(241) کسب و کار
در این دسته بندی بهترین شرکتهای سئو در ایران و تهران را به شما معرفی میکنیم. در سالهای اخیر تعداد شرکتهای سئو در ایران رو به افزایش بوده است. بنابراین شما این امکان را خواهید داشت تا از بین طیف گسترده شرکتها، بهترین گزینه را انتخاب کنید. میتوانید از طریق نت چین تمامی سایتهای سئو کار فعال را در تهران، کرج و سایر شهرها زیر نظر داشته، از طریق شماره با آنها تماس گرفته و یا کامنتهای ثبت شده درباره آنها را بخوانید تا بتوانید با شرکت مناسبی برای انجام پروژه سئو قرارداد عقد نمائید.
قبل از انجام هر کاری ابتدا لازم است هدف خود را تعیین کنید. در سئو این موضوع نیز اهمیت دارد. (در غیر این صورت بهترین شرکت سئو در ایران نیز نمیتواند کمکی به شما کند)!
به عنوان مثال، ممکن است هدف شما از سئو رسیدن به صفحه اول گوگل، هدف شخص دیگر رسیدن به 4 رتبه بالای صفحه و هدف شخص دیگر رسیدن به رتبه 1 گوگل باشد.
با توجه به تعیین هدف خود میتوانید از بین شرکتهای مناسب گزینهای را انتخاب کنید.
ممکن است شما بخواهید تنها به مدت 2 سال روی سئو وب سایت خود کار کنید. (با این که کار اشتباهی است، اما هدفی است که صاحب کسب و کار انتخاب کرده).
یا اینکه بخواهید هدفی بلند مدت 10 سال یا بیشتر انتخاب کنید که بتواند همواره شما را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهد.
برخی کارفرمایان برای فروش بیشتر، برخی دیگر برای برندسازی و برخی برای نمونه کار سئو انجام میدهند که همه این موارد مربوط به هدف داشتن در سئو است.
بنابراین بدون اتلاف وقت همین امروز هدف خود را تعیین کرده و سپس برای ارتباط با بهترین شرکت های سئو اقدام کنید.
اگر در این زمینه تحقیق کرده باشید، احتمالا شنیدهاید که سئو پرهزینه است و شرکتهای سئو مبالغ زیادی برای ارائه خدمات میگیرند.
ممکن است در یک سال برای سئو وب سایت خود بخواهید حداقل 100 میلیون تومان خرج کنید. (که در زمینه سئو حرفهای مبلغ بالایی نیست).
اگر نمیتوانید بودجه بالایی برای وب سایت خود درنظر بگیرید، پیشنهاد میکنیم از سایتهای فریلنسری استفاده کنید. فریلنسرها، هزینههای یک شرکت را ندارند و عموما با مبالغ کمتر میتوانید کسب و کار اینترنتی خود را در نتایج جستجو بهبود دهید.
سئو یک پروسه طولانی است و بهتر است قبل از شروع روی بخش سرمایه فکر کنید. ممکن است بعد از گذشت 6 ماه و به طور مثال با هزینه 50 میلیون تومان نیز نتیجه مناسبی دریافت نکنید!
با این حال اگر شما برای یک سال 200 میلیون روی سئو هزینه کنید، ممکن است مبلغ چند برابر هزینه انجام شده را کسب کنید. در صورتی که شرکت بتواند کال تو اکشنهای مناسب و جایگاه مناسب در نتایج جستجو را برای شما به ارمغان بیاورد.
سئو یک پروسه همیشگی است و شما نمیتوانید بعد از اینکه جایگاه مناسبی بدست آوردید، با این پروسه خداحافظی کنید.
به عنوان مثال، یک تیم فوتبال را درنظر میگیریم. اگر این تیم کاملا جایگاه مناسبی داشته باشد و بخواهد به خاطر کاهش هزینهها بدون مربی ادامه دهد قطعا در طول زمان به مشکل خواهد خورد.
بهینه سازی وب سایت مسالهای نیست که به مدت یک یا دو سال انجام شود. بلکه این پروسه همیشگی خواهد بود.
برای انتخاب بهترین شرکت سئو لازم است مواردی را درنظر بگیرید. با این کار میتوانید خروجی بهتری داشته باشید. در ادامه درباره این موارد توضیح میدهیم.
روز به روز به تعداد سایتهای سئو در ایران افزوده میشود. این اتفاق به رقابتی شدن این صنعت و کمتر شدن هزینهها نیز کمک میکند. اگر شرکتی با قیمت کمتر حاضر به انجام کاری شود، ممکن است بسیاری از شرکتها برای ماندن در گوی رقابت نیز دست به کاهش قیمت ببرند.
