بهترین سایت های انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

بلاگ

یکی از مهم‌ترین کارهایی که دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری باید انجام دهند مربوط به پایان نامه است. و در این مقاله ما سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید این کار را کمی راحت‌تر از گذشته انجام دهید.

برخی از مزایایی که از طریق سایت های انجام پایان نامه کسب می‌کنید:

  • مشاوره رایگان
  • پرداخت هزینه اقساطی (برخی سایت‌ها)
  • پشتیبانی
  • برطرف کردن ایرادات احتمالی
  • ارتباط آسان و سریع
  • کیفیت مناسب
  • امکان بررسی سایت قبل از شروع کار
  • و …

پایان نامه جو

موسسه پایان نامه جو یکی از بهترین‌ سایت های انجام پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به شمار می‌رود. برخی از خدماتی که توسط این موسسه انجام می‌شود شامل پایان نامه‌های فنی مهندسی، علوم انسانی، مدیریت، علوم پزشکی و بسیاری موارد دیگر است.

در صورتی که نیاز به هرگونه مشاوره داشته باشید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام‌رسان‌ها به صورت رایگان از این موسسه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین از طریق آدرس سایت نیز می‌توانید اطلاعات خود را ثبت کرده تا با شما ارتباط برقرار کنند.

آدرس سایت

موسسه تز نویسان

تز نویسان یکی از بهترین موسسه های انجام پایان نامه ارشد در ایران محسوب می‌شود. به این دلیل که بیش از 480 محقق و پژوهشگر متخصص در این موسسه درحال انجام فعالیت هستند. با مراجعه به سایت تز نویسان می‌توانید از طریق فرم ثبت سفارش با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و خدمت مورد نظر خود را از آنها درخواست کنید.

برخی از مزایایی که توسط این موسسه دریافت می‌کنید شامل صرفه جویی در زمان، خروجی با کیفیت بالا و مشاوره تخصصی می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که این مجموعه با توجه به ارائه خدمات دانشجویی تلاش می‌کند تا حد ممکن قیمت‌های مناسب دانشجویان ارائه کند.

آدرس سایت

پژوهش نوین

با مراجعه به وب سایت موسسه پژوهش نوین این امکان را خواهید داشت تا تکمیل پایان نامه خود را به متخصصین این زمینه بسپارید. کارشناسان این مجموعه به صورت رایگان در کنار شما هستند تا در صورت نیاز به شما مشاوره ارائه کنند.

همچنین شما دانشجویان گرامی این امکان را خواهید داشت تا از تجربه محققین پژوهش نوین بهره مند شده و انتخاب موضوع پایان نامه خود را نیز به آنها بسپارید. حتی اگر خودتان قصد دارید بیشتر کارهای پایان نامه را انجام دهید، باز هم می‌توانید از کارشناسان این مجموعه راهنمایی بگیرید.

آدرس سایت

موسسه ایستگاه دانشجو

موسسه علمی و پژوهشی ایستگاه دانشجو به صورت تخصصی برای انجام انواع پایان نامه تاسیس شده است و یکی از بهترین سایت‌ها در این زمینه به شمار می‌‌رود. تکمیل پایان نامه در مقاطع و رشته‌های متنوع توسط محققین این مجموعه انجام می‌شود و علاوه بر آن در زمینه انتخاب موضوع پایان نامه نیز فعالیت دارند.

همانطور که گفتیم این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه انجام پایان نامه فعالیت دارد و سایر خدمات آنها شامل استخراج مقاله از پایان نامه‌ها، تبدیل پایان نامه به کتاب، انجام پایان نامه به زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

آدرس سایت

گروه کاسپین

گروه کاسپین خدمات متنوعی به دانشجویان ارائه می‌کند که شامل انجام پایان نامه، نگارش پروپوزال، چاپ مقاله، تحلیل آماری، نگارش کتاب، کاهش درصد همانندجویی پایان نامه می‌شود.

پایان نامه‌ها در چند رشته و زمینه اصلی انجام می‌شود که در زمینه اقتصاد، حسابداری، مدیریت، برنامه ریزی شهری، روانشناسی و جامعه شناسی هستند. همچنین در این زمینه‌ها می‌توانید از تیم کاسپین مشاوره نیز دریافت نمائید.

