روش تبلیغات گردشگری مؤثر + 5 نمونه متن برای تبلیغ تور گردشگری

بلاگ

چگونه می‌توانید تورهای گردشگری خود را با سرعت و تأثیر بیشتر به مخاطبان معرفی کنید؟ در دنیای رقابتی تورهای گردشگری، تبلیغات موثر نقش حیاتی در موفقیت شما ایفا می‌کنند؛ با وجود تنوع روش‌های جدید تبلیغاتی، انتخاب استراتژی مناسب برای دستیابی به مخاطبان هدف، چالشی بزرگ برای برگزارکنندگان تورهاست!

استفاده از روش های موثر تبلیغ گردشگری

 آشنایی با روش مناسب‌ و متن برای تبلیغ تور گردشگری، به افزایش رزروها و جذب مخاطبان کمک می‌کند. اگر قصد دارید در صنعت گردشگری، جایگاه ویژه‌ای بیابید؛ با 6 روش تبلیغاتی زیر، یک استراتژی ویژه برای جذب مخاطب بچینید!

استفاده از پنل ارسال پیامک جمعی؛ راهی سریع و مطمئن برای تبلیغ تورهای گردشگری

پنل ارسال پیامک انبوه ابزاری قدرتمند برای دسترسی فوری و موثر به مخاطبان تورهای گردشگری است. اگر صاحب تور یا آژانس‌های برگزارکننده تورهای گردشگری هستید، با خرید پنل sms می‌توانید مشتریان بالقوه و فعلی را از پیشنهادها، تخفیف‌ها و شرایط آخرین تورهای‌تان مطلع کنید. مزایای کلیدی استفاده از پنل پیامک انبوه شامل نرخ باز شدن بالا و سریع و قابلیت شخصی‌سازی پیام‌ها می‌شوند.

با استفاده از پنل ارسال پیامک انبوه، شما می‌توانید گروهی از مخاطبان خاص را هدف قرار دهید و پیام‌ها را براساس نیازهای آن‌ها تنظیم کنید؛ برای مثال تخفیف‌های مخصوص مشتریان دائمی را به‌صورت جداگانه برایشان بفرستید، اما به مخاطبان بالقوه درباره شرایط تورهای پیش‌رو اطلاع‌رسانی کنید. در ادامه نمونه متن‌های پیامکی برای تبلیغات گردشگری را می‌بینید:

  • هم‌سفران همیشگی! 10 درصد تخفیف برای تور تابستانی، ویژه همراهان قدیمی تور (نام تور شما)! برای اطلاعات بیشتر و رزرو، همین حالا کلیک کنید (لینک سایت).
  • مشتریان گرامی! تور جدید (نام تور شما) به مقصد... در تاریخ...! فقط با یک پیامک رزرو کنید.

استفاده از آدرس سایت، در پیام‌های تبلیغاتی راهی آسان و سریع برای هدایت مخاطبان و ترغیب آن‌ها به ثبت‌نام در تور شماست؛ این‌کار به‌طور چشمگیری نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد.

گوگل‌ادز؛ پلتفرمی کاربردی برای تبلیغات تور گردشگری در ۲۰۲۴

بسیاری از مسافران از اینترنت برای تحقیق و رزرو تورها استفاده می‌کنند؛ بنابراین انواع روش‌های تبلیغاتی آنلاین، به شما در جذب مخاطب و افزایش رزروها کمک می‌کنند. یکی از راه‌های مؤثر تبلیغات آنلاین، بازاریابی موتورهای جستجوگر (SEM) و استفاده از تبلیغات گوگل‌ادز (Google Ads) است؛ با این کار به مشتریانی که کلمات کلیدی مرتبط با تورها و فعالیت‌های شما را جستجو می‌کنند، دسترسی میابید.

کلمات کلیدی، بخش‌های مهم تبلیغات گوگل ادز هستند؛ باید کلماتی مانند تور تابستانی، گردشگری ارزان و تور لوکس را انتخاب کنید که مخاطبان هدف شما به‌دنبال آن‌ها هستند. همچنین متا دیسکریپشن (Meta Description) نیز باید توجه مخاطب را جلب و او را به کلیک روی تبلیغ ترغیب کند؛ یک متا دیسکریپشن خوب، مختصر، واضح و شامل اطلاعات کلیدی است؛ به مثال‌های زیر دقت کنید:

  • معرفی تورهای تابستانی لوکس و اقتصادی برای هر سلیقه‌ای؛ با تخفیف ویژه، تجربه‌ای فوق‌العاده برای خود رقم بزنید!
  • معرفی تورهای استثنایی به مقصدهای جذاب در تابستان امسال! با تخفیف‌های ویژه ما سفر کنید و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی به‌دست آورید!

باید بدانید این روش هزینه بیشتری نسبت به sms مارکتینگ دارند؛ بااین‌حال با استفاده از گوگل‌ادز، امکان دسترسی شما به طیف وسیع‌تری از مخاطبان فراهم است.

