بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

بهترین سایت های خرید رپورتاژ آگهی را می‌توانید در این دسته بندی از نت چین پیدا کنید. شما از طریق نت چین می‌توانید وب سایت های ایرانی را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات مناسبی مانند آدرس وب سایت، شماره تماس و بسیاری موارد دیگر را مشاهده نمائید.

چگونه بهترین سایت رپورتاژ آگهی را پیدا کنیم؟

سوال میلیون دلاری!
اینکه چگونه بهترین سایت رپورتاژ آگهی را پیدا کنید، بستگی به چندین عامل دارد:
  • زمینه فعالیت
  • میزان رقابت
  • بودجه تخصیص داده شده
  • علایق کاربران
  • میزان ارتباط
  • و …
امکان ارائه پاسخ مشخص برای این سوال تقریبا وجود ندارد. تنها بررسی زمینه فعالیت کسب‌وکار باعث ایجاد تفاوت‌های بسیار در انتخاب می‌شود. اما با بررسی برخی از موارد می‌توان به پاسخ مناسب رسید.
یکی از دلایل مهم، مشخص کردن میزان رقابت در صنعت فعالیت شماست.
به عنوان مثال، اگر در زمینه مهاجرت و گردشگری فعالیت می‌کنید، باید در نظر بگیرید که رقبای شما چه میزان رپورتاژ در ماه، یا در سال منتشر می‌کنند؟ چه هزینه‌ای برای این کار در نظر دارند، روی چه سایت‌هایی سرمایه گذاری می‌کنند و بسیاری سوال دیگر.
به طور مشخص میزان سرمایه‌ای که شما در صنعت گردشگری باید برای رپورتاژ اختصاص بدهید، بسیار بیشتر است تا سرمایه‌ای است که در صنعت گل و گیاه تخصیص داده می‌شود.
مسئله مهم دیگر میزان ارتباط وب‌سایت انتشار دهنده رپورتاژ است. اگر کسب‌وکار شما در زمینه شرکت‌های طراحی سایت است، احتمالا نمی‌خواهید آگهی شما در سایت‌های فعال در زمینه ورزشی یا مد منتشر شود.
بنابراین لازم است که در کسب‌وکارهای فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ سرمایه گذاری کنید.
اعتبار دامنه سایت منتشر کننده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچه سایت میزبان اعتبار یا Domain Authority بیشتری داشته باشد، رپورتاژ معتبرتر خواهد بود و شانس بهتری برای کسب رتبه در کلمه کلیدی مورد نظر خواهید داشت.
موارد متنوعی وجود دارند که لازم است قبل از انتخاب خود مورد بررسی قرار دهید. بنابراین قبل از انتشار آگهی نیاز است که تحقیق انجام دهید تا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

مزایای سایت های رپورتاژ آگهی

اطمینان حاصل کنید که قبل از انتشار آگهی، سایت‌های انتشار رپورتاژ را مورد بررسی قرار دهید.
مشخص کنید مزایای آنها چیست، چه ضعف‌هایی نسبت به رقبایشان دارند، کدام‌یک بهترین قیمت‌ را ارائه می‌کنند و …
در این بخش قصد داریم مهم‌ترین مزایای این وب‌سایت‌ها را برای اطلاعات بیشتر شما مشخص کنیم.

قیمت همیشه حرف اول را می‌زند!

با توجه به شرایط اقتصادی کشور ما، قیمت در تمامی زمینه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. انتشار رپورتاژ نیز از این قائله مستثنی نیست.
فلسفه تبلیغات حکم می‌کند که کسب‌وکارها کمترین میزان پرداختی ممکن را داشته باشند و در ازای آن، سود مناسبی کسب کنند. بنابراین تمامی وب‌سایت‌ها قبل از انتشار خبر تبلیغاتی این موضوع را در نظر می‌گیرند.
بنابراین قیمت رپورتاژ آگهی یکی از مهم‌ترین موضوعات در زمینه بررسی سایت رپورتاژ آگهی است.
 
