شرکت‌های بازاریابی اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی

امروزه تمامی کسب‌وکارها از قدرت اینترنت و به ویژه شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.
حتی شرکت‌های حمل و نقل، سایت‌های قالیشویی و از این قبیل بیزینس‌ها نیز در این زمینه فعالیت دارند.
بنابراین می‌توان بدون دانش از زمینه کسب و کار شما حدس زد که لازم است در این شبکه‌ها فعالیت داشته باشید.
خوشبختانه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام و … در ایران فعالیت دارند.
ما در این صفحه، سایت‌های فعال در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم.
نت چین این امکان را به شما می‌دهد تا باری فعالیت و دریافت خدمات یا خرید محصول در زمینه مورد نظرتان تحقیق کرده و وب‌سایت‌های بسیاری را بررسی نمائید.
پیشنهاد ما این است که تا انتهای این صفحه همراه ما بمانید تا بدانید سایت‌های اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی چه خدماتی به شما ارائه می‌کنند.

چه خدماتی می‌توانید از شرکت‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی دریافت کنید؟

احتمالا می‌دانید که کسب‌وکارهای اینترنتی به پلن‌ها یا روش‌های متنوعی برای جذب مشتریان بالقوه نیاز دارند.
عموما برای افزایش ترافیک وب سایت و بیشتر شدن شانس جذب مشتری از تکنیک‌های گوناگونی استفاده می‌شود.
یکی از شیوه‌های مهم استفاده از خدمات سایت‌های اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی است. با این کار، شما می‌توانید شانس افزایش ترافیک و جذب مشتریان بالقوه را افزایش دهید.
 
شرکت های بازاریابی اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی
 
البته شیوه‌های دیگری نیز برای رشد کسب‌وکارهای اینترنتی استفاده می‌شود. به عنوان مثال، خدمات شرکت‌های سئو که در نمایش وب سایت شما در صفحات جستجو تاثیر گذار است.
ممکن است برایتان سوال باشد که چرا باید از خدمات سوشیال مدیا استفاده کنیم؟
سوال بجایی است؛ با توجه به اینکه عموما شرکت‌ها مسئول شبکه اجتماعی در اختیار دارند.
خدمات شرکت‌های مدیریت و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای تمامی کسب و کارها مناسب نیست. از جمله کسب‌وکارهایی که خودشان فعالیت سوشیال مدیا را انجام می‌دهند.
اما بسیاری از کسب و کارها هستند که نتوانستند نیروی مناسبی در این زمینه پیدا کنند. و همچنین ممکن است فضا و اطلاعات مناسبی در این زمینه نداشته باشند.
بنابراین استفاده از خدمات این شرکت‌ها منطقی است. همچنین آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا فالوورها یا دنبال‌کننده‌های خود را افزایش دهید. به صورت کامل مدیریت کانال را برون سپاری کنید.
علاوه بر آن، می‌توانید تبلیغات در این شبکه‌ها را به شرکت‌ها بسپارید.
در ادامه بیشتر درباره خدماتی که دریافت خواهید کرد صحبت می‌کنیم.

افزایش دنبال کننده یا فالوور

از اصلی ترین اهدافی که در شبکه‌های اجتماعی می‌توان داشت، افزایش دنبال کننده یا اصطلاحا فالوورهاست.
در شبکه‌های مختلف، با نام‌های مختلفی نیز شناخته می‌شود. مثلا در یوتیوب با نام سابسکرایبر، در لینکدین با نام کانکشن.
 
