بهترین سایت های زیرنویس فارسی (16 سایت)

بلاگ

امروزه علاوه بر کشور آمریکا، بسیاری از کشورها مانند کره و ژاپن اقدام به ساخت فیلم‌، سریال، انیمیشن و مستند کرده‌اند. در صورتی که شما زبان انگلیسی فوق‌العاده‌ای داشته باشید، اما ممکن است برخی برنامه‌ها به زبان‌های دیگری مانند آلمانی، فرانسوی، کره‌ای، چینی، ژاپنی و غیره ساخته شده‌ باشند. از این رو شناخت بهترین سایت های دانلود زیرنویس فارسی کاملا ضروری به شمار می‌رود که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

1. Subf2m

بدون شک یکی از بهترین وب سایت ها برای دانلود زیرنویس فارسی و سایر زبان‌ها سایت Subf2m می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید در این سایت نام فیلم یا سریال مورد نظرتان را جستجو کرده و زیرنویس را به صورت رایگان دانلود نمائید.
 
بهترین سایت های دانلود زیرنویس فارسی
 
این سایت نمونه کپی شده سایت Subscene است. زبان وب سایت نیز انگلیسی می‌باشد.

2. ساب استار

به راحتی زیرنویس‌های فیلم‌ها و سریال‌های خارجی جدید را می‌توانید از سایت ساب استار دانلود نمائید.
 
ساب استار - بزرگ ترین مرجع دانلود زیرنویس فارسی
 
جستجو بر اساس ژانر، سال تولید و نام برنامه در دسترس است و همین امر دانلود زیرنویس را از این وب سایت آسان‌‌تر کرده است.
بیش از 100000 زیرنویس در سایت ساب استار وجود دارد.

3. جهان زیرنویس

وب سایت جهان زیرنویس در سال 1389 تاسیس شده و شما به راحتی می‌توانید زیرنویس مورد نظرتان را به صورت رایگان دانلود نمائید.
 
وب سایت جهان زیرنویس
 
بیش از هزاران نوع زیرنویس در این وب سایت وجود دارد که به راحتی از طریق جستجو می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

4. ساب ها

وب سایت ساب ها نیز یکی از بهترین سایت های زیرنویس فارسی به شمار می‌رود. این امکان برای کاربران درنظر گرفته شده تا در صورت خراب بودن یا داشتن مشکل هرکدام از زیرنویس‌ها بتوانند به مسئولان سایت اطلاع رسانی کنند.

ثبت نام رایگان سایت

فرم تبلیغ داخل مقالات نت چین

 
 

در نت چین شرایطی را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید یکی از روش‌های تبلیغاتی مناسب را تجربه کرده و علاوه بر جذب بک لینک فالو، ترافیک مناسبی نیز به سایت خود هدایت کنید. ما نام این پلن را بنر متحرک گذاشتیم و به این صورت است که در مقالات مرتبط با زمینه کاری شما که رتبه مناسبی دریافت کرده‌اند تبلیغ شما نمایش داده می‌شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

نمايش بنر در مقالات مرتبط
نمايش به مشتريان بالقوه کسب‌وکار
شانس عالي براي جذب مشتريان بالقوه
بک لينک (فالو) به صفحه لندينگ
ثبت اطلاعات

5. سابکده

سابکده نیز یکی دیگر از بهترین سایت های دانلود زیرنویس فارسی به شمار می‌رود که دسته بندی‌هایی جداگانه برای فیلم، سریال و موزیک ویدیو دارد.
 
بهترین سایت های زیرنویس فارسی - سابکده
 
این وب سایت از سال 1398 کار خود را آغاز کرده بیش از 10000 هزار زیرنویس در آن وجود دارد.

6. فیلم تو سابتایتل

در وب سایت فیلم تو سابتایتل این امکان را خواهید داشت تا جدیدترین زیرنویس‌های منتشر شده برای فیلم ها و سریال های خارجی را به صورت رایگان دریافت نمائید. از طریق بخش بالایی صفحه به راحتی می‌توانید عنوان فیلم یا سریال خود را جستجو کرده و فایل مورد نظرتان را دانلود نمائید.

7. ای سابتایتل

یکی دیگر از بهترین سایت های زیرنویس فارسی ای سابتایتل به شمار می‌رود که به راحتی می‌توانید فایل مورد نیاز خود را از طریق این وب سایت دریافت نمائید.
 
ای سابتایتل - بهترین سایت های زیرنویس فارسی
 
همچنین این امکان برای کاربران درنظر گرفته شده تا درخواست زیرنویس داشته باشند. همچنین سفارش ترجمه زیرنویس نیز امکان پذیر بوده که در صورت پرداخت هزینه این خدمات به کاربران ارائه می‌شود.
پیشنهاد: در صورت نیاز به ترجمه زیرنویس می‌توانید از طریق دسته بندی سایت های ترجمه نیز اقدام نمائید و وب‌سایت‌های بسیاری را بررسی کنید. علاوه بر آن، سایت های فریلنسری نیز برای این کار مناسب هستند.