قبل از انتشار آگهی تبلیغاتی قیمت های سایت ها را بررسی کنید
 
درنظر داشته باشید که برخی از کسب‌وکارهای فعال در این زمینه خواستار سود بیشتری هستند و ممکن است تعرفه آنها متفاوت از هم باشد.
به عنوان مثال، یک مجله اینترنتی در سایت تریبون و در سایت تسمینو اطلاعات خود را ثبت کرده است. شما به عنوان تبلیغ دهنده شرایط یکسانی از این سایت میزبان (مجله اینترنتی) دریافت خواهید کرد. ممکن است قیمت ارائه شده با توجه به سیاست‌های شرکت میزبان (تریبون و تسمینو) متفاوت باشد. بنابراین بهتر است هر دو آنها یا حتی گزینه‌های بیشتر را مورد بررسی قرار دهید.
ممکن است یکی از این دو سایت، شرایط ویژه، تخفیف سالانه یا افزایش تعرفه اعمال کرده باشد. پیشنهاد می‌کنیم از کسب‌وکارهای ثبت شده در نت چین بازدید کرده تا بتوانید بهترین قیمت ممکن برای انتشار خبر را پیدا کنید.

سایت‌های همکار

یکی از بهترین مزایای سایت های رپورتاژ آگهی، کسب‌وکارهایی هستند که برای انتشار تبلیغ با آنها همکاری می‌کنند.
این لیست می‌تواند شامل سایت‌های با اعتبار دامنه بالا، میزان اسپم اسکور پائین، تعداد لینک‌های بالا در هر صفحه و … باشد.
بنابراین بهتر است قبل از انتشار مطالب خود در سطح وب، سایت‌های انتشار دهنده را مورد بررسی قرار دهید. ابتدا ببینید با سایت‌های فعال در زمینه فعالیت شما همکاری می‌کنند یا خیر.
به عنوان مثال، اگر می‌خواهید به عنوان بهترین شرکت سئو در بازار شناخته شوید، باید اطمینان حاصل کنید که میزبان مورد نظر شما با انتشاردهنده‌های رپورتاژ محبوب در این زمینه همکاری داشته باشد.

تعداد لینک

در ادامه به مباحث مربوط به وب‌سایت‌های انتشار دهنده مطلب می‌پردازیم.
تعداد لینک در آگهی خبری از اهمیت بالایی برخوردار است. اما امکان مشخص کردن تعداد دقیقی وجود ندارد.
به طور کلی نه خیلی زیاد و نه خیلی کم!
اجازه دهید با یک مثال بررسی کنیم:
فرض کنید بطری آب یک لیتری داریم. قصد داریم این بطری رو به 3 نفر به طور برابر تقسیم کنیم. به این ترتیب، هر شخص حدود 33 درصد از محتویات بطری دریافت می‌کند. حالا درنظر بگیرید محتویات بطری را بین 2 نفر یا 5 نفر تقسیم کنیم. به طور مشخص برای 2 نفر مناسب خواهد بود، اما برای 5 نفر ممکن است آب به اندازه کافی وجود نداشته باشد.
همین موضوع درباره بک‌لینک‌ها وجود دارد.
هرچه تعداد بک‌لینک‌ها در یک صفحه مشخص کمتر باشد، ارزش بیشتری به صفحه مورد نظر هدایت خواهد شد. بنابراین اگر 2 یا 3 لینک از یک دامنه معتبر دریافت کنید، ارزش بیشتری به صفحات هدایت می‌شود، تا اینکه بخواهد 5 یا 6 بک‌لینک از همان صفحه دریافت کنید.
امیدوارم که منظور از تعداد لینک را به درستی ارائه کرده باشم.

میزان اسپم اسکور

اسپم اسکور نمره‌ای است که توسط شرکت MOZ ایجاد شد و نمایش دهنده میزان اعتماد و اعتبار سایت در موتورهای جستجوست.
اسپم اسکور سایت بین 0 تا 100 درصد مشخص می‌شود. البته بررسی این نمره هیچ‌گاه توسط هیچ‌کدام از موتورهای جستجو تائید نشده است.
به طور کلی نشان دهنده این است که صفحات وب چه مقدار اعتبار و اعتماد دارند. هرچه درصد به 0 نزدیک‌تر باشد مناسب است و درصد نزدیک به 100 نامناسب شناخته می‌شود.
سایت‌هایی که اسپم کمتر از 30 درصد دارند، مناسب شناخته می‌شوند. اما این بستگی به استراتژی تیم مارکتینگ دارد و موضوعی کاملا شخصی است.
اما به طور متوسط بهتر است که سایت‌هایی که برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب می‌کنید، اسپم اسکور کمتر از 30 درصد داشته باشند.
نکته: موضوع اسپم اسکور یک تئوری است و کاملا تائید نشده که لینک‌ دریافت شده از دامنه با اسپم اسکور بالا می‌تواند به سایت شما آسیب بزند.