افزایش فالوور یا دنبال کننده در سوشیال مدیا
 
هر صاحب کسب‌وکاری به دنبال افزایش تعداد دنبال‌کننده‌ها است. اما توجه داشته باشید که این افزایش نباید به هر قیمتی باشد!
احتمالا شعارهای تبلیغاتی مانند تضمین 10K فالوور اینستاگرام یا از این قبیل موارد را شنیده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم خام این موارد نشوید.
تنها کسی یا کسانی می‌توانند فالوور تضمین شده برای کانال شما پیدا کنند که خودشان صاحب همان اکانت‌ها باشند!
(یعنی آنها هزاران اکانت ساخته‌اند و خودشان با آن اکانت‌ها کانال شما را دنبال می‌کنند؛ اما خبری از فعالیت نیست).
البته همه شرکت‌ها این شکلی عمل نمی‌کنند. اما منظور ما این است که نمی‌توان تضمینی در افزایش فالوور داشت. کاربر روزی شما را دنبال می‌کند و روز دیگر تصمیم می‌گیرد که دیگه به این کار ادامه ندهد.
شعار تضمین افزایش فالوور شبکه‌های اجتماعی مانند این است که بخواهید پیمان ازدواجی را سر بدهید که طرفین هیچ علاقه‌ای به هم ندارند. درست است که این کار انجام می‌شود، اما فایده‌ای هم خواهد داشت؟!
بنابراین پیشنهاد می‌کنیم هیچ‌گاه به دنبال چنین شعارهایی نباشید. شرکتی را انتخاب کنید که به صورت طبیعی و با فعالیت‌های بازاریابی تعداد دنبال کننده‌های شما را افزایش دهد.
این امکان را خواهید داشت که در نت چین به جستجوی آنها بپردازید.
ما تا حد امکان تلاش کرده‌ایم تا سایت‌های خدمات دهنده شبکه‌ اجتماعی که شعارهای پوچ و فعالیت‌هایی مانند خرید فالوور را پیشنهاد می‌کنند به لیست سایت‌ها اضافه نکنیم.

هیچ‌گاه به سراغ خرید فالوور نروید

خرید فالوور در دنیای واقعی به این معناست که به کسی پول بدهید تا با شما ارتباط برقرار کند! تازه اگر حاضر به چنین کاری بشود.
هیچ‌وقت با خرید فالوور در شبکه‌های اجتماعی به جایی نمی‌رسید. در گذشته این کار مرسوم بود و به رشد پیج نیز کمک می‌کرد.
اما اکنون این چنین نیست.
به این دلیل که الگوریتم‌های Social Media کاملا هوشمند شده‌اند و نرخ تعامل و فعالیت هر صفحه را بررسی می‌کنند.
سال‌ها پیش در شرکتی کار می‌کردم که یک کانال تلگرام فعال داشت. من در آن زمان تجربه زیادی نداشتم، اما به جرئت می‌تونم بگم که روزانه 50K سابسکرایبر می‌گرفتیم و ممکن بود فردای همون روز 40K رو از دست بدیم.
البته که موندن اون 10K هم فایده‌ای برامون نداشت. شما فکر کنید کانالی دارید که روزانه داخلش 3 محتوا منتشر می‌کنید و از 200K سابسکرایبر کمتر از 50 تعامل دریافت می‌کنید!
(که البته خیلی از همون تعامل‌ها رو خودمون انجام می‌دادیم).
این امکان رو دارید که فالوور بخرید و هیچ مشکلی هم براتون به‌ وجود نمیاد؛ "اما چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی".
بهتر است هزینه‌ای که می‌خواهید برای خرید Follower درنظر بگیرید به مدیریت کانال و تولید محتوای صفحه اختصاص دهید.