8. Subf2m-ir

این نسخه فارسی وب سایت subf2m است و همانند نسخه انگلیسی آن امکان دانلود طیف گسترده‌ای از زیرنویس‌های فیلم ها و سریال های جدید و قدیمی وجود دارد. در صورت نیاز می‌توانید از خدمات این وب سایت نیز استفاده نمائید.

9. ایران زیرنویس

وب سایت ایران زیرنویس عموما محتوای انیمه‌ها و فیلم ها یا سریال‌های کره‌ای را ترجمه کرده و بیشتر در زمینه آپلود زیرنویس‌های این سبک برنامه‌ها فعالیت دارد. البته محتواهای دیگر نیز در این وب سایت وجود دارد که می‌توانید از طریق جستجو به آن موارد نیز دسترسی داشته باشید. 
در صورتی که از بهترین سایت‌های دانلود انیمه برای دریافت انیمه یا انیمیشن مورد نظرتان اقدام کرده‌اید، سایت ایران زیرنویس می‌تواند برای دانلود زیرنویس برای شما بسیار مناسب باشد.

10. ساب نما

زیرنویس فارسی جدیدترین فیلم ها و سریال ها را به صورت رایگان می‌توانید از وب سایت ساب نما دانلود نمائید. لازم به ذکر است که در این وب سایت طیف گسترده‌ای از زیرنویس‌های سازگار با کیفیت ها و انکودرهای متنوع ارائه نمی‌شود و در صورتی که سایر وب سایت ها گزینه مورد نظر شما را ارائه نکردند، می‌تواند برای شما کار آمد باشد.

11. ساب مووی

ساب مووی نیز یکی دیگر از بزرگ ترین سایت های دانلود زیرنویس فارسی به شمار می‌رود که پس از وارد شدن به سایت می‌توانید زیرنویس‌های منتشر شده اخیر را مشاهده نموده و در صورت نیاز آنها را دانلود نمائید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا زیرنویس های مورد نظرتان را درخواست داده که برای دانلود اضافه شوند.

12. ساب فا

ساب فا یکی از بهترین سایت های زیرنویس فارسی برای فیلم و سریال به شمار می‌رود. شما این امکان را خواهید داشت تا زیرنویس فیلم های جدید و قدیمی را به صورت رایگان از ساب فا دریافت نمائید. بر اساس ژانر، دسته بندی و بر اساس نام می‌توانید به فایل مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

13. بلو سابتایتل

بدون شک بلو سابتایتل یکی از بزرگ ترین مرجع های دانلود زیرنویس فارسی به شمار می‌رود. این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از جستجو به زیرنویس مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید و علاوه بر آن امکان درخواست نیز در دسترس است و می‌توانید تریلر فیلم‌های محبوب را نیز از طریق بلو سابتاتیل تماشا کنید.

14. سابتایتل موویز

به طور کلی وب سایت سابتایتل موویز توجه خاصی به محتواهای آسیای شرقی دارد و در صورتی که به دنبال زیرنویس فیلم‌های کره‌ای، چینی و ژاپنی هستید گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. در صورت نیاز می‌توانید برای ترجمه مورد نیازتان با مسئولان وب سایت ارتباط برقرار کرده و با پرداخت هزینه، فایل مورد نظرتان را دریافت کنید.

15. ساب وان

در زمان انتشار این مقاله بیش از 750 فایل در ساب وان وجود دارد و در صورتی که شما به دنبال زیرنویس‌های گوناگون برای فیلم‌ها یا سریال‌های خاص هستید، این سایت پیشنهاد مناسبی به شمار نمی‌رود.
فایل‌ها بر اساس فیلم‌ها و انیمیشن‌ها آپلود شده‌اند و هیچ دسته بندی خاصی برای ترتیب بندی آنها ایجاد نشده است.

16. باران ساب

در صورتی که به دنبال دریافت زیرنویس فیلم‌ها و سریال‌های قبل از سال 2020 هستید، استفاده از باران ساب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تا زمان انتشار این مقاله زیرنویس جدیدی از سایت منتشر نشده و به همین دلیل آن را در این جایگاه معرفی کردیم و تصور می‌شود که دیگر فعالیت خاصی روی سایت انجام نمی‌شود.

حرف نهایی

امیدواریم که از خواندن این مقاله در نت چین لذت برده باشید. بودن شما در این صفحه نشان دهنده علاقه‌تان به فیلم، سریال و انیمیشن است. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال را بشناسید. در این دسته بندی تمامی سایت‌های فعال در این زمینه را معرفی کرده‌ایم و شما می‌توانید به صورت رایگان به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشید.
فراموش نکنید که نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز درباره این مقاله در بخش انتهایی همین صفحه اعلام نمائید.
در صورتی که از محتوای این صفحه رضایت داشتید پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را مورد بررسی قرار دهید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 7