میزان تبلیغات و لینک های داخلی در صفحه

شما در فضایی تبلیغ خواهید کرد که بیشترین توجه ممکن را جلب کنید.
در غیر این صورت، دلیلی برای پرداخت هزینه نخواهید داشت!
 
مثالی از تبلیغات و لینک های داخلی برای انتخاب بهترین سایت رپورتاژ آگهی
 
پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتشار رپورتاژ، نگاهی به صفحات تبلیغاتی ایجاد شده در سایت مورد نظر داشته باشید. موارد متنوعی را در نظر بگیرید. شامل:
لینک‌های داخلی (برای طبیعی جلوه دادن مطلب)
بنرهای تبلیغاتی (در بخش سایدبار، بین مقالات)
تبلیغات کلیکی (در بخش سایدبار، بین مقالات، بالای صفحه)
نحوه نمایش لینک‌‌ها (در برخی سایت‌‌ها دیده شده که برای نگه داشتن کاربر در سایت میزبان، لینک‌های صفحه رنگ مشخصی ندارند تا کاربر متوجه آنها نشود)
پاپ‌آپ‌ها و فرم‌های تبلیغاتی
اکنون که با این موارد آشنا شدید، بهتر است سر اصل مطلب برویم.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

وقتی تمامی گام‌ها برای شناخت سایت‌ مناسب و انتشار خبر تبلیغاتی خود برداشتید، حالا نوبت نوشتن رپورتاژ آگهی است.
در واقع این مرحله به اندازه تمامی مراحل بالا دارای اهمیت است. شاید هم بیشتر.
این اطلاعات، پلی برای ارتباط بین کسب‌وکار شما و مشتری بالقوه است. بنابراین باید در نوشتن و ارائه آن دقت کنید.
برخی از بهترین سایت های رپورتاژ آگهی که در این دسته بندی از نت چین به شما معرفی کرده‌ایم، پیشنهادهایی برای نوشتن آگهی ارائه می‌دهند.
با این حال در ادامه نکاتی ارائه می‌کنیم که شانس شما برای جذب مشتریان بالقوه افزایش یابد.

حول محور مشکل مانور دهید!

عموما در تهیه فایل رپورتاژ پیشنهاد می‌شود که مشکلات مشتریان بالقوه خود را پیدا کرده و برای آن راه حل ارائه دهید.
به همین خاطر تمرکز شما روی شناخت و سپس برطرف کردن درد کاربران، باعث می‌شود که محتوای خبر بیش از حد تبلیغاتی نباشد. و از طرف دیگر مطمئن می‌شوید که خدمات یا محصولات مجموعه شما نیز به درستی به مخاطبین معرفی شده باشد.
کاربران زمانی از ما خرید می‌کنند که محصول یا خدمات ما بتوانند باری از روی دوش آنها بردارند. یا درد آنها را کاهش و حتی از بین ببرد. در غیر این صورت هیچ‌گاه خرید و فروش انجام نمی‌شود.
بنابراین بهتر است که اصلی ترین مشکلات مشتریان بالقوه را تشخیص داده، در طول ارائه محتوایی خود درد آنها را تشدید کرده و سپس خدمات یا محصولات مجموعه خود برای برطرف کردن آن مشکل را ارائه کنید.
برای شفاف شدن موضوع مثالی کوتاه می‌زنم:
احتمالا تبلیغ تلویزیونی سفیده تخم مرغ تلاونگ را دیده‌اید. مردی در تصویر نشان داده می‌شود که سفیده را از زرده جدا کرده تا برای درست کردن کیک‌ از آنها استفاده کند. اما او هیچ ایده‌ای ندارد که باید با زرده‌هایی که بیش از 20 یا 30 مورد هستند چه کند. (درد مشتری - زرده‌های مونده روی دستش)
سپس محصول (برطرف کننده درد) معرفی می‌شود که بطری بسته بندی شده از سفیده تخم مرغ است که برای همچین اشخاصی (مشتریان بالقوه برند) دیگر چنین مشکلی به وجود نیاید.
 
مثالی از تمرکز حول محور مشکل در انتشار رپورتاژ آگهی
 
امیدوارم در مثال بالا مفهوم رساندن پیام تبلیغاتی را به درستی منتقل کرده باشم. منظور من سناریو نوشتاری این پیام است، نه تصویری که نمایش داده می‌شود. ابتدا درد تشخیص داده شده، و سپس برای رفع آن اقدام می‌شود.