مدیریت کانال اینستاگرام، تلگرام و …

همان‌طور که وب‌سایت‌ها نیاز به مدیریت دارند، سوشیال‌ها نیز باید مدیریت شوند و آنالیز‌های گوناگونی نیز روی آنها انجام می‌شود.
شرکت‌های بازاریابی اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی این امکان را دارند که کانال شما را مدیریت کنند.
این کار موارد متنوعی را شامل می‌شود. به عنوان مثال، بررسی و آنالیز پیج یکی از اصلی ترین کارهایی است که همواره باید انجام شود.
یا به عنوان مثال، Road Map یا مسیر مشخصی برای طی کردن باید مشخص شود. به این ترتیب هر روز می‌توان طبق اصول از پیش تعیین شده جلو رفت و انتظار نتایج مناسبی را داشت.
برای شما که صاحب کسب و کاری هستید، دریافت گزارش از فعالیت‌های انجام شده برای مدیریت پیج بسیار مهم است. همچنین شخص ادمین می‌تواند پیشنهادهایی به شما بدهد که ممکن است در جذب مشتری تاثیر گذار باشد.
پیشنهاد می‌کنیم از بخش مدیریت کانال به سادگی عبور نکنید و اگر خودتان این کار را انجام می‌دهید، همواره اطلاعات خود را بروز کنید.
در وب‌سایت‌هایی که در این صفحه معرفی کرده‌ایم، مطالب بسیاری در زمینه سوشیال مدیا وجود دارد. می‌توانید با مراجعه به آنها دانش خود در این زمینه را افزایش دهید.
همچنین اگر می‌خواهید هزینه‌ها را تا حد ممکن کاهش دهید، می‌توانید با یک شخص دورکار برای کارهای شبکه اجتماعی خود همکاری کنید.
در این صورت پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های فریلنسری ایرانی بازدید نمائید تا به این هدف دست یابید.

تولید محتوای صفحه

محتوای صفحه برگ برنده‌ای است که شما می‌توانید آن را در اختیار داشته یا نداشته باشید!
میلیاردها صفحه در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، اما درصد خیلی محدودی از آنها مورد علاقه کاربران هستند.
 
دریافت خدمات تولید محتوا از شرکت های بازاریابی اینستاگرام و شبکه های اجتماعی
 
شرکت‌های سوشیال متنوعی هستند که می‌توانند خدمات تولید محتوای پیج را ارائه کنند. همچنین شرکت‌های تولید محتوا نیز در این زمینه فعال هستند و در صورت نیاز می‌توانید با آنها نیز ارتباط برقرار نمائید.
موارد بسیاری هستند که باید درنظر بگیرید و از شرکت مذکور بخواهید آنها را اعمال کند.
به طور خلاصه در پروسه تولید محتوای صفحات اجتماعی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:
  1. مخاطبین شما چه کسانی هستند (پرسونای مخاطب)
  2. مخاطبین شما در چه شبکه‌ای فعال هستند و در چه زمانی فعالیت می‌کنند
  3. ارسال پیام مناسب به مخاطب (CTA یا فراخوان به اقدام)
  4. ایجاد آگاهی درباره خدمات/محصولات برند‌ 
  5. تحقیق و انتخاب هشتگ‌های مناسب فعالیت کسب و کار
پیشنهاد ما این است که حتما قبل از شروع همکاری، از تجربه شرکت خدمات بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مطمئن شوید. پیشنهاد می‌کنیم نظرات ثبت شده درباره آنها در نت چین، سوشیال مدیا و گوگل مپ را بخوانید.
اینگونه می‌توانید مطمئن شوید که آنها فعالیت حرفه‌ای دارند و مشتریان نیز از کار آنها راضی بوده‌اند.
در صورتی که شرکت مورد نظر فعالیت خاصی در شبکه‌های اجتماعی و سایر کانال‌ها ندارد و نظری نیز درباره آنها ثبت نشده، بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنید.

تبلیغات و بازاریابی 

یکی از اصلی ترین خدماتی که توسط آژانس‌‌های شبکه اجتماعی ارائه می‌شود، پلن‌های تبلیغاتی و بازاریابی است.
در صورتی که بخواهید در زمینه سوشیال دیده شوید، پیشنهاد می‌کنیم از پلن‌های تبلیغاتی شرکت‌ها استفاده کنید.
در صورتی که فقط برای تبلیغات از شرکت‌ها استفاده می‌کنید، بهتر است آمار و اطلاعاتی دقیق از کسب و کار خود به آنها بدهید.
 
خدمات تبلیغات و بازاریابی از شرکت های سوشیال
 
مواردی از جمله پرسونای مخاطب.
هر شبکه مناسب با مخاطبین خاص خود طراحی شده و حتما پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع تبلیغ، ابتدا تحقیقاتی انجام دهید.
به عنوان مثال، باید بدانید که مشتریان بالقوه شما در چه شبکه‌ای فعالیت دارند.
زمانی که صحبت از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌شود، عموما ذهن ناخودآگاه بسیاری از ما به سمت اینستاگرام می‌رود.
اما این شبکه ممکن است برای همه کسب‌وکارها مناسب نباشد.
خودمان را مثال می‌زنیم. ما در اینستاگرام فعالیت نمی‌کنیم؛ چون عموم مخاطبین ما در شبکه‌هایی همچون لینکدین و توئیتر هستند.
برعکس این موضوع نیز وجود دارد. به عنوان مثال، اگر شما در زمینه فروشگاه‌های بازی و سرگرمی فعالیت دارید، ممکن است اینستاگرام و یوتیوب بهترین گزینه‌های شما باشند.
بنابراین قبل از هر کاری بهتر است بدانید که مخاطبین شما در چه شبکه‌ای فعالیت می‌کنند.
سپس می‌توانید اجرای تبلیغات را به شرکت‌ها سپرده و به بررسی گزارش‌های بدست آمده بپردازید.

بهترین شرکت‌های بازاریابی اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی

بیش از 20 شرکت را به شما معرفی کرده‌ایم که در زمینه خدمات شبکه‌های اجتماعی فعال هستند. در ادامه به بهترین‌ها اشاره می‌کنیم. فراموش نکنید که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به صفحات شرکت‌ها از طریق همین دسته بندی مراجعه نمائید.
  1. جریان
  2. موبودید
  3. تبلیغ چه
  4. آلند
  5. ایمپریال برند
  6. نت مارکو
  7. ای 98
  8. اد گستر
  9. بهیدو
  10. ثمین ادز
نت چین معرف کسب و کارهای اینترنتی است و شما می‌توانید به صورت رایگان کسب و کار خود را در وب سایت ما ثبت نمائید. همواره در تلاش هستیم تا به شما کمک کنیم نیازهای خود را برطرف کنید. امیدواریم که این مطلب برای انتخاب شرکت‌های سوشیال به شما کمک کرده باشد. پیشنهاد می‌کنیم سایر صفحات ما را نیز مورد مطالعه قرار دهید:

سوالات متداول

شرکت شبکه اجتماعی چه خدماتی ارائه می‌کند؟

عموما این شرکت‌ها خدماتی همچون تولید محتوا، مدیریت کانال، تبلیغات و با توجه به نیاز مشتری موارد دیگری نیز ارائه می‌کنند.

چگونه شرکت مناسب را برای همکاری تشخیص دهیم؟

شما ابتدا به تاریخچه شرکت مدنظر توجه کنید. در صورتی که تجربه بالایی داشته باشند می‌توانند برای شما کارآمد باشند. همچنین به نظرات ثبت شده در فضای اینترنت درباره شرکت نیز توجه کنید. در صورتی که طیف گسترده‌ای از افراد از آنها راضی بودند ممکن است شرکت مناسبی باشند.

چطور می‌توانیم با هزینه کمتر خدمات سوشیال مدیا دریافت کنیم؟

بهتر است برای فعالیت پیج خود، زیاد به فکر هزینه‌‌ها نباشید. به این خاطر که از طریق فروش آن هزینه ها بازخواهند گشت. اما اگر به دنبال کاهش هزینه‌ها هستید، می‌توانید از طریق سایت‌های فریلنسری با افراد دورکار همکاری داشته باشید.

 

ثبت نام رایگان سایت

ثبت نام رایگان بیزینس ها

ما اینجا هستیم تا برای رشد کسب و کارتان به شما کمک کنیم. هرچه شما بیشتر و بهتر پیشرفت کنید، ما نیز در کنار شما رشد می کنیم. ثبت نام در نت چین را یک پیشنهاد برد/برد در نظر بگیرید. چون این شانس را دارید تا بدون هزینه مشتریان خود را افزایش دهید.

ورود / ثبت نام