تهران خودرو

تهران خودرو

1، 2، 3 ماشینتو سوار شو 02188712187

توضیحات کسب و کار

*با کمترین سرمایه صاحب خودرو شوید* سایت تهران خودرو با تلاش تیم حرفه و توانمند خود با بیش از 10 سال تجربه، با ارایه ترکیبی از خدمات حرفه خودرویی، وبا تکمیل زنجیره ی تأمین خودرو و تأمین سرمایه و خدمات کارشناسی خودرو ، شما را در کمترین زمان و با کمترین سرمایه صاحب خودرو خواهد کرد شرکت تهران خودرو هوشمند کارا با تجربه ای درخشان در زمینه خودرو با شماره ثبت 587330 صاحب امتیاز معتبر ترین برند فروش اقساطی خودرو ” تهران خودرو “Tehrankhodro.ir” یکی از شرکت های معتبر و فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور میباشد که بهترین خودرو ها در برند ها و مدل های خارجی و همچنین ایرانی را آن هم با بهترین شرایط با فروش اقساطی و معاوضه و… به مشتریان خود تقدیم مینماید… برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش اقساطی خودرو های صفر و کار کرده میتوانید در سایت تهران خودرو ثبت نام نمایید تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند و یا میتوانید به دفتر تهران خودرو به نشانی : تهران – خیابان وزرا – بین خیابان سوم و پنجم – پلاک 35 مراجعه نمایید.

فعالیت‌های کسب و کار

معرفی شخص صاحب امتیاز کسب و کار

آقای محمدزاده آقای آقایی

نظرات

1+5
امتیاز شما به این کسب و کار
مزایا
با زدن دکمه Enter اضافه نمایید
معایب
با زدن دکمه Enter اضافه نمایید

آخرین تجربه های ثبت شده درباره تهران خودرو

کیوان

خرید اقساطی دنا پلاس از تهران خودرو بهترین توصیه اییه که میتونم بهتون بکنم اینم در مورد باید ها و نباید های خرید اقساطی خودرو https://tehrankhodro.ir/car-leasing/

تهران خودرو با تحویل یک ساعته به من ماشین اقساطی داد

پرسش و پاسخ

با مطرح کردن پرسش خود از ساير کاربران و کارشناسان کسب و کار پاسخ خود را دريافت خواهيد کرد

هنوز هیچ سوالی در مورد این کسب و کار وجود ندارد.

نظرات کاربران خارج از نت چین

نظرات کاربران در سطح وب و سوشیال مدیا در مورد کسب و کار

هنوز هیچ نظری در مورد این کسب و کار وجود ندارد.

عکس شعار تبلیغاتی نت چین

ثبت نام رایگان بیزینس‌ها

ما اینجا هستیم تا برای رشد کسب و کارتان به شما کمک کنیم. هرچه شما بیشتر و بهتر پیشرفت کنید، ما نیز در کنار شما رشد می کنیم. ثبت نام در نت چین را یک پیشنهاد برد/برد در نظر بگیرید. چون این شانس را دارید تا بدون هزینه مشتریان خود را افزایش دهید.

ورود / ثبت نام