بیش از حد تبلیغ نکنید

منظور این است که در فایل رپورتاژ آگهی خود طبیعی رفتار کنید.
نیازی نیست در هر پاراگراف نام برند و محصولات شما قرار بگیرند. در این صورت شانس زیادی برای جذب مخاطب نخواهید داشت.
آگهی‌های بسیاری در سطح وب فارسی منتشر شده که پاراگراف‌های تبلیغاتی بسیاری در آنها دیده می‌شود. بهتر است چنین رفتار نکنید.
به طور معقول محتوای شما باید 70 درصد اطلاعاتی (مشکل و حل آن)، و 30 درصد تبلیغاتی باشد.
اما شما می‌توانید از قانون 80 به 20 معروف نیز استفاده کنید.
خیلی خیلی بهتر است که در زمان و جای درست برند و محصول خود را معرفی کنید، تا اینکه در تمامی پاراگراف‌ها اشاره‌ای به آن داشته باشد.

سایت های رپورتاژ آگهی رایگان

خبر خوب این است که شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه در برخی از سایت‌ها، آگهی‌های تبلیغاتی خود را ثبت کنید.
اما رایگان بودن به این معنی است که برخی از ویژگی‌های آن به شما ارائه نمی‌شود.
به عنوان مثال: بک لینک فالو
اگر در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو فعال نیستید، باید بدانید که دو نوع بک لینک (فالو و نوفالو) وجود دارند. موتورهای جستجو اهمیت و ارزش بسیار بالاتری به لینک‌های فالو می‌دهند که پس از خرید از سایت‌های رپورتاژ آگهی به شما ارائه می‌شوند.
بنابراین رپورتاژ آگهی رایگان = بک لینک نوفالو.
اما باعث نمی‌شود که این محتواها بی‌ارزش باشند. و پیشنهاد می‌کنیم از وب‌سایت‌های زیر استفاده کنید تا شانس بیشتری برای معرفی برند خود داشته باشید.
حال به معرفی این سایت‌ها می‌پردازیم تا بتوانید پروفایل بک لینک سایت خود را بهبود دهید:

بهترین سایت های رپورتاژ آگهی در نت چین

ما در نت چین سایت‌های ایرانی را معرفی می‌کنیم و در این دسته بندی شما می‌توانید بهترین سایت رپورتاژ آگهی را برای همکاری انتخاب کنید.
رتبه بندی های ارگانیک توسط نظرات و تجربیات کاربران ایجاد می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم اگر سایتی را می‌شناسید که در این زمینه فعال است، حتما نظر و تجربه خود را در صفحه ایجاد شده برای آن برند ثبت کنید. به این ترتیب می‌توانید کمک کنید سایر کاربران نیز انتخاب بهتری داشته باشند.
در ادامه 8 مورد از بهترین سایت‌های انتشار دهنده آگهی تبلیغاتی را معرفی می‌کنیم:
  1. تریبون
  2. تسمینو
  3. رایا مارکتینگ
  4. رپورتاژ ادز
  5. راش وب
  6. نوین
  7. ایران رپورتاژ
  8. سئوسل

از شما ممنونیم که تا به اینجای مطلب با ما همراه بودید. در صورتی که از محتوای این صفحه رضایت دارید پیشنهاد می‌کنیم سایر صفحات ما را نیز مورد بررسی قرار دهید:

سوالات متداول

چگونه بهترین سایت رپورتاژ آگهی را پیدا کنم؟

برای این کار لازم است که موارد مختلفی را بررسی کنید. شامل قیمت، کیفیت سایت های انتشار دهنده، نظرات ثبت شده، و بسیاری موارد دیگر که در این صفحه توضیح خواهیم داد.

آیا می‌توانم به صورت رایگان آگهی تبلیغاتی منتشر کنم؟

این امکان وجود دارد که در برخی سایت ها مانند ویرگول، مداد و … به صورت رایگان رپورتاژ منتشر کنید. در این صفحه لیست کامل آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

ثبت نام رایگان سایت

ثبت نام رایگان بیزینس ها

ما اینجا هستیم تا برای رشد کسب و کارتان به شما کمک کنیم. هرچه شما بیشتر و بهتر پیشرفت کنید، ما نیز در کنار شما رشد می کنیم. ثبت نام در نت چین را یک پیشنهاد برد/برد در نظر بگیرید. چون این شانس را دارید تا بدون هزینه مشتریان خود را افزایش دهید.

ورود / ثبت نام