به همین دلیل رقم دقیقی نمیتوان مشخص کرد. اما ما در نت چین بیش از 150 شرکت را به شما معرفی میکنیم. نت چین در زمینه معرفی کسبوکارهای اینترنتی فعالیت دارد و هدف ما این است تا بهترین گزینهها را برای برطرف کردن نیازتان به شما معرفی کنیم.
ممکن است زمانی که شما این متن را میخوانید تعداد بیشتری نیز در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده باشند.
بنابراین از نظر گزینه، محدودیتی ندارید.
در زمینه شرکتهای خدمات دهنده سئو نمیتوان مشخص کرد که نمودار نمایش داده شده توسط چه شرکتی بدست آمده است.
بنابراین میتوانید از شرکت مذکور، با مشتریان گذشته آنها ارتباط برقرار کنید تا مطمئن شوید که از تخصص بالایی برخوردارند.
توجه داشته باشید که تصاویر نمونه کارها حتما بلند مدت باشند و شرکتها نتوانند چیزی را از شما مخفی کنند. ممکن است در بازه زمانی مشخص تعداد جستجوی آنها به صورت طبیعی افزایش یافته باشد.
به عنوان مثال، در زمینه سایتهای آرایشگری، هر سال قبل از عید تعداد ایمپرشن و کلیک آنها تا 80% افزایش مییابد. به این دلیل ساده که مردم رنگ موی سال و ناخنهای طرح جدید را جستجو میکنند. اما این میزان محبوبیت در پایان ماه فروردین از بین میرود.
ممکن است شما در نمودارها چنین تصاویری را دیده باشید که با زحمت اندک و تنها ایجاد 2 یا 3 مقاله به وجود آمده باشند.
نمونه کارها برای انتخاب شرکتهای سئو گوینده همه چیز هستند. دقیقا مانند صورت حساب مالی که گوینده اقدامات و فعالیتهای شرکتها است.
نظرات کاربران فقط برای خرید محصول استفاده نمیشود، بلکه این نظرات روی زمینههای خدماتی تاثیر گذارند.
حتما در بین اعضای خود شنیدهاید که میگن فلان مکانیک خیلی کارش خوبه. یا فلان برقکار محشره.
این موضوع برای انتخاب سایت سئو نیز تاثیر گذار است. شما میتوانید در شبکههای اجتماعی نظرات کاربران درباره شرکت مورد نظرتان را جویا شوید.
همچنین ما در نت چین فضایی ایجاد کردهایم تا کاربران نظراتشان را درباره شرکتهایی که با آنها همکاری کردهاند یا فروشگاههایی که از آنها خرید کردهاند، بیان کنند. بدون شک ما پاسخگوی اعمال شرکتها نیستیم و اگر شما از شرکتی رضایت نداشتید به راحتی میتوانید در نت چین نظر خود را اعمال کنید.
همچنان نظرات ثبت شده درباره شرکت در گوگل مپ نیز میتوانند کمک کننده باشند. فراموش نکنید که آنها را نیز چک کنید.
قطعا شنیدهاید که شرکتهای سئو میگن "رتبه 1 گوگل تضمینی"، این حرفارو بریزید دور.
از این خبرا نیست.
سئو یک زمینه کاملا رقابتی است و شما نمیتوانید از کسی تضمین رتبه بگیرید.
حتی در زمینه فرمول 1، لوئیس همیلتون معروف هم نمیتواند به شما تضمین قهرمانی بدهد.
در زمینه رقابت هیچگاه تضمینی وجود ندارد.
شرکتهای سئو حرفهای هیچگاه تضمین رتبه نمیدهند و با این مساله به شدت مخالف هستند. بنابراین همواره تلاش کنید تا قراردادهایی بلند مدت و حداقل بیشتر از 1 سال ببندید.
توجه داشته باشید که پروسه سئو ممکن است بنابر هر پروژه تغییرات داشته باشد و زمانهای متفاوتی نیز برای آن در نظر گرفته میشود.
علاوه بر این موارد، اگر بخواهید در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو بدرخشید، باید به صورت طولانی مدت این کار را ادامه دهید. و این دلیل دیگری است که قراردادهای بلند مدت امضا کنید.
مثال "هرچقدر پول بدی همونقدر آش میخوری" همهجا صدق میکنه.
