بهترین سایت های خرید کولر گازی (+10 فروشگاه برتر)

بلاگ

اگر ساکن استان‌های شمالی و جنوبی کشور باشید به دلیل شرجی بودن هوا چاره‌ای جز تهیه کولر گازی ندارید. اما در سایر استان‌ها نیز این محصول با استقبال بالایی مواجه بوده، با اینکه قیمتی به مراتب بالاتر از نسخه‌های آبی دارد.

فهرست مطالب

     

    کسب‌وکارهای اینترنتی خرید این محصول را به کلی آسان کرده‌اند و در ادامه قصد دارم که بهترین سایت های خرید کولر گازی را به شما معرفی کنم.

    کول یدک

    کول یدک به عنوان فروشگاه قطعات کولر گازی فعالیت دارد و این امکان را ایجاد کرده تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن قطعه مورد نیاز خود را سفارش دهید. در صورتی که نیاز به خرید لوازم کولر گازی دارید، یکی از گزینه‌های مناسب کول یدک است که می‌توانید با تخفیفات متنوع و ضمانت بازگشت کالا خرید خود را انجام دهید.

    اگر قصد فعالیت در این زمینه کاری را نیز داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم شرایط فروش عمده قطعات کولر گازی را از کارشناسان این مجموعه بپرسید. 

    دیجی کالا

    بدون شک دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران به شمار می‌رود و در این زمینه نیز محصولات متنوعی را ارائه می‌کند. در واقع شما می‌توانید کالای مورد علاقه خود را از بین حداقل 600 گزینه انتخاب کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. تخفیف‌های متنوعی نیز توسط دیجی کالا ارائه می‌شوند که در صورت نیاز می‌توانید از آنها بهره مند شوید. همچنین باید بدانید که حداقل 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت خرید از این برند را دریافت می‌کنید.

    همانطور که می‌دانید دیجی کالا در بسیاری زمینه دیگر نیز خدمات ارائه می‌کند که در صورت نیاز می‌توانید از لینک زیر وارد سایت شده و بررسی نمائید. یکی از مزیت‌های ویژه این فروشگاه این است که می‌توانید هزینه سفارش خود را درب منزل پرداخت کنید.

    آدرس سایت

    تکنولایف

    یکی دیگر از بهترین سایت های خرید کولر گازی تکنولایف به شمار می‌رود که بیش از 102 محصول را در این دسته بندی به شما معرفی می‌کند. باید بدانید که این برند نیز تخفیفات متنوع و جذابی ارائه می‌کند و پیشنهاد می‌کنم که جهت خرید محصولات آن را مورد بررسی قرار دهید. شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای اعمال شده در سایت، کالای مورد نظرتان را بر اساس برند سازنده یا بودجه در دسترس خود ببینید.

    بهترین سایت های خرید کولر گازی

    باید بدانید که تکنولایف یک فروشگاه بزرگ در ایران به شمار می‌رود و در زمینه‌های متنوعی فعالیت دارد. محصولات آن شامل گوشی موبایل هوشمند، لپ تاپ، تبلت، هندزفری، ساعت هوشمند، کامپیوتر و لوازم اداری و بسیاری محصول دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که تکنولایف یکی از بهترین سایت های خرید لوازم خانگی به شمار می‌رود.

    آدرس سایت

    بانه انتخاب

    در صورتی که قصد دارید کولرهای گازی تولید شده توسط بهترین برندهای دنیا را تهیه کنید، سایت بانه انتخاب یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به شمار می‌رود. کولرهای ال جی، جنرال، بوش و بسیاری مدل دیگر توسط این فروشگاه ارائه می‌شوند. همچنین ضمانت بازگشت وجه نیز ارائه شده تا در صورتی که از خرید خود رضایت نداشتید بتوانید مبلغ خرید را پس بگیرید.

    شما این امکان را دارید تا از هر کجای ایران سفارش خود را ثبت کرده و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. و همچنین می‌توانید مطمئن باشید که محصولات ارسال شده همگی تولید شده توسط بهترین برندها هستند. در صورتی که برای خرید به راهنمایی نیاز دارید پیشنهاد می‌کنم با پشتیبان سایت ارتباط گرفته یا از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان فروش صحبت کنید.

    آدرس سایت

    دما تجهیز

    از طریق وب سایت دما تجهیز نیز می‌توانید از بین تقریبا 500 محصول، کولر گازی مورد نظر خود را انتخاب نمائید. در صورتی که ساکن شهر تهران باشید می‌توانید به صورت حضوری نیز خرید خود را از این برند انجام دهید. باید بدانید که تخفیفات متنوعی نیز برای خرید محصولات در سایت دما تجهیز در نظر گرفته شده که در صورت نیاز پیشنهاد می‌کنم آنها را بررسی کنید.

    باید بدانید که این محصول فقط بخشی از محصولات این برند را تشکیل می‌دهد و موارد دیگری مانند کولر آبی، تصفیه هوا، اسپیلت مرکزی، پکیج، هوا ساز، تجهیزات کنتر و ایمنی، لوازم اداری، لوازم خانگی و بسیاری موارد دیگر ارائه می‌شود. پیشنهاد می‌کنم جهت اطلاع کامل از محصولات وارد سایت دما تجهیز شده و آنها را بررسی کنید.

    باید بدانید که این سایت یکی از بهترین سایت های تجهیزات ساختمان نیز به شمار می‌رود.

    آدرس سایت

    تهویه مهاجر

    یکی دیگر از بهترین سایت های خرید کولر گازی تهویه مهاجر به شمار می‌رود که این امکان را به شما می‌دهد تا از بین مدل‌های مختلف خرید خود را انجام دهید. همچنین تخفیف‌هایی نیز ارائه می‌شود تا بتوانید بخشی از مبلغ خرید خود را صرفه جویی کنید. شما می‌توانید از فیلترهای سایت استفاده کرده تا محصولات موجود را نسبت به بودجه‌ای که در نظر دارید بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را بخرید.

    تهویه مهاجر نیز فعالیت گسترده‌ای در سایر زمینه‌ها دارد که شامل کولر آبی، مینی چیلر، پکیج دیواری و زمینی، آب گرمکن، تجهیزات استخر و بسیاری موارد دیگر می‌شود. در صورتی که ساکن شهر تهران باشید می‌توانید به صورت حضوری از این فروشگاه در خیابان طالقانی خریدهای خود را انجام دهید.

    آدرس سایت

    سلام بابا

    سلام بابا یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای خرید انواع کولر گازی برند خارجی به شمار می‌رود و بیش از 50 محصول از این برندهای معتبر ارائه می‌کند. شما این امکان را دارید تا از سایت سلام بابا برای مقایسه محصولات استفاده کرده و بهترین گزینه ممکن را تهیه کنید. همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان خرید نیز استفاده کرده و با کارشناسان این برند ارتباط بگیرید.

    سایت سلام بابا در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت دارد که محصولات آن شامل انواع تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، قهوه ساز، قابلمه، کتری و بسیاری موارد دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که سلام بابا به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید مانیتور شناخته می‌شود.

    متاسفانه در زمان بروز رسانی این مقاله سایت سلام بابا از دسترس خارج شده و پیشنهاد می‌کنم برای ارتباط با این مجموعه از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

    دما پویا

    انواع کولرگازی‌های ایستاده (اسپیلت) و دیواری را می‌توانید به راحتی از طریق سایت دما پویا تهیه کرده و بسیاری از آنها نیز با تخفیف ارائه می‌شوند. باید بدانید که سایت دما پویا در این زمینه بیش از 15 سال تجربه داشته و در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید می‌توانید از تجربه کارشناسان آن بهره مند شوید.

    محصولات دیگری نیز توسط این فروشگاه ارائه می‌شود که شامل آبسرد کن، چیلر، کولر آبی، انواع قطعات، پمپ آب خانگی، دستگاه تصفیه آب و بسیاری موارد دیگر می‌شود. شما امکان خرید حضوری از این برند را خواهید داشت که در این صورت لازم است ساکن شهر تهران یا شهرهای نزدیک پایتخت باشید.

    آدرس سایت

    قیمت بانه

    همانطور که از نام این برند می‌توانید حدس بزنید، تمامی محصولاتی که در شهر بانه به فروش می‌رسند را به وسیله این فروشگاه اینترنتی می‌توانید خریداری کنید. انواع کولر گازی خارجی از جمله جنرال، سامسونگ و بسیاری موارد دیگر. باید بدانید که این فروشگاه حداقل 9 سال تجربه دارد و بیش از 4 سال است که فروش محصولات را به صورت اینترنتی آغاز کرده است.

    محصولات دیگری نیز می‌توانید از این فروشگاه تهیه کرده که شامل انواع یخچال، ظرفشویی، لباسشویی، مایکروویو، سیستم صوتی و بسیاری موارد دیگر می‌شوند. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی، شماره‌هایی در سایت درج شده و همچنین صفحه‌ای در نظر گرفته شده تا به شما عزیزان کمک کنند. باید بدانید که قیمت بانه به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید تلویزیون شناخته می‌شود.

    آدرس سایت

    قسطی کلاب

    قسطی کلاب یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه های اینترنتی کشور به شمار می‌رود و تمامی محصولات آن را می‌توانید به صورت اقساط تهیه کنید. در زمینه فروش کولر گازی نیز فعالیت دارد که پیشنهاد می‌کنم وارد سایت شده تا از نحوه قطعی کردن خرید خود مطمئن شوید.

    همچنین شما می‌توانید محصولات دیگری را از این برند به صورت اقساطی خرید کرده که در دسته بندی‌هایی مانند لوازم خانگی، کالای دیجیتال، لوازم اداری، بازی، سرگرمی، لوازم سازمانی، وسایل نقلیه و بسیاری موارد دیگر قرار گرفته‌اند.

    باید بدانید که قسطی کلاب یکی از بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی به شمار می‌رود.

    آدرس سایت

    انتخاب سنتر

    در صورتی که بخواهید از سایت انتخاب سنتر خرید کنید، تفاوتی ندارد که ساکن کدام شهر ایران عزیز هستید. شما می‌توانید بعد از نهایی کردن خرید، سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین اگر خرید اول خود را از این برند انجام دهید، هدیه ارسال رایگان نیز دریافت خواهید کرد. برای تهیه کولر گازی از انتخاب سنتر می‌توانید برندهای داخلی و یا خارجی را نسبت به نظر خود انتخاب نمائید.

    همچنین تخفیف‌هایی نیز دریافت خواهید کرد که با توجه به زمانی که این مطلب را می‌خوانید ممکن است این تخفیفات تغییر کرده باشند. باید بدانید که بیش از 400 کولر گازی به شما ارائه می‌شود تا بتوانید بهترین محصول نسبت به نیاز خود را تهیه نمائید.

    انتخاب سنتر در بسیاری از زمینه‌ها فعالیت دارد و محصولات آن شامل یخچال، فریزر، لوازم شستشو و نظافت، صوتی و تصویری، پخت و پز، نوشیدنی ساز و بسیاری موارد دیگر می‌شوند.

    آدرس سایت

    حرف نهایی

    امیدوارم که معرفی 10 تا از بهترین سایت های خرید کولر گازی بتواند به شما کمک کند تا نیاز خود را برطرف کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنم به صفحات دیگری که در این مقاله معرفی کردم سر بزنید و با برندهای مطرح دیگر در ایران آشنا شوید.

    امیدوارم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شود و از شما ممنونم که زمان گذاشتید و تا انتهای این مقاله با من همراه بودید.

     

    نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

    از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

    امتیاز : 5
    تعداد رای : 3