مقاله بهترین چراغ‌ها برای باغ را معرفی کنم که محصولاتی مدرن هستند و برای چمن و باغچه نیز کاملا مناسب به شمار می‌روند. در ادامه درباره آنها توضیح می‌دهم و آدرس سایت‌هایی را ارائه می‌کنم تا در صورت نیاز بتوانید این محصولات را از آنها تهیه کنید.

 

چراغ باغی مدرن فلزی ایفل

برند ایفل یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه تولید انواع چراغ می‌باشد که اکثر تولیدات این برند مدرن و جذاب هستند. شما می‌توانید مدل‌های متنوعی همچون چراغ‌های آویز، دیواری، چمنی، سردری، پارکی و .. را از این برند خریداری نمائید.

چراغ باغی مدرن ایفل

باید بدانید که برند ایفل، در رنگ‌های تیره محصولات خود را تولید کرده و تمامی آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. جنس این محصولات از آلومینیوم بوده و حفاظت شده در مقابل آب و گرد و خاک هستند. برای سفارش آنها پیشنهاد می‌کنم از سایت روشنایی اریکه استفاده کنید.

پایه‌ای مدل شب تاب

برند شب‌تاب به عنوان یکی از معتبرترین برندهای کشور شناخته می‌شود و از بهترین فناوری‌های روز برای تولید محصولات استفاده می‌کند. محصولات بسیار متنوعی توسط این برند تولید می‌شوند که جزو بهترین چراغ‌های فلزی نیز به شمار می‌روند. این محصولات مناسب ویلا، باغ، باغچه و خانه‌های مسکونی می‌باشند.

لازم به ذکر است که محصولات این برند به صورت ایستاده، آویز، دیواری، چمنی و … طراحی شده‌اند. در صورتی که نیاز به توضیحات بیشتری در این باره دارید، پیشنهاد می‌کنم به سایت شب تاب مراجعه کنید.

آدرس سایت

برند سوتارا

سوتارا یکی از بزرگ‌ترین پخش‌کنندگان لوازم برق خانگی و صنعتی در سراسر کشور به شمار می‌رود. فعالیت این برند در شهر اصفهان بوده و نمایندگی انحصاری برندهای شعاع الکتریک، فاین الکتریک، بیکو، ملونی، دانیال و سایروکس را در اختیار دارد.

محصولات این برند برای محوطه‌های بزرگ کاملا مناسب بوده و چراغ‌های فلزی آن در حالت‌های کوتاه و بلند تولید می‌شوند. البته باید بگویم که محصولات این برند بسیار گسترده هستند و پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات کامل به سایت سوتارا مراجعه نمائید.

آدرس سایت

چراغ چمنی مدل کارن

چراغ چمنی مدل کارن یکی از زیبا‌ترین‌ها در نوع خود به شمار می‌رود که تولید گروه پارس شعاع می‌باشد. علاوه بر زیبایی، استفاده از این نوع چراغ باعث می‌شود که احتمال آسیب دیدن به لامپ‌ها کاهش یابد، به دلیل محافظی که روی آنها قرار گرفته است.

در دو رنگ سفید و مشکی ارائه می‌شوند که اندازه‌های بزرگ، کوچک و متوسطی دارند. در صورتی که نیاز به خرید این چراغ دارید پیشنهاد می‌کنیم از سایت لایت هوم استفاده نمائید.

آدرس سایت

چراغ پارکی فلزی مدل ستاره

برند ستاره یکی از بهترین برندها در زمینه تولید انواع چراغ به شمار می‌رود که در زمینه‌های متنوع چراغ‌های زیبا و جذابی تولید می‌کند. در واقع چراغ‌های این برند مناسب استفاده در فضای باغ، پارک، خانه، استند، فروشگاه، آویز و ... می‌باشند.

این محصولات در مقابل نور خورشید مقاوم هستند، کیفیت و دوام بالایی دارند و با قیمتی مناسب نیز ارائه می‌شوند. در صورتی که مایل به خرید این محصولات هستید پیشنهاد می‌‌کنم از سایت روشنایی اریکه بازدید کنید.

چراغ حیاطی مدرن دیاموند

چراغ‌های دیاموند تولید شده توسط برند معتبر و قدیمی شعاع هستند که به نسبت کیفیت با قیمت‌هایی مناسب به مشتریان ارائه می‌شوند. مدل‌های بسیار متنوعی دارند از جمله دیواری که تمامی آنها برای حیاط و باغ مناسب هستند.

از امکانات این محصول می‌توان به مقاومت در برابر خورشید، پخش نور گسترده، نگهداری و تعویض آسان لامپ و عدم تغییر رنگ اشاره کرد. در صورتی که به این محصول علاقه‌مند هستید و قصد دارید سایر کالاهای تولید شده توسط گروه شعاع را ببینید پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده نمائید.

آدرس سایت

چراغ حیاطی چمنی مدل روناک

چراغ حیاطی مدل روناک نیز یکی دیگر از محصولات زیبا به شمار می‌رود که برای استفاده در ویلا و باغ کاملا مناسب است. این چراغ با طرح ساده‌ای که دارد باعث می‌شود از داشتن آن لذت ببرید و فضای کمی را نیز به خود اختصاص می‌دهد.

علاوه بر این مدل، چراغ روناک در مدل‌های دیواری و آویز نیز ارائه می‌شوند که در صورت نیاز می‌توانید آنها را نیز تهیه کنید. بدنه این چراغ محکم و از جنس آلومینیوم بوده و بازدهی نور مناسبی نیز دارد. ساده بودن تعویض لامپ و نگهداری آسان نیز یکی دیگر از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

پیشنهاد می‌کنم برای دریافت اطلاعات کامل از سایت صنایع روشنایی شب تاب بازدید بفرمائید.

آدرس سایت

چراغی باغی مدرن ستاره

شرکت مهتاب نور سال‌هاست در زمینه تولید انواع چراغ فعالیت دارد و به راحتی می‌توانید چراغ‌های باغی مورد نظر خود را از این برند تهیه نمائید. کالاهای این برند برای استفاده در فضاهایی مانند باغ، پارک، داخل خانه، استخر و بسیاری فضای دیگر قابل استفاده هستند.

چراغ باغی مدل مهتاب

از ویژگی‌های این مدل می‌توان به مقاومت آن در برابر نور خورشید، کیفیت و دوام بالا اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنم برای خرید این مدل با بهترین قیمت به سایت روشنایی اریکه مراجعه نمائید.

حرف نهایی

در این مطلب تلاش کردم تا بهترین چراغ برای باغ را به شما معرفی کنم که شامل مدل‌های مدرن و فلزی نیز می‌شدند. امیدوارم که این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد و لینک‌های معرفی شده نیاز شما را برطرف کنند.

از شما ممنونم که زمان گذاشتید و این مقاله را خواندید. در صورتی که از محتوای این صفحه رضایت داشتید پیشنهاد می‌کنم سایر صفحات ما در نت چین را نیز مورد بررسی قرار دهید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 3
تعداد رای : 2