استفاده از فضای مجازی برای تبلیغ تورهای گردشگری

اینستاگرام؛ پلتفرمی بصری برای تبلیغ تور گردشگری

رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام، به‌دلیل داشتن قابلیت تاثیرگذاری بصری و محبوبیت بالا، به شما در نمایش خدمات گردشگری و تورهای‌تان کمک می‌کند. در صفحه مجازی‌تان، از عکس‌های باکیفیت و ویدئوهای جذاب برای نمایش مناظر زیبا، فعالیت‌های هیجان‌انگیز و تجربه‌های منحصربه‌فرد تورهای خود استفاده کنید؛ محتوای شما باید توانایی جلب‌توجه کاربران را داشته باشد.

همچنین استوری‌های اینستاگرام به شما امکان اشتراک‌گذاری ویدئوهای پشت‌صحنه تورها، تخفیف‌های ویژه و پیشنهادهای لحظه آخری را می‌دهند. همانند استفاده از پنل پیامک انبوه، این روش نیز امکان دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبان را برای شما فراهم می‌کند.

تبلیغات چاپی؛ مناسب برای مخاطبان میان‌سال تورهای گردشگری!

تبلیغات چاپی مانند بروشور و تراکت، راهی مؤثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه است؛ به‌خصوص اگر قصد تبلیغ تورتان در بین افراد مسن‌تر و میان‌سال را دارید! کافی است اطلاعاتی جامع و کامل درباره آژانس گردشگری خود، شرایط تور، مقصد، مدت‌زمان، خدمات و بیمه در بروشورها و تراکت‌ها چاپ و آن‌ها را در مکان‌هایی با جمعیت بالاتر مخاطبان هدف پخش کنید!

همچنین قرار دادن این تبلیغات در لابی هتل‌ها و سایر مکان‌های پرتردد، از راه‌های مؤثر تبلیغاتی است. هنگام نوشتن متن‌های تبلیغاتی روی بروشور، علاوه‌بر ارائه اطلاعات ضروری، با استفاده از جمله‌های زیر، مخاطبان را به رزرو تورهای‌تان ترغیب کنید:

  • تورهای شگفت‌انگیز تابستانی به مقصدهای رؤیایی؛ با داشتن این بروشور، 10 درصد در اولین تور و 20 درصد در دومین سفر، تخفیف بگیرید!

استفاده از بروشور، امکان ارائه اطلاعاتی جامع را در اختیار شما می‌گذارد؛ بااین‌حال، برخی افراد برای خواندن این بروشورها زمان نمی‌گذارند. راه بعدی، توجه همه افراد را جلب و ناخودآگاه نام تور شما را در ذهن‌شان ماندگار می‌کند.

تبلیغات تور گردشگری در فضای باز برای جلب‌توجه مخاطبان

تبلیغات در فضای باز مانند بیلبوردهای خیابانی، یکی از راه‌های مؤثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه و افزایش رزرو شماست. این بیلبوردها در مکان‌های شلوغ ناخودآگاه توجه افراد را جلب می‌کنند. این شکل از تبلیغات، طیف گسترده‌ای از مشتریان بالقوه که به‌فکر یافتن تور و مقصدی خوب برای سفر بعدی‌شان هستند را هدف قرار می‌دهد. در بیلبوردهای خیابانی، با جمله‌هایی کوتاه مخاطبان را تحت‌تأثیر قرار دهید:

  • تجربه مکان‌های دیده‌نشده ایران با تور (نام تورتان)!
  • با 20 درصد تخفیف تور (نام تورتان) به (نام مقصد گردشگری) برو!

بیلبوردها امکان ارائه اطلاعاتی کامل را به شما نمی‌دهند؛ با‌این‌حال، تأثیرگذاری بالایی دارند و به‎راحتی در ذهن مخاطبان می‌مانند!

افزایش مشتری با استفاده از روش های مناسب تبلیغ گردشگری

بهره‌گیری از روش‌های مؤثر تبلیغات تور گردشگری؛ راهی سریع برای افزایش مخاطب!

روش‌های مناسب و مؤثر تبلیغات گردشگری شامل استفاده از پنل ارسال پیامک جمعی، تبلیغات گوگل ادز، اینستاگرام، تبلیغات چاپی و محیطی می‌شوند. هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند؛ بااین‌حال، ما استفاده از پنل پیامک انبوه را برای تبلیغ تورهای گردشگری پیشنهاد می‌کنیم؛ این روش به‌دلیل نرخ باز شدن بالا، قابلیت شخصی‌سازی پیام‌ها و امکان هدف‌گذاری دقیق مخاطبان، بسیار مؤثر و مقرون‌به‌صرفه است.

شرکت مدیانا با ارائه خدمات پیامک انبوه به شما، راهی سریع و موثر برای برقراری ارتباط با مخاطبان پیش روی شما می‌گذارد؛ با استفاده از پنل ارسال پیامک انبوه، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و رزروهای بیشتری به‌دست آورید!

 
نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 3