آدرس سایت

موسسه دانشیاران شریف

موسسه دانشیاران شریف بهترین موسسه پایان نامه نویسی (ارشد و دکتری) است و این خدمات را با کیفیتی عالی ارائه می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مجموعه و ثبت سفارش از این خدمات بهره مند شوید. همچنین این امکان وجود دارد که مشاوره رایگان نیز دریافت کنید و علاوه بر آن در موارد دیگر همچون انتخاب موضوع و دفاع از پایان نامه نیز به شما کمک می‌کنند.

خدمات دیگری نیز توسط این مجموعه ارائه می‌شود که شامل مشاوره برنامه ریزی تحصیلی، مشاوره انتخاب رشته تحصیلی، مشاوره پروژه‌‌های نرم افزاری و طراحی رزومه می‌شود.

آدرس سایت

موسسه تهران آموز

یکی دیگر از بهترین سایت های انجام پایان نامه موسسه تهران آموز است که در زمینه روان شناسی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، حقوق و بسیاری رشته دیگر مشاوره پایان نامه ارائه می‌کند.

همچنین پذیرش و چاپ مقالات ISI نیز توسط این گروه انجام می‌شود. می‌توانید از طریق لینک سایت با این موسسه ارتباط گرفته از مشاوره پژوهشگران تهران آموز بهره مند شوید.

آدرس سایت

موسسه استاد پژوهش

استاد پژوهش یک موسسه بین المللی علمی است که در زمینه انجام کارهای تحقیقاتی دانشجویان کمک رسانی می‌کند. پژوهش تخصص اصلی این موسسه است و در زمان انتشار این مقاله بیش از 40000 پایان نامه توسط محققین استاد پژوهش انجام شده است.

علاوه بر انجام پایان نامه، آموزش‌هایی نیز برای دانشجویان درنظر گرفته شده که در صورت نیاز می‌توانید از این برنامه‌ها نیز بهره مند شوید. لازم به ذکر است که در تمامی پروژه‌ها صفحه آرایی، انتخاب موضوع، بازخوانی و اصلاحات به صورت رایگان توسط این موسسه انجام می‌شود.

آدرس سایت

موسسه علمی و پژوهی تزستان

موسسه تزستان از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان انتشار این محتوا به بیش از هزار دانشجو در مقاطعه ارشد و دکتری مشاوره داده است. این موسسه در ابتدای کار که انتخاب موضوع است در کنار دانشجویان بوده و در طی کردن مسیر، جلساتی برای رفع مشکلات احتمالی نیز برگزار می‌شود.

از طریق وب‌سایت تزستان می‌توانید با کارشناسان موسسه ارتباط گرفته و موارد دقیق‌تری نیز درباره آنها بدانید.

آدرس سایت

مرکز همراه شریف

مرکز همراه شریف در زمینه انجام پایان نامه ارشد و دکتری خدماتی ارائه می‌کند که شامل مراحلی مانند انتخاب موضوع، نگارش پروپوزال، فصل اول تا سوم پایان نامه، تحلیل آماری و نتایج پایان نامه می‌شوند.

همچنین در موارد دیگری همچون چاپ مقاله و چاپ کتاب نیز خدماتی به شما دانشجویان عزیز ارائه می‌کنند. خدمات دیگری نیز توسط مرکز همراه شریف ارائه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به سفارش تایپ، سفارش پاورپوینت و سفارش ترجمه اشاره کرد.

آدرس سایت

حرف نهایی

امیدواریم که موسسه‌های معرفی شده در نهایی شدن پایان نامه شما تاثیر گذار بوده باشند. در صورتی که فکر می‌کنید سایت دیگری نیز باید در این صفحه معرفی شود یا در محتوا نقصی وجود دارد حتما در بخش نظرات مطرح کنید.

همچنین اگر تجربه استفاده از خدمات موسسات معرفی شده را دارید نظر خود را با سایر دانشجویان درمیان بگذارید تا آنها راحت‌تر بتوانند انتخاب کنند.

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما تشکر می‌کنیم. در صورتی که از این مقاله لذت بردید پیشنهاد می‌کنیم مقالات ما در زمینه‌های دیگر همچون بهترین سایت‌های خرید مانتو و بهترین سایت‌های خرید لپ تاپ را نیز بخوانید. پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات ما در نت چین را نیز بخوانید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 2