فروشگاه اینترنتی استایل آپ ارائه کننده انواع لوازم جانبی مخصوص موبایل، تبلت، ساعت هوشمند میباشد. میتوانید محصولاتی همچون هندزفری، کابل شارژ، شارژر و سایر موارد را در وب سایت ما تهیه کرده و حتی این شانس را خواهید داشت آنها را با تخفیف بخرید. تمام تلاش تیم ما این است تا محصول خریداری شده شما را به سرعت تحویل دهیم.
با مطرح کردن پرسش خود از ساير کاربران و کارشناسان کسب و کار پاسخ خود را دريافت خواهيد کرد
نظرات کاربران در سطح وب و سوشیال مدیا در مورد کسب و کار
ما اینجا هستیم تا برای رشد کسب و کارتان به شما کمک کنیم. هرچه شما بیشتر و بهتر پیشرفت کنید، ما نیز در کنار شما رشد می کنیم. ثبت نام در نت چین را یک پیشنهاد برد/برد در نظر بگیرید. چون این شانس را دارید تا بدون هزینه مشتریان خود را افزایش دهید.
ورود / ثبت نام
سلام دوستان وقت بخیر .بنده در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ از فروشگاه استایل آپ دو قلم کالا خریدم. بعد از گذشت حدوداً ۱۰ الی ۱۳ روز سفارشم رو پیگیری کردم و وارد سایت استایل آپ شدم با پشتیبانی تماس گرفتم .هیچ جوابی دریافت نکردم و به پشتیبانی پیام دادم.اما جوابی ندادن. بعد از گذشت یک روز مجدداً پیام دادم این بار پیام من رو چک کردند اما هیچ جوابی دریافت نکردم. بعد از حدود سه روز مجبور شدم در سایت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی شکایت خودم رو ثبت کنم بعد از حدود دو ساعت شکایت من پاسخ داده شد توسط فروشگاه و گفته شد که بسته رو فرستادن و مشکلی وجود نداره بعد از حدود ۲ یا ۳ روز بنده بستهام را از اداره پست دریافت کردم و متاسفانه یکی از اقلام سفارشی برای سفارش من نبود و به اشتباه ارسال شده بود به پشتیبانی پیام دادم و مجدد شکایت قبلیم رو ادامه دادم. پشتیبانی با بنده تماس گرفت و گفتند که اجازه بدید چک کنیم تا ببینیم درست هست کالایی که برای شما فرستادیم یا نه و از من درخواست عکس کردند از کالای اشتباه براشون بفرستم. در نهایت پذیرفتند که کالا رو پس بگیرند. بنده به اونها گفتم که هم هزینه پست هست هم هزینه خود کالا و هزینه رفت و آمد تا خود پست چون بنده شاغل هستم و نیازمنده که مرخصی بگیرم و با تاکسی به دفتر پستی برم.پشتیبانی قبول نکرد .و همچنان منتظرم ببینم تا شکایتم به کجا میرسه. چیزی که مهم هست در کسب و کارها احترام به مشتری و وقت مشتری هست. این فروشگاه علاوه بر اینکه چندین روز وقت بنده رو تلف کرد و باعث شد که دوبار به پست مراجعه کنم و کلی از وقت من در نهایت با ثبت شکایت و غیره و تماس تلفنی با فروشگاه و تماس در تلگرام گرفته شه کلی هم هزینه مالی رو دوشم گذاشت. چیزی که مهم هست وقت مشتری هست که این فروشگاه هیچ ارزشی برای وقت مشتری قائل نیست و پیشنهاد میکنم به هیچ وجه از این فروشگاه خرید نکنید چرا که علاوه بر عمرتون و زمان ارزشمندتون پول خودتون رو هم به باد میدین چه این پول هزار تومان باشه چه میلیونها تومن باشه. این تجربهای بود که من از این فروشگاه داشتم ممنون از اینکه وقت ارزشمندتون رو برای مطالعه این کامنت گذاشتین.