بهترین سایت تبلیغات اینترنتی (+معرفی 7 سایت)

بلاگ

در فضای رسانه‌ای امروز، امکان ارتباط با مشتریان بالقوه مانند گذشته آسان نیست. بازاریابی گسترده فضا را برای رساندن پیام برند به مشتریان، سخت‌تر از همیشه کرده است. در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین سایت های تبلیغات اینترنتی را به شما معرفی کنیم. نکته قابل توجه رایگان بودن این خدمات است که می‌توانید بدون هزینه شانس خود برای جذب مشتری اینترنتی را افزایش دهید.

چرا باید به تبلیغات اینترنتی اهمیت بدهیم؟

با توجه به تحقیقی که سایت Statista انجام داده، بیش از 5 میلیارد از جمعیت جهان از اینترنت استفاده می‌کنند. همچنین در تحقیق دیگری که از طریق ویکی پدیا منتشر شده، بیش از 70 میلیون از جمعیت ایران از اینترنت استفاده می‌کنند.
شما به عنوان صاحب کسب‌وکار، مسئول بخش تبلیغات و بازاریابی، حاضر هستید از یک بازار حداقل 70 میلیونی به راحتی گذر کنید؟ پاسخ احتمالا خیر است.
دسترسی به 0.1 درصد از این جمعیت برابر با 70000 نفر است‌ بنابراین با ایجاد یک یا چند تبلیغ، شانس مناسبی برای جذب یا جلب توجه بخشی از این جمعیت خواهید داشت.
به غیر از فلسفه این آمار، بارها در کتاب‌های مختلف پیشنهاد شده تمامی کسب‌وکارهای اینترنتی تبلیغات انجام دهند تا در ماراتون رقابت باقی بمانند. در صورتی که مخاطبین زیادی به سایت شما مراجعه نکنند، شما این امکان را ندارید که فروش بالایی تجربه کنید. و در صورتی که این اتفاق به صورت طولانی مدت رخ دهد، به احتمال زیاد کسب و کار از دور رقابت خارج خواهد شد.
به طور کلی در هر 5 سال از هر 10 کسب و کار جدید، فقط یکی از آنها باقی می‌ماند. که از بین رفتن این 9 کسب‌وکار بی دلیل نیست. قطعا تبلیغات و جذب مشتری یکی از اصلی‌ترین دلایل این اتفاق است.
البته که دلایل دیگر نیز در این اتفاق دخیل هستند؛ اما نمی‌شود نقش تبلیغات و بازاریابی را کم‌رنگ دانست.
بنابراین بهتر است برای فعالیت در فضای اینترنتی به تبلیغات مناسب با توجه به شرایط بیزینس خود توجه کنید.
ما قصد داریم خدماتی به شما معرفی کنیم که بدون پرداخت هزینه امکان جذب مخاطب و بیشتر شناخته شدن را داشته باشید.
بنابراین تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

نت چین - معرف سایت‌های ایرانی

ما در نت چین به معرفی بهترین سایت‌های ایرانی می‌پردازیم.
تنها کافیست در نت چین ثبت نام کرده تا به صورت رایگان کسب و کار اینترنتی خود را به مخاطبین بالقوه‌تان معرفی کنید.
در حال حاضر تنها کسب‌وکارهایی که دارای وب‌سایت هستند می‌توانند در نت چین نمایش داده شوند. به این معنی است که کسب و کار اینترنتی که وب‌سایتی نداشته باشد، در این وب‌سایت نمایش داده نمی‌شود.
دسته بندی‌های متنوعی با توجه به شرایط کسب‌وکارها ایجاد شده و به راحتی از طریق فرم ثبت نام می‌توانید اطلاعات کاملی به مخاطبین بالقوه خود نمایش دهید.
 
معرفی سایت های ایرانی در نت چین
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این اطلاعات می‌توانند شامل آدرس سایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات تماس و بسیاری موارد دیگر باشند.
تمامی این امکانات را می‌توانید به صورت رایگان دریافت نمائید.
البته موارد دیگری نیز برای کمک به رشد سایت شما درنظر گرفته‌ایم که مهم‌ترین آنها ارائه بک لینک فالو و قرار گرفتن در بالاترین جایگاه دسته بندی مورد نظر شما می‌شود. لازم به ذکر است که این موارد در پلن رایگان قرار داده نشده.
پیشنهاد می‌کنیم برای مطلع شدن از جزئیات بیشتر به صفحه هزینه تبلیغات سایت مراجعه نمائید.
علاوه بر موارد بالا که در حال حاضر ارائه می‌شوند، قصد داریم در آینده‌ای نزدیک بخش پروپوزال را به سایت اضافه کنیم، تا کسب‌وکارها به راحتی بتوانند اطلاعات کاملی به مشتریان بالقوه‌شان ارائه کنند.
 

چرا تبلیغات اینترنتی در نت چین؟

به عقیده ما یک دلیل اصلی وجود دارد که نت چین را برای تبلیغات اینترنتی به شما معرفی کرده‌ایم.
مرتبط بودن.
شما این امکان را خواهید داشت تا کسب و کار خود را در دسته‌بندی یا دسته‌بندی‌های مرتبط با زمینه فعالیت خود به مشتریان بالقوه نمایش دهید.
تلاش کرده‌ایم تا شرایطی ایجاد کنیم که صفحات ایجاد شده هم برای کاربران و هم برای کسب‌وکارها مناسب باشد.
همچنین این امکان وجود دارد که در یک فضا، به پرسش‌های کاربران پاسخ داده شود و نظرات آنها نیز بدون کم و کاستی ثبت شود.
یکی دیگر از دلایل که برای کسب‌وکارهای اینترنتی مناسب است، رایگان بودن این شیوه تبلیغاتی است. به راحتی با ایجاد اکانت می‌توانید اطلاعات مربوط به سایت خود را وارد نمائید. برای انجام این کار نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست.
همچنین دلیل مهم دیگر که ممکن است برای سایت شما مناسب باشد، جذب بک‌لینک است. شما به صورت رایگان این امکان را خواهید داشت تا با ثبت نام در نت چین، آدرس سایت خود را نیز ثبت کرده و بک لینک دریافت کنید.

مزایای تبلیغات سایت در نت چین

پس از ثبت نام و ثبت اطلاعات سایت، یک صفحه اختصاصی برای کسب و کار شما ایجاد می‌شود.
در این صفحه اطلاعات کاملی همچون اطلاعات تماس نمایش داده می‌شود.
علاوه بر آن، بخشی برای ثبت نظرات کاربران و همچنین بخش پرسش و پاسخ نیز وجود دارد. کسب‌وکارها این امکان را خواهند داشت تا به پرسش‌های ایجاد شده پاسخ دهند؛ اما امکان حذف یا ویرایش هیچ‌کدام از نظرات و سوال‌ها را ندارند.
همچنین بخشی برای ارائه خدمات یا محصولات در نظر گرفته‌ایم که در آینده‌ای نزدیک به امکانات سایت اضافه می‌شود. به این ترتیب، می‌توانید در صفحه ایجاد شده برای برند خود، محصولات یا خدمات برند را به مشتریان بالقوه معرفی کنید.
همانطور که در بالاتر اشاره شد، ما قصد داریم یک بخش پروپوزال یا رزومه شرکتی به سایت اضافه کنیم تا در صورت نیاز بتوانید اطلاعات کاملی از کسب و کار خود به مشتریان بالقوه ارائه کنید.
ما در نت چین همواره در تلاش هستیم تا خدمات بهتر و کامل‌تری به شما مخاطبان گرامی ارائه کنیم.
در ادامه به برخی از سایت های تبلیغاتی در ایران اشاره می‌کنیم.

سایر سایت‌های تبلیغاتی اینترنتی

برای اینکه گزینه‌های بیشتری برای تبلیغات در اختیار داشته باشید، چندین وب‌سایت دیگر را به شما معرفی می‌کنیم. (که ممکن است از گذشته با بسیاری از آن‌ها آشنا باشید).
شما می‌توانید با مراجعه به هرکدام از این وب‌سایت‌ها، امکانات متنوعی برای تبلیغ وب سایت خود دریافت نمائید.
بهترین سایت ها برای تبلیغات اینترنتی شامل لیست زیر می‌شوند:
  1. دیوار
  2. شیپور
  3. ترب
  4. ایمالز
  5. با سلام
  6. یکتانت
  7. مدیا اد
ممنونیم از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله دیگر ما درباره بهترین سایت های بازاریابی اینترنتی را بخوانید. با مطالعه این مطلب می‌توانید شانس خود برای فروش بیشتر را افزایش دهید.
همچنین فراموش نکنید که نظر خود را در انتهای این صفحه ثبت نمائید. تلاش می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهیم.

سوالات متداول

چه کسب و کارهایی می‌توانند در نت چین ثبت نام کنند؟

با توجه به دسته‌بندی‌های ایجاد شده، تقریبا تمامی سایت های ایرانی می‌توانند در نت چین ثبت نام کنند.

این شیوه تبلیغاتی چه هزینه‌ای دارد؟

به صورت پیش‌فرض شما می‌توانید از پلن رایگان نت چین استفاده کنید و در صورتی که مزایای بیشتری بخواهید، لازم است که یکی از پلن‌های ما را تهیه نمائید.

مزایای استفاده از این روش تبلیغاتی چیست؟

صفحه‌ای اختصاصی برای هر کسب‌وکار ایجاد می‌شود که شامل اطلاعاتی همچون اطلاعات تماس، معرفی محصولات یا خدمات، انتشار نظرات کاربران و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 3