اگه بخواین با کمترین هزینه ممکن سئو سایتتون رو جلو ببرید، ممکنه با مشکلات عمدهای مواجه بشید.
مشکل شماره 1 از این قرار است که شرکت سئو مورد نظر شما نمیتواند وقت زیادی برای سایت بگذارد. اگر با فریلنسر هم کار کنید موضوع همین طور خواهد بود.
مورد دوم این است که خدمات اضافی مانند تولید محتوا، رپورتاژ، استفاده از کانالهای بازاریابی درمیان نخواهد بود.
همچنین ممکن است اصلا آموزشی نیز برای شما در این زمینه وجود نداشته باشد. چون شرکت مذکور سود خاصی از ارائه خدمات نمیبرد.
حتی ممکن است با بودجه خیلی محدود کسی با شما همکاری نکند! در این صورت حتما پیشنهاد میکنیم با مشاهده آموزشهای رایگان مهارتهای خودتان را افزایش دهید. اگر نمیتوانید این کار را انجام دهید، بنابراین چارهای نیست جز افزایش بودجه سئو.
بهتر است شرکتهای سئویی را انتخاب کنید که مشتاق به آموزش دادن هستند.
درنظر داشته باشید که این شرکتها چنین پیشنهاداتی ارائه نمیکنند، اما به این دلیلی نیست که علاقهای به آموزش دادن نداشته باشند.
اگر افراد حرفهای در این سازمان حضور دارند که میتوانند به شما کمک کنند تا سئو سایت را در مجموعه خود انجام دهید، بهتر است همکاری با این شرکتها را از دست ندهید.
زمانی که شخصی از مجموعه شما مهارت انجام عملیات سئو را داشته باشد، شرکتهای سئو میتوانند به عنوان ناظر با شما همکاری کنند. به عنوان مثال، به صورت ماهانه، هفتگی و یا به دلخواه شما جلسات برگزار شده و مشکلات برطرف خواهند شد.
سئو خارجی به عملیاتی گفته میشود که خارج از دامنه یا وب سایت شما انجام میشود. به عنوان مثال، فعالیت درشبکههای اجتماعی.
در صورتی که با شرکتهای سئو همکاری داشته باشید، خدمات سئو خارجی یکی از اصلی ترین مواردی است که انجام میشود.
به صورت خلاصه سئو خارجی شامل موارد زیر میشود:
سئو داخلی به فعالیتهایی گفته میشود که در دامنه یا وب سایت شما انجام میشود. به عنوان مثال، تگ تایتل.
از اصلی ترین مواردی که در شروع کار وب سایت باید درنظر بگیرید همین سئو داخلی است. در صورتی که شما سئو خارجی قوی داشته باشید و به سئو داخلی اهمیتی ندهید، موفقیت شما امکان پذیر نیست. البته بر عکس این موضوع نیز صدق میکند.
فعالیتهای سئو داخلی شامل موارد زیر میشوند:
به عملیات فنی که روی وب سایت انجام میشود سئو تکنیکال گفته میشود. به عنوان مثال، سرعت سایت.
شرکتهای سئو قادر هستند تا مشکلات بخش تکنیکال وب سایت شما را برطرف کنند. همچنین در بررسی و آنالیز آنها نیز تبحر دارند.
در صورتی که وب سایتی مشکلات تکنیکال گستردهای داشته باشد شانس خوبی برای رتبه گرفتن ندارد. به عنوان مثال، اگر با رقیب از خود از نظر سئو داخلی و سئو خارجی برابر باشید، اگر سرعت صفحات آنها بهتر از شما باشد، شانس رتبه گرفتن شما کمتر است.
بنابراین بهتر است برای بخش فنی وب سایت خود نیز اهمیت بالایی قائل باشید.
به طور کلی سئو تکنیکال شامل موارد زیر میشود:
یک شرکت سئو خوب باید بتواند در زمینه مشاوره نیز به درستی عمل کند. به عنوان مثال، اگر قرار باشد با آنها به عنوان ناظر همکاری کنید تا عملکرد سئو مجموعه شما را بررسی کنند، باید بتوانند به نکات مهم و جزئی اشاره کنند.
بنابراین تصمیم گیری مناسب برای عملکرد حال حاضر و آینده از مهمترین مواردی است که شرکتها باید آن را داشته باشند.
قبل از تصمیم گیری و انتخاب شرکت مناسب این موارد را در نظر داشته باشید تا بتوانید خروجی مناسبی از پروژه مد نظر خود دریافت کنید.
سئو نقاط قوت بسیاری دارد، اما مانند هر چیزی، سئو نیز معایبی دارد.
به طور کلی در ادامه به مزایا و معایب بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و کاربر اشاره میکنیم.
قبلتر نیز اشاره کردیم که تضمینی در سئو وجود ندارد. اگر شرکتی چنین تضمینی به شما میدهد، بهتر است با آنها همکاری نکنید.
چنین تضمینی همانند این مثال است که مربی تیم فوتبال تضمین بدهد هر سال قهرمان میشود. چون در رقابت نمیتوان از چنین چیزی مطمئن شد.
بنابراین با اطمینان میگوییم که هیچ تضمینی در سئو وجود ندارد و اگر شما در کلمه کلیدی رتبه 1 را در اختیار دارید، این جایگاه برای همیشه در اختیار شما نخواهد بود.
به همین دلیل است که میگوییم سئو یک پروسه همیشگی است.
سئو پروسهای است که برای همیشه باید انجام شود.
به عنوان مثال، شما همواره باید محتوای وب سایت خود را بروز رسانی کنید.
یا همیشه لازم است مشکلات وب سایت را بررسی کرده و در صورت وجود آنها را برطرف نمائید.
ممکن است مواردی جدید (مانند آپدیت می 2021 الگوریتمهای گوگل) که سرعت سایت در بین فاکتورهای رتبه دهی قرار گرفت نیز باعث بشود استراتژی سئو خود را تغییر دهید.
بنابراین باید بدانید که سئو اجتناب ناپذیر است و همواره باید برای بهبود آن تلاش کنید.
سئو را به چشم کیفیت بالا برای یک رستوران درنظر بگیرید. و این مسئولیتی است که همیشه در حال انجام است.
با توجه به این که در این دسته بندی از نت چین تمامی شرکتهای سئو ایران را به شما معرفی کردهایم، در ادامه به برترین شرکت های سئو اشاره میکنیم.
هرکدام از آنها سالها در این زمینه فعالیت دارند و همکاری با آنها به منزله دریافت کیفیت مناسبی میباشد.
در صورتی که معتقد هستید محتوای این صفحه برای شما مفید بوده پیشنهاد میکنم سایر صفحات ما در نت چین را نیز مورد بررسی قرار دهید:
فاکتورهای مهمی همچون نمونه کار، سابقه شرکت، میزان تخصص، آموزش و بسیاری موارد دیگر به شما کمک میکنند تا بهترین شرکت سئو را برای همکاری انتخاب کنید.
کاملا بستگی دارد. ممکن است شما با هزینه پایین بتوانید موفق شوید، اما گاهی اوقات با هزینه بالا نیز موفقیت چشمگیری بدست نیاورید. به موضوعاتی همچون میزان رقابت، زمینه کاری شما و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد و بهتر است این برآورد را به شرکتهای سئو بسپارید.
شما میتوانید از طریق همین صفحه، وارد صفحات شرکتها شده و اطلاعات آنها را مشاهده کنید. همچنین میتوانید نظرات ثبت شده درباره آنها را بخوانید تا راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید. اگرچه میتوانید در شبکههای اجتماعی نیز درباره آنها تحقیق کنید. همچنین نظرات ثبت شده در گوگل مپ نیز به شما کمک خواهد کرد.
بستگی به اهداف شرکت دارد. بهتر است شما در تیم خود، تولید کننده محتوا داشته باشید که با بیزینس شما آشنایی کامل داشته باشد. به عنوان مثال، یک متخصص سئو نمیتواند در زمینه پزشکی یا کشاورزی مطالب مفیدی تولید کند. بهتر است وظیفه تولید محتوا را به شرکتهای تولید محتوا بسپارید.
مهمترین نکته این است که مطمئن شوید به لوازم شما آسیبی وارد نشود. از شرکتها تضمین بخواهید که لوازم سالم به شما تحویل داده شوند. همچنین برای پایین آوردن ریسک، تاریخچه فعالیت آنها را مورد بررسی قرار و کیفیت خدمات دهی آنها را نیز بسنجید.
ما اینجا هستیم تا برای رشد کسب و کارتان به شما کمک کنیم. هرچه شما بیشتر و بهتر پیشرفت کنید، ما نیز در کنار شما رشد می کنیم. ثبت نام در نت چین را یک پیشنهاد برد/برد در نظر بگیرید. چون این شانس را دارید تا بدون هزینه مشتریان خود را افزایش دهید.
ورود / ثبت نام