سایت‌های ساخت رزومه - رزومه سازهای فارسی و انگلیسی

بلاگ

داشتن رزومه جذاب برای ما امری حیاتی است؛ چه در قالب شخص و چه در قالب شرکت. بسیاری از افراد و شرکت‌ها زمان و مهارت کافی برای ساخت این فایل را ندارند و در این زمینه سایت‌های ساخت رزومه می‌توانند کمکی بزرگ شناخته شوند.

معنای ساده رزومه

رزومه یک کلمه فرانسوی و به معنای خلاصه است. به عبارت دیگر، رزومه به نوشته خلاصه‌ای گفته می‌شود که پیشینه‌های شغلی، تحصیلی و مهارتی شخص را بیان می‌کند.
در ادامه این مقاله، به شما وب‌سایت‌هایی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید از طریق خدمات آنها، فایل Resume مورد نظرتان را دریافت نمائید.
اما قبل از هرچیز بهتر است چرایی استفاده از این سایت‌ها را بدانید.

چرا باید از سایت‌های ساخت رزومه استفاده کنیم؟

ممکن است شما فردی باشید که برای استخدام در شرکت‌ها به یک رزومه ساده و در عین حال تاثیر گذار نیاز داشته باشید. پیشنهاد ما این است که از بهترین سایت‌های کاریابی که در نت چین ثبت شده‌اند استفاده کنید.
بسیاری از آنها این امکان را به شما می‌دهند تا رزومه خود را به صورت رایگان بسازید.
همچنین، کسب‌وکارها نیز عموما به رزومه یا پروپوزال نیاز دارند تا در صورت همکاری با شخص یا سازمان‌ها از آنها برای معرفی بهتر خود استفاده کنند.
علاوه بر این اگر بخواهید به صورت دورکار با سایت های فریلنسری همکاری داشته باشید، داشتن رزومه حرفه‌ای امری حیاتی است تا آنها به شما اعتماد کافی داشته باشند.
ما در نت چین، بهترین سایت‌های ایرانی را معرفی می‌کنیم و برای ارائه اطلاعات بهتر و بیشتر به کاربران در حال ساخت بخش پروپوزال هستیم. پس از تکمیل این بخش، کسب‌وکارها به راحتی می‌توانند پروپوزال خودشان را در چند دقیقه ایجاد کرده و به مخاطبان مورد نظرشان ارسال کنند.
داشتن رزومه به شما کمک می‌کند تا شانس بیشتری برای استخدام داشته باشید. به عنوان مثال، اگر آشنای معتبری نداشته باشید که سفارش شما را کند، رزومه می‌تواند به جای شما صحبت کند.
امروزه داشتن رزومه به نوعی الزام تبدیل شده، و این امکان وجود ندارد که کسی بتواند بدون رزومه درخواست کار در شرکتی را داشته باشد.
به راحتی از بهترین رزومه سازهای ایرانی استفاده کنید. در این صورت زمان بسیاری را برای خود ذخیره کرده‌اید.

سایت های ساخت رزومه ساز ایرانی

سی‌وی‌بیلدر

وب سایت سی‌وی‌بیلدر یکی از بهترین سایت‌های ساخت رزومه به شمار می‌رود. در مدت زمان 10 دقیقه می‌توانید فایل مورد نظرتان را تکمیل کرده و از آن خروجی دریافت کنید.
 
نمونه رزومه ساز سی وی بیلدر
 
اطلاعات کاملی مانند مهارت‌های شغلی، سوابق، مهارت‌های زبان، دوره‌ها، سوابق تحصیلی، اطلاعات تماس و … را می‌توانید از طریق این رزومه ساز ایرانی تکمیل کنید.
علاوه بر این، شما امکان ساخت Resume انگلیسی را نیز از طریق این وب سایت خواهید داشت. این امکان وجود دارد که فایل PDF رزومه خود را به صورت رایگان دریافت نمائید. اما اگر می‌خواهید که اسم برند روی رزومه شما ثبت نشده باشد، باید هزینه‌ای پرداخت کنید تا تبلیغات از روی فایل حذف شود.
آدرس سایت

کاربوم

در صورتی که می‌خواهید برای استخدام در شرکتی رزومه ایجاد کنید، کاربوم یکی از بهترین گزینه‌های شما محسوب می‌شود. قالب‌های ساده‌ای برای ساخت در این سایت درنظر گرفته شده که پس از ثبت نام می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.
همچنین این امکان وجود دارد تا رزومه انگلیسی خود را نیز تکمیل کرده و برای شرکت‌های بین‌المللی ارسال نمائید.
 
سایت های ساخت رزومه - کاربوم
 
در صورت نیاز، خدماتی درنظر گرفته شده تا بتوانید با پرداخت هزینه، مواردی همچون توصیه نامه، ساخت 8 رزومه، دسترسی نامحدود به قالب‌ها و درخواست بررسی رزومه را داشته باشد. 
اگر به دنبال کار هستید و به سختی می‌توانید مایحتاج خود را تهیه کنید، این خدمات را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. استفاده از خدمات رایگان بهترین گزینه ممکن است.
آدرس سایت

ای استخدام

ای استخدام نیز یکی دیگر از بهترین سایت های ساخت رزومه به شمار می‌رود. تنها کافیست در این وب سایت ثبت نام کرده و سپس از بخش منوی بالا از طریق رزومه ساز اقدام به تکمیل اطلاعات خود نمائید.
 
سایت های رزومه ساز - نمونه فرم ای استخدام
 
فرم ارائه شده این شرکت تقریبا با سایر شرکت‌ها تفاوت دارد و بخش‌ها در یک صفحه قرار گرفته و در صورت نیاز می‌توانید برای وارد کردن اطلاعات از گزینه افزودن استفاده نمائید. همچنین این امکان به کاربران داده شده تا اطلاعات مهم را نسبت به نظر خودشان جابجا کنند و ترتیب نمایش را تغییر دهند.
گزینه‌‌های متنوعی نیز برای دانلود فایل وجود دارد؛ همانند انتخاب قلم و رنگ. به طور کلی مسئولین سایت این امکان را ایجاد کرده‌اند تا کارجویان با توجه به سلیقه خودشان اطلاعات را تکمیل و خروجی دریافت کنند.
متاسفانه در زمان انتشار این مقاله، امکان ساخت فرم انگلیسی در ای استخدام وجود ندارد.
آدرس سایت

سی وی رزومه

تیم سی وی رزومه این امکان را ایجاد کرده تا کاربران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن رزومه مورد نظرشان را ایجاد کنند. در صورتی که شما اطلاعاتی در فرم وارد کنید، به صورت لحظه‌ای می‌توانید اضافه شدن آن در رزومه را مشاهده کرده و در صورتی که فکر می‌کنید نمایش مناسبی ندارد، بدون اتلاف وقت آن را تغییر دهید.
 
نمونه فرم از سایت سی وی رزومه
 
گزینه‌های متنوعی از جمله اطلاعات کارآموزی نیز در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از رزومه ساز انگلیسی نیز استفاده کنید. مورد مناسبی که سی وی رزومه به آن اهمیت داده، مساله کیفیت رزومه است که در قالب درصد و با تکمیل شدن بخش‌ها به شما نمایش داده می‌شود.
آدرس سایت

جاب ویژن

بدون شک جاب ویژن یکی از بهترین سایت های رزومه ساز ایرانی به شمار می‌رود و کاربران زیادی به صورت روزانه از این خدمات بهره مند می‌شوند.
تکمیل رزومه در 4 مرحله انجام می‌شود و این امکان برای کارجویان در نظر گرفته شده تا نسخه انگلیسی اطلاعات خود را نیز بتوانند ایجاد کنند. بر خلاف سایت‌هایی که در این صفحه به شما معرفی کردیم، گزینه‌ای تکمیلی وجود دارد که همزمان از طریق آن می‌توانید فرم فارسی و انگلیسی را تکمیل نمائید.
 
سایت های رزومه ساز - جاب ویژن
 
در صورتی که گزینه های فارسی تکمیل شود، سیستم به صورت اتوماتیک گزینه های انگلیسی را پر می‌کند تا برای دریافت دو نوع رزومه فارسی و انگلیسی، کمترین زمان ممکن از شما گرفته شود.
پس از تکمیل رزومه پیشنهادهایی به شما ارائه می‌شود که می‌توانید جهت همکاری با آن شرکت‌ها به راحتی اقدام نمائید.
علاوه بر موارد تعیین شده در فرم، شما این امکان را خواهید داشت تا خود را با تولید یک فایل صوتی حداکثر 2 دقیقه‌ای به کارفرما معرفی نمائید.
آدرس سایت

جابینجا

یکی از بهترین رزومه سازهای ایرانی جابینجا به شمار می‌رود که عموم کارجویان با استفاده از این شرکت جهت ساخت فایل اطلاعات خود و ارائه آن به کارفرما اقدام می‌کنند.
 
نمونه رزومه های سایت جابینجا
 
ممکن است برای شما جای تعجب باشد که چرا جابینجا در اینجای مقاله معرفی شد؛ اما باید خدمت شما عرض کنم که این رزومه ساز دیگر مثل قبل محبوب نیست و خدمات آن نیز همانند شرکت‌های رقیب نیست.
به عنوان مثال، امکان ساخت رزومه به زبان انگلیسی در نظر گرفته نشده و موارد ساده‌ای مانند اضافه کردن شبکه اجتماعی لینکدین که برای متخصصین حوزه‌های مختلف بسیار حیاتی است نیز فضایی وجود ندارد.
به عنوان شخصی که در گذشته از خدمات این مجموعه بسیار استفاده کرده‌ام و فرم‌های سایر شرکت‌ها را نیز تکمیل کردم، با جرئت می‌تونم بگم که رزومه ساز جابینجا در حال حاضر یکی از ضعیف‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.
اما به دلیل اینکه بسیاری از شرکت‌ها آگهی‌های خود را در این سایت منتشر می‌کنند، و کاربران بالایی روزانه از جابینجا استفاده می‌کنند، عموما استقبال بالایی نیز از این رزومه ساز می‌شود.
آدرس سایت

ایران استخدام

همانند سایر سایت‌های رزومه ساز که در این صفحه معرفی شد، ایران استخدام نیز از فرم رایگان استفاده می‌کند. همچنین راهنمای مناسبی نیز برای تکمیل رزومه ارائه می‌دهد که پیشنهاد می‌کنیم از این نکات غافل نشوید.
این امکان وجود دارد که با ورود به حساب کاربری خود، رزومه آنلاین ایجاد کنید. همچنین می‌توانید فایل خام را دانلود کرده و پس از تکمیل به کارفرمای مورد نظرتان ارسال نمائید.
فراموش نکنید که ایران استخدام یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه آگهی استخدام به شمار می‌رود. بسیاری از معتبرترین شرکت‌ها آگهی‌های خود را از طریق ایران استخدام ثبت می‌کنند.
آدرس سایت

رزومیتو

رزومیتو یک سایت رزومه ساز آنلاین به شمار می‌رود.
با مراجعه به وب‌سایت و انتخاب قالب، در کمتر از 10 دقیقه می‌توانید مهارت‌ها و دانش خود را در قالب یک رزومه تهیه نمائید.
در زمان انتشار این مقاله امکان ساخت رزومه به زبان انگلیسی در این سایت وجود ندارد.
پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری، از طریق یک فرم، به راحتی می‌توانید بخش‌های متنوع رزومه خود مانند اطلاعات پایه، اطلاعات تحصیلی، سوابق شغلی و … را تکمیل کنید.
در صورتی که از نسخه رایگان رزومه ساز استفاده کنید، تبلیغ سایت رزومیتو روی اطلاعات شما قابل مشاهده است. برای از بین بردن تبلیغ درج شده روی رزومه، لازم است مبلغی را پرداخت کنید.
آدرس سایت

ایران تلنت

ایران تلنت یکی از بهترین‌ها برای پیدا کردن شغل مورد علاقه‌تان در بزرگ‌ترین شرکت‌هاست. با توجه به تعرفه‌های درنظر گرفته شده، عموما بهترین شرکت‌ها برای استخدام از این وب‌سایت استفاده می‌کنند.
 
ایران تلنت - بهترین رزومه سازهای ایرانی
 
به همین دلیل ایران تلنت به عنوان گزینه آخر معرفی شد.
برای ساخت رزومه خود، پس از ثبت نام به راحتی می‌توانید از گزینه دو زبانه فارسی و انگلیسی استفاده نمائید.
مشکلی که در رزومه ساز دو زبانه وجود دارد، این است که برای تکمیل برخی از بخش‌ها باید هر دو قسمت را خودتان تکمیل کنید. بنابراین اگر رزومه انگلیسی مورد نیازتان نیست، در مرحله اول ساخت رزومه فارسی را انتخاب کنید.
آدرس سایت
 
بیشتر بخوانید:

حرف آخر

امیدواریم بررسی این مقاله در نت‌چین برای شما مفید واقع شده باشد. فراموش نکنید که نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای این مقاله منتشر کنید. اگر فکر می‌کنید ما فراموش کردیم که سایتی را معرفی کنیم، حتما در بخش نظرات مطرح بفرمائید